Wat? Het is echt nog noooit in me opgekomen om skittles op een andere temperatuur te eten dan kamertemperatuur.
Koud zijn ze wat harder en taaier en als je ze een paar minuten in je hand houdt warmen ze op en wordt de binnenkant zachter. Dat laatste kan ik iedereen van harte aanbevelen. Omdat de buitenkant dan zoân lekker knapperige bite heeft ten opzichte van de binnenkant.
In een hotelkamer
- Voel ik me helemaal thuis, raak alles aan en gooi mân spullen overal neer
- Ben ik me toch enigszins bewust van eventueel vuil/stof, controleer het bed, leg mân spullen netjes neer op schone vlakken
- Nvt/anders
0 stemmers
Het is meer dat ik mijn spullen niet overal neer wil leggen omdat ik bang ben dat ik ze dan vergeet mee te nemen als ik vertrek
Hahaha ja en heb je een regenboog op je handpalm
Welkom in Zaanshitty
Wacht niet langer, doe een melding
Mag ook gewoon met onderbuikgevoelens en âik zie nooit iemand in die en die winkelâ, wordt echt wat mee gedaan.
https://www.meldmisdaadanoniem.nl/
Mijn moeder woonde schuin tegenover een zonnestudio. Zag je ook nooit iemand. De politie was een keer bij mijn moeder geweest met het verzoek of ze een camera mochten plaatsen omdat er verdachte praktijken waren waargenomen. Bleek uiteindelijk dus drugshandel te zijn
Heeft ze die camera ook geplaatst op haar huis? Ik zou echt te bang zijn dat die criminelen dan achter mij aankomen lol
Ik ben gedoopt en al die shit maar mn moeder had er volgens mij best wel dikke schijt aan. Ik had ook een babyblauw pakje aan, het was ook niet in Nederland. En op de fotoâs te zien kijk ik gewoon vooral heel verbaasd en op het moment dat ik gedoopt werd moest ik ineens krijsend huilen. Vind het echt grappig.
Haha ja dat is ook wel leuk toch. Mijn moeder had voor mijn communie ook een broek uitgezocht, vond ze leuker dan al die truttige jurkjes
Hahaha maar dat beetje water wat je dan op je hasses krijgt. Dat ik toen ineens moest huilen, ik ga stuk. Maar ik was al 6 maanden en dat was voor die kerk/geloof dan al veel te oud? !, echt who gives a shit. Met mijn communie had ik ook een broek aan! Haha
Omg ik zit alleen maar aan mn haar te denken dat nat wordt.
Ben jij gedoopt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben er zelf weleens binnen geweest om zoân regenjas te halen want ik was helemaal verregend, plasaen waar ik had gelopen, en had het zo koud en had gewoon iets nodig wat droog was. Nog steeds wel een van de betere aankopen die ik heb gedaan en ik heb nu altijd een extra jas of vest mee sindsdien.
Maar volwassendoop! Kopje onder in een soort zwembad
Hahah ik heb ook van die krijs fotos maar t lijkt wel of ik half verzopen word tijdens mn doop.
Ja denk dat ikzelf geen akkoord had gegeven lol. Die camera stond binnen op de vensterbank in haar slaapkamer. Werd nog benadrukt dat er enkel beelden werden opgenomen en geen geluiden
Haha dit is precies de enige reden dat ik ooit die AT op Utrecht centraal binnen ben geweest!
Ben je wel eens 2 keer naar hetzelfde concert geweest?
- Nee zou ik ook niet willen
- Nee maar zou ik best kunnen doen
- Ja een keer
- Ja vaker
0 stemmers
Ik heb net betere zitplaatsen voor the weeknds extra show kunnen krijgen maar ben bang dat niemand die andere wil overkopen omdat er possible obstructed view is dus nu heb ik âŹ210 uitgegeven en ga ik misschien wel 2 keer moeten gaan
Dit zal wel niet overal zo zijn maar ik heb ooit bij een concert van Beyoncé met derderangskaartjes half achter een paal gezeten en toen kreeg ik van een medewerker een gratis upgrade naar super goeie zitplekken dus je weet maar nooit.