Stel je persoonlijke vraag #40

Al mijn posts laten verwijderen op dit forum voor de 10e keer

14 likes

Of een huisdier nemen?

2 likes

Chips
Mayo

10 likes

Welke rol uit the office zou jij het makkelijkst/best kunnen spelen?

• Michael
  • Dwight
  • Jim
  • Pam
  • Angela
  • Kelly
  • Ryan
  • Kevin
  • Phyllis
  • Stanley

0 stemmers

3 likes

Ja met iemand die regelmatig schreef dat ze nauwelijks vriendinnen had en dat ze nog thuis woonde en dat mensen daardoor niet echt meer met haar om wilde gaan. En ze had ook huisdiertjes waar ze regelmatig over postte. Dat vond ik leuk voor haar, maar werd er ook wel een beetje verdrietig door dat diertjes waarschijnlijk een van de weinige dingen waren waar ze plezier uithaalde. Ik denk dat het me zo veel aantrok, omdat ik ook langere tijd nog bij mijn ouders woonde en weinig vrienden had en dus haar verdriet voelde.

En een meisje dat ooit schreef dat ze elke dag met haar vader belde, omdat ze zo eenzaam was.

8 likes

Het verbaast me dat zelfontwikkeling relatief laag scoort terwijl je 4 opties mag kiezen :sweat_smile:

2 likes

Creed, weirdo creep. Hij is echt underrated

7 likes

nou dit. ik ben al blij dat ik m’n leven ‘onder controle’ heb. echt geen zin om dan nog aan mezelf te werken, in welke vorm dan ook. ik blijf wel gewoon lekker op de bank liggen :joy: ben goed zoals ik ben haha

12 likes

precies dit :joy:

staat de container aan de weg? :white_check_mark:
heb ik m’n jarige tante gefeliciteerd? :white_check_mark:
afterpay rekening betaald? :white_check_mark:

6 likes

M’n stinkende katten al vallen die misschien onder familie. Zolang het kan samen stinken.

1 like

Een dagboek met een slotje. :+1:t2:

1 like

Ik vind dit echt leuk en ook wel verfrissend om te lezen. Als je van jezelf weet dat je een leuk mens bent, met fijne mensen om je heen, hobby’s en nieuwe recepten koken, en je daar voldoening uit haalt en blij mee bent, dan denk ik dat je inderdaad geen zin hoeft te hebben in zelfontwikkeling omdat ik denk dat je dat misschien al grotendeels hebt uitgespeeld :blush:

5 likes

Elke keer als ik op de bank zit kijk ik naar die planten en neem ik het me voor… morgen dan maar

4 likes

Ik zet ‘m op de temperatuur dat ie niet aangaat, dat is nu 18 voor ons huis

Zou jij op een vriendinnenavond even een rondje doen waarin ieder zijn borsten aan de groep laat zien?
https://vm.tiktok.com/ZMFbJ39VM/

• Dat heb ik serieus al gedaan
  • Eh nee
  • Ja hoor wrm niet
  • Misschien als we heelll dronken zijn

0 stemmers

1 like

Niet op deze manier btw

Maar een vriendin was onzeker over haar tepels en toen vond de rest dat zo’n stomme onzekerheid dat we allemaal onze tepels lieten zien en toen kwam die vriendin erachter dat ze eigenlijk best normale tepels heeft.

Eind goed al goed

70 likes

In hoe veel talen kun jij een gesprek voeren? Dus gewoon redelijk verstaan en spreken. Hoeft niet vloeiend maar ook niet 3 woorden

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • meer dan 7

0 stemmers

Welke talen? (weet ff niet meer of Limburgs officieel een taal is maar anders gaan mensen dat toch antwoorden haha)

• Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Spaans
  • Italiaans
  • Portugees
  • Surinaams
  • Arabisch
  • Turks
  • Fries
  • Limburgs
  • Zweeds
  • Russisch
  • Pools
  • Papiaments
  • Mandarijn
  • Kantonees
  • Gebarentaal
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

2 likes

Je kan maar 1 keuze aanklikken en volgens mij wil je 2 antwoorden van iedereen toch?

2 likes

Ik krijg wel complimenten over mijn ogen maar niet vanwege de kleur :eye:

1 like

Ik vind bruine ogen zo mooi. Blauw enzo ook wel maar niet zo mega speciaal wauw zoals blauw oogige vaak denken dat het is. Het is gewoon een mutatie net als blond.

6 likes