Stel je persoonlijke vraag #40

Glaasje rode wijn doet wonderen :sweat_smile:

3 likes

Ik loop ook regelmatig langs kledingwinkels (niet van een keten) waar nooit iemand binnen is. Vraag me altijd af hoe ze kunnen bestaan of dat het inderdaad een cover is voor het witwassen van geld

2 likes

Jaa dit was laatst nog (nouja alweer een jaar geleden zie ik) met een kerstwinkel

https://www.omroepwest.nl/amp/nieuws/4485940/winkels-mall-of-the-netherlands-en-fred-dicht-om-banden-met-onderwereld

3 likes

Ik ook en eigenlijk wil ik heel graag zo’n neuswarmer maarja is lelijk

29 likes

Ja van die shady zaken ken ik ook wel, maar dacht dat America Today wel een gewone ‘normale’ keten was

Koude bovenbenen. Eenmaal koud, blijven ze een lange tijd koud

6 likes

Mondkapje dan maar!

2 likes

Pindakaas heeft niet eens iets te maken met kaas :rage:

2 likes

Kledingwinkels en stations vind ik zo’n rare combi. Een boekenwinkel en een hema snap ik nog, maar kleding? Ja, misschien als je opeens koffie over je blouse gooit, maar dan is de America Today niet mijn eerste keuze

2 likes

Dit zal wss niemand verbazen, maar ik heb laatst dus wel echte pindakaas gegeten. Een kaasboer was helemaal trots aan het vertellen dat hij z’n pinda’s (hij verkocht ook noten) had aangeboden bij een kaasmaker om erin te verwerken, en nu verkoopt hij dus pindakaas.

Dit was het journaal.

29 likes

Dat klinkt wel lekker. Bedankt voor het belangrijke nieuws, rovende reporter Bunny.

1 like

Maar hoe smaakte het?

2 likes

Hoeveel van deze personen volg jij (of kijk je bijvoorbeeld regelmatig video’s van)
  • 0
  • 0-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25-30
  • 30-35
  • 35-40
  • 40-45

0 stemmers

Ik zit nog steeds te wachten tot de beddenzaak bij mij om de hoek een keer wordt opgedoekt. In bijna twee jaar heb ik daar nog nooit een klant binnen gezien, maar er worden wel meerdere keren per week matrassen geleverd. Ben altijd benieuwd wat er in die matrassen zit :grimacing:

9 likes

Bas Smit??? Niemand vindt hem toch leuk behalve hij zelf? En Anna Nooshin vind ik ook echt peak 2016 wie boeit zij nog

23 likes

Alleen Nikkie :joy:

2 likes

Hoofdje moet kleinerrr

Vraag me echt af hoe deze lijst is samengesteld.
(Op de site staat uit onderzoek, maar wat voor onderzoek haha)

Ja ik verbaas me erover dat dat dus nog niet is gebeurd. Inderdaad is het daar 's avonds altijd het drukst met laden en lossen etc. Maar er gebeuren sowieso veel shady dingen in mijn straat/wijk.

@anon50301661 Nee niet gezien, is het een aanrader of ga ik me dan alleen maar meer zorgen maken?

2 likes

Zoek jij de set list van een concert op als je daarheen gaat?

• Altijd
  • Nooit
  • Soms

0 stemmers

3 likes