Haha je noemt Limburgs in de 2e vraag en dan zijn het 4 talen, maar Limburgs is geen taal. Fries wel en Limburgs is gewoon een dialect dus dat telt niet.
Ik ben juist fan van bruine ogen! Veel vriendelijker en warmer. Heb het hier volgens mij wel vaker geplaatst maar ik vind blauwe ogen altijd een beetje eng (vooral in combinatie met donker haar), krijg daar echt husky vibes van zoals op die foto in jouw post. Heb ze zelf helaas ook
Jij bent zeker blond
Oh ja dat wist ik dus niet zeker (ik dacht dat het ooit veranderd was?) maar ik had echt geen zin om rond 2 uur 's nachts te googelen haha
Limburgs is idd een paar jaar geleden erkend als taal. Wel een regionale taal dus wel een andere status dan NL of Fries
Je mag gewoon Bach zeggen hoor!
Ja net als Gronings, Drents en nog heel wat andere talen. Het is alleen een regionale taal. De status verschillen zijn oa dat het niet in de rechtbank gebruikt kan worden. Je kan bijv aanvragen om dat in het Fries tr doen ipv Nederlands, dat kan niet met nedersaksische talen
oh dan was ik daar vast mee in de war! nou ja extra stem voor de Limburgers dan
Heb jij in koud weer lichaamsdelen die heel snel koud worden ondanks dikke sokken/handschoenen en die lang koud blijven?
- Ja koude handen
- Ja koude voeten
- Ja koude oren
- Ja koude iets anders
- Nee geen last van
0 stemmers
Mijn neus
En tegelijkertijd met goede handschoenen wordt het weer heel snel te warm en dan moet ik ze weer uit. Eternal struggle, haha
Ja heb ik ook, maar m’n voeten worden echt heel slecht weer warm, kan uren duren.
Mn voeten blijven met 10 paar dikke sokken nog steeds koud. Mn handen blijven vaak nog lang warm of warmen weer heel snel op.
Ja ik ook m’n neus en ik heb ook heel vaak echt HELE koude billen of bovenbenen.
Ja alle plekken waar vet zit bij mij!
- Ja
- Nee
- Ik kom nooit op Utrecht Centraal
0 stemmers
Ik vind dit zo fascinerend, in de Sissy Boy en Rituals ernaast zijn altijd wel mensen maar de America Today is echt altijd leeg. Is het wel echt een winkel? Of is het een soort sociaal experiment? Wie zijn die mensen die daar werken?
Witwassen
Hier verdenk ik de pindakaas winkel ook van. Waarom zijn er zoveel en waarom zou je daar je pindakaas halen. Pindakaas is sws goor.
Ik heb dit aaaaltijd met m’n billen en achterkant bovenbenen als ik gefietst heb door de kou. Ook met lange jas, echt vreselijk.
Ja die pindakaaswinkel vertrouw ik ook niet, al komt daar af en toe nog een verdwaalde toerist een potje pindakaas van 8 euro kopen