Maar ligt eraan. Als ik van tevoren weet dat de wereld er daadwerkelijk beter van zou worden ja, direct. Als ik dat niet zou weten of als ik zou weten dat de wereld er slechter van zou worden omdat er nog iemand afschuwelijkers voor in de plaats opstaat, nee.
Wat een mooie opties heb je gemaakt
Nee want dan zul je zien dat ik daar de hele tijd aan moet denken en dan lijkt het leven me niet meer leuk. Oeps dit is meer een pragmatische dan een ethische overweging.
Nee want ik heb die aflevering gezien.
Ik denk dat we op het forum met een extreem geval van communisme zitten, kameraad.
https://www.instagram.com/reel/CltW5FFgSKU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Zou jij proberen om Pilk (pepsi en melk) te drinken?
- Ja, lijkt me wel lekker
- Ja, omdat ik altijd gekke combiās wil proeven
- Misschien
- Nee, wtf? Zelfs Lindsay Lohan kan me niet overhalen
- Nee, ik drink geen melk
- Al geprobeerd enā¦
0 stemmers
Nee, om wat er door anderen al gezegd werd: Hitler was niet de enige factor, de tijd was er ook naar.
Las een tijdje terug een boek dat hierover gaat: Making History van Stephen Fry. Daar wordt babyhitler niet vermoord, maar zijn vader onvruchtbaar gemaakt. Vermakelijk boek wel!
Gebruik je bruine mascara?
- Altijd als ik mascara draag
- Regelmatig
- Eens in de zoveel tijd
- Nooit
0 stemmers
Maar die poep zou mij persoonlijk raken en het overlijden van een willekeurig persoon ergens op aarde niet (en wat iemand hier al zei er sterven elke minuut sowieso X aantal mensen) dus ondanks de cru-heid snap ik dit verschil wel.
Nee, ik drink geen pepsi. Ranzig.
Nee ik haat pepsi
Ik zei niks over de melk. Melk is prima. Maar geen pepsi.
Sprite met melk schijnt wel heel lekker te zijn. En ik hou echt van sprite dus dat wil ik wel eens proberen. En sommige doen en dan nog een soort siroop door met ijsblokjes.
Ja, nu ik ouder aan het worden ben staat zwart zo hard in mān gezicht. En donkerbruine mascara (en eyeliner) maakt mān gezicht weer wat zachter en frisser voor mijn gevoel.
Dit heb ik ook idd. Maar waar ik bij mensen die ik in real life ken wel wakker kan liggen als daar iets mee is, heb ik dat op het forum minder. daar zit voor mij het verschil in.
Same sis
Nee, droeg wel eens blauw
God
Ik weet niet of je sarcastisch bent (ik denk het wel, gezien de likes), maar in mijn leven is religie wel het grootste aspect van zingeving.
Goeie vraag. Ik zou zeggen allemaal niet, maar ik zou ook niet weten wat dan wel, maar ik ben er nog steeds dus er zal wel iets zijn? Misschien is dat het wel, de zin van het leven is ambivalentie
Als jij in god geloofd vind ik feta vies.