Stel je persoonlijke vraag #40

Nee dat bepaal ik. En het is niet Zemraluani!

2 likes

Geloof de mensen niet die nee stemmen

5 likes

Je bent op me gegroeid

Moet wel zeggen dat ‘komt te overlijden’ een stuk verleidelijker is dan zelf moeten schieten

4 likes

Ik moet best wel vaak lachen met je posts

2 likes

Maar de levenskosten zijn ook op je gegroeid!! Een tonnie hĂš!!! Kan je maanden van op vakantie.

7 likes

Ik wil wel de optie hebben om iemand te schieten wanneer ik er zin in heb. Als ik echt een irritant persoon tegenkom oid

2 likes

Als je het zo stelt. Mensen gaan wel de hele dag door dood. Voor t zelfde geld sterf je de dag erna. Loop ik een ton mis

Edit: ik denk dat een ton voor mij niet hoog genoeg is om al mijn moreel besef op zij te zetten. Voor 1miljoen is mijn antwoord op alles hierboven ja

9 likes

Als je dit ziet, denk jij dan:

• Mmm lekker zeg!
  • Gadverdamme!!!
  • Neutraal

0 stemmers

Nee! Je mag pas schieten als ik zeg dat je op mark mag schieten, of willem, of thierry, alhoewel ik het forum niet zomaar hun guilty pleasure crush wil afpakken.

4 likes

Is mij teveel werk

Haha hertenpeper lijkt me prima, maar deze presentatie mag de hond hebben.

9 likes

Ja dan heb je gewoon een moord op je geweten? Wauw. Want door jouw schuld is er iemand dood.

1 like

Haha gatver dit lijkt echt net alsof iemand in een pan heeft zitten poepen.

11 likes

Ik ben geen vegetarier maar dat een hert hiervoor is gestorven vind ik sneu.
Nee maar dit is toch gewoon honden voer of niet.

2 likes

Lijkt op hazenpeper. Dat maakte m’n opa altijd klaar met kerst. Soms kwam je nog een kogel tegen ook. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat ik altijd heel interessant vind aan dit soort vraagstukken: als het over leven en dood gaat ziet iedereen dat het niet oké is. Tegelijkertijd is het gross van de mensen voor een schijntje bereid om functies te vervullen die soms verregaande consequenties hebben voor individuen of te beleggen in gore zaken voor een bijna verwaarloosbare winst.

24 likes

Ik dacht aan poep van dat hert :grimacing:

2 likes

Ja en dan heb je blijkbaar mij nog als gore extreemkapitalist, altijd leuk om bij te leren op het forum.

5 likes

:smile:

61 likes

Ik zag zojuist een vraagstelling op tiktok en ben heel benieuwd wat anderen zouden doen.

Stel je kan tijdreizen, en je hebt de mogelijkheid om baby Hitler, Putin, of welke oorlogsmisdadiger dan ook, te ontvoeren oid etc om alle ellende op de wereld te voorkomen. Zou je dit dan doen?

• Ja
  • Nee
  • Anders (ligt toe)

0 stemmers

1 like