Geen idee waarom maar ik kan meestal heel goed overweg met moslims terwijl ik weer bijna geen christenen bijv in mijn close omgeving heb terwijl ik er wel veel ken
N.a.v. deze poll, vind JIJ religie belangrijk in jouw leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ook! Ik denk dat het door het zweten komt.
Je favo housewife
- Cherry-Ann
- Djamila
- Hella
- Kimmylien
- Maria
- Sheila
- Susanna
- who the fuck
0 stemmers
Kouwe klapjavaan
Mijn bottom two zijn echt Hella en Maria, wat een gare mokkels zijn dat.
Oh echt ja vreselijk cringe zijn ze ook allebei hahah zo nep mijn god
Wat is de vraag?
Je favo. Ik pas het aan!
Ik heb de nieuwste nog niet gezien, maar heb uiteraard heel veel meningen:
The worst: Maria. Geen reden eigenlijk, ik vind haar gewoon he-le-maal kut.
The best kutte mensen: Djamilla vond ik 2 afleveringen leuk maar ze blijft echt te lang zeiken en haar one liners zijn teleurstellend. Hella is echt doodsaai en haar accent is heel irritant om aan te horen, ze praat ook heel vreemd qua zinsopbouw. Cherry-ann is zo’n typische meeloper, haat haar niet maar ze voegt bijzonder weinig toe.
The boring: De grootste cringe heb ik bij Susanna die eigenlijk totaal irrelevant is in de groep, maar ik vind haar een enorme wannabe die de hele tijd namen noemt (MALUMA DRAAGT DE KETTING VAN MIJN SCHOONBROER). Sheila is wel oké ook, maar te gevoelig voor al dit gedoe.
The good: Kimmylien. Vind haar grappig, ze heeft leuke ouders, ze is redelijk relatable, ze heeft de meest indrukwekkende carrière vind ik.
mijn god als ik dit lees ben ik zo blij dat miami terug begint, amsterdam klinkt zo saai als dat ene andere hollandse dorp dat iedereen op het forum haat
Helemaal eens met dit
Zelfde religie als ouders (christendom) maar wel van stroming gewisseld (van orthodox / bevindelijk gereformeerd ben ik rooms-katholiek geworden).
Dat klinkt voor niet-gelovigen waarschijnlijk als één pot nat, maar het is een wereld van verschil. Toch ben ik blij dat ik beide werelden ken.
Trouwens, aangezien we smaak delen, vinden jullie ook dat Djamila er niet rijk uitziet? Haar haar is altijd een mess, kleding vaak ook, zeker in vergelijking met de rest ziet ze er vaak goedkoop uit vind ik.
Ze is vast wel rijk maar zo ziet ze er niet uit.
Met zo’n haar kun je er ook niet rijk uitzien
Kouwe klapjavaankoffie laten brengen uit Krasnapolsky da was zooo voorlul
Cherry-Ann had me toen ze zei ‘NAAMKETTING???’ Nmsmvpe. Ik weet gewoon hoe ik de naam van mijn man schrijf dus gaat goed’
Ik kan niet kiezen, ze zijn allemaal verschrikkelijk
Skittles
- Koud
- Kamertemperatuur
- Precies genoeg opgewarmd zodat de buitenkant knapperig is en de binnenkant een beetje zacht
- Nee bedankt
0 stemmers