Stel je persoonlijke vraag #40

Toen Ajax de 3e ster haalde heb ik, en de rest van de kroeg waar ik in zat, zo hard staan janken. Nog nooit zoveel huilende kerels om mij heen gehad. Vrienden die in de Arena zaten zag ik pas op museumplein en ook daar kwamen nog heel veel blije tranen voorbij :joy:

11 likes

Ik koop hierom vaak dvd’s! Gewoon bij de kringloop, kosten meestal niet meer dan 3 euro en is echt leuk om doorheen te zoeken altijd. Zijn meestal geen nieuwe films natuurlijk maar ik heb inmiddels wel een best goeie verzameling vind ik zelf

9 likes

Same, had het kunnen weten

1 like

ik haat niet maar vind het niet per se een aantrekkelijke eigenschap als een man bv helemaal leeft voor 1 team/sport en dingen zegt zoals ā€˜we’ gaan winnen en ā€˜de mannen’ hebben het weer goed gedaan. ik wil er ook niet voor hoeven thuisblijven oid
ik denk hierbij trouwens ook aan f1 fans van 40+ jaar oud die met een snik in hun stem zeggen ā€˜goed gedaan jochie’ over max verstappen en in hun soft shell red bull jasje van veel te duur over de straten gaan

gun iedereen z’n plezier, dat dan weer wel.
vind het mooi om te zien dat mensen er ook emotioneel van kunnen worden, dat staat zo ver af van mijn belevingswereld haha

19 likes

Hoe erg leef jij gemiddeld mee met de persoonlijke issues/verhalen van forummers?

• Heel erg
  • Regelmatig
  • Heel af en toe
  • Zeer zelden
  • Nooit

0 stemmers

Ik hou sowieso niet van grote uitingen van emoties (ik ben dus wel zo’n ijskonijn), voel me daar hoe dan ook ongemakkelijk bij. Ik kan niet echt iets met huilende of boze mensen. En als het dan om een spel gaat snap ik er al helemaal niks van. Is misschien wel zuur maar ik begrijp het gewoon niet en voel me er dus ongemakkelijk bij.

4 likes

Ik leef zelden echt mee in de zin van dat ik iemand een bericht stuur of buiten het forum om nog aan iemand denk. Maar als ik iets lees wat erg is, vind ik dat op dat moment wel heel erg voor die persoon, maar dat kun je eigenlijk niet met goed fatsoen meeleven noemen vind ik.

10 likes

Eigenlijk alleen in topics waarbij ik met die andere forummers in een soortgelijke situatie zit. Maar een random post in WJEKW oid wat iets verdrietiger is, vaak niet.

4 likes

Echt een kersttraditie dat ik die reclames opzet en lekker ga janken terwijl mijn vriend naast me zit en zich afvraagt wat er mis met me is

5 likes

Ik lees t als een verhaal in een magazine. Zo van jeetje wat heftig. En dat is t dan haah.

6 likes

Misschien hebben mensen een ander idee bij meeleven? Ik vind niet los kunnen laten een tikkeltje erger dan meeleven.

11 likes

Heb wel vaak stemmetje in m’n achterhoofd dat zich afvraagt of het wel waar is.

4 likes

Heb jij weleens opzettelijk vandalisme gepleegd? Anoniem

• Ja
  • Nee
  • Ik heb het een ander voor me laten doen

0 stemmers

2 likes

Blijkt toch maar weer dat de moekes empatischer zijn dan de rest.

Of emotioneel labiel, dat kan ook nog.

7 likes

Zoek dekking!

Jullie slapen nooit toch. Heeft blijkbaar zo zijn nadelen.

4 likes

• Gatverdamme wat goor
  • Prima toch, lekker vers
  • Nmsvpe

0 stemmers

Ik moet zeggen ik vind het er vies uitzien maar mensen eten zovaak rauwe vis. Alleen dat moet toch eerst worden schoongemaakt? En op dat filmpje ook al dat bloed zo aan zn mond aahhh

1 like

Iemand op het forum postte ooit iets heel treffends over empathie, dat er een groot verschil is tussen met iemand meeleven en je zodanig in iemand proberen te verplaatsen dat je haar hele probleem overneemt en het eigenlijk veel meer over jou gaat dan over de persoon die het daadwerkelijk overkomt. Ik leg het niet zo goed uit, maar hopelijk herkent iemand wat ik bedoel haha

11 likes

Ja was dat niet met een filmpje over twee dieren die dan met wolkjes boven hun hoofd zitten te praten? Was heel helder idd.

Edit:

dit filmpje was het! Volgens mij is die ook eens in het persoonlijke vragen topic gedeeld, maar die kon ik zo snel niet terug vinden.

4 likes

Nee, ik bedoelde deze post, wel net iets anders dan wat ik hierboven typte misschien maar toch:

12 likes