Stel je persoonlijke vraag #40

Ik kijk iedere keer hoeveel het kost en denk dan laat maar, maar nu las ik iets van een half dorp dat samen won en nu krijgen 160 mensen een miljoen en dat wil ik ook :pleading_face:

2 likes

Is dit zoiets als de staatsloterij waarbij je eenmalig een lot koopt, of meer een abonnementsvorm zoals de postcodeloterij?

Ik gok wel eens maar geen belgische gok dingen. Ben toch bang dat je dan een kapotte bel wint.

5 likes

Dat is de Europese loterij, waar jullie dus niets van weten :smiley:, is een loterij waar Europese landen aan kunnen deelnemen en de minimumpot is 15 miljoen euro, ooit eens opgelopen tot 220 miljoen euro.
Britten, Fransen en Belgen behoren bij de grootste winnaars.

3 likes

Nee echt nog nooit van gehoord
 maar ik sta ook op de zwarte lijst bij een heleboel loterijen :flushed::flushed:

2 likes

Waarom? :scream:

1 like

Oei, hoe komt dat?

4 likes

Oh ik ging er echt vanuit dat Nederland hetzelfde systeem had.

@George de nationale loterij brengt echt veel kansspelen uit hier, naast de gewone loterij heb je dan nog de euro millions idd, een ander bekende is win for life waarbij je kraslotjes koopt en alimentatie ‘voor het leven’ wint

2 likes

@kaneel omdat ik heel vaak lid ben geworden voor het cadeau en het dan meteen weer opzegde. Dan na een tijdje mag je niet meer meedoen.

23 likes

Heb je ooit een lot gekocht voor jezelf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo’n beetje alle John Lewis Christmas commercials :grimacing: zijn vaak ook niet zielig maar wel heel erg ontroerend. Ik kijk ze ook ieder jaar allemaal terug.
Vooral die met de pinguin doet de tranen opwellen bij me.

5 likes

Ja ik heb gestemd op 100 euro extra maar ik zou niet per se een concreet bedrag nemen maar wel af en toe wat luxere dingen kopen die ik normaal niet neem. Denk aan gerookte zalm voor op een broodje in het weekend o.i.d.

1 like

Ach, bij mij wekken die reclames vooral irritatie op. Ik weet niet of dat veel beter is

1 like

Ik heb af en toe een staatslot los. Verder alleen een abo op de postcodeloterij wat basically erop neerkomt dat ik 100 euro per jaar betaal voor een pak stroopwafels en een gratis theedoos per jaar.

Euromillions klinkt niet alsof ik daar meer mee ga winnen. Maar denk aan me als jij het wel wint.

6 likes

Ja, maar eigen sport wedstrijden waar ik aan meedeed. Niet waarbij ik heb gekeken.

4 likes

Ik koop loten om een paar dagen te denken dat ik rijk ga worden. Beetje dromen, beetje bedenken wat ik dan ga doen. Is een vorm van mentale ondersteuning.

6 likes

:joy:die gaat op m’n lijst

3 likes

Je moet wat doen om mensen te lokken tot een ongezonde gewoonte

5 likes

Ja, ik jank om alles en ik weet het maar toch blijf ik het ontkennen. Net gewoon die van de plus aangeklikt om mee te kunnen praten en loop nu de rest van de dag met gezwollen prikogen :+1:

2 likes

Ja een pathe pakket of rituals pakket kreeg je vaak en twee bioscoopkaartjes zijn duurder dan die 14,50 en dan kreeg je er vaak ook nog tony ofzo bij, dus dat was het wel waard

2 likes