Ik ga volgend jaar voor de 5e keer naar Goldband :’)
Dat is anders! Ik bedoel echt dezelfde tour/hetzelfde concert! Niet zelfde artiest.
Ik was wel naar Stromae als oefenconcert voor zijn festivalseizoen en heb hem toen nog eens gezien op Lowlands, wat pretty much hetzelfde concert was.
Niet naar een concert, maar ik ben wel meerdere keren twee keer kort na elkaar naar dezelfde musical geweest.
Ja 3 keer naar de Purpose tour van Justin Bieber geweest en was allemaal waard!
Haha ook! De eerste twee keer concerten waren binnen een week en de andere twee binnen 3/4 maanden van elkaar.
Ja, ben zelfs wel eens vijf avonden op rij geweest. Hartstikke leuk! En hetzelfde concert voelt toch telkens anders, want het is nooit helemaal hetzelfde natuurlijk (zeker niet als het op verschillende locaties plaatsvindt).
Hoeveel keer ben jij naar Soldaat van Oranje geweest?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Ik ken mensen die 3 keer geweest zijn. Haha begrijp ik helemaal niks van.
Ik wilde al heel lang gaan maar kwam er nooit van, afgelopen mei uiteindelijk voor het eerst geweest en toen in oktober weer.
Wtf is het er nog steeds?
Het houdt niet op, niet vanzelf
En ja, er zitten avond aan avond honderden mensen in de zaal dus dan zou ik ook niet stoppen.
Maar waarom in oktober weer? Was het dusdanig goed?
Nou ja ik vond de eerste keer daadwerkelijk zo goed en indrukwekkend dat ik wist dat ik sowieso nog wel een keer zou gaan, maar ik was toen niet echt van plan om het zo snel weer te doen. Alleen toen kon mijn zus via haar werk goedkope kaartjes te krijgen, en die kans kon ik toch niet laten schieten.
Ik ben 5 jaar geleden erheen geweest en vond het echt heel mooi en indrukwekkend. Luisterde de liedjes daarna ook nog best vaak. Zou best graag nog een keer willen eigenlijk… misschien moet ik dit in het impopulaire meningen topic posten
Haha zelfs die draaiende tribune was me alweer ontschoten, ik weet nog wel dat er iets draaide maar dacht eigenlijk dat het het podium was. Tot zover de gigantische indruk die die ene keer op me gemaakt heeft
Ik werd echt melig van die draaiende tribune steeds. Had ook het idee dat er soms een overbodige scène aan de overkant bij zat om de tribune weer te laten draaien.
Jezus, als ik wil draaien koop ik wel een kaartje voor de Efteling. 100x zo leuk.
Ik ben 2 keer naar Pink geweest! Eerste keer in Amsterdam en toen werd aangekondigd dat ze naar het Malieveld kwam heb ik gelijk kaarten gekocht met mn vriendin. We waren zo enorm onder de indruk van haar en het hele concert. Het was echt de moeite waard
Ik heb Muse in hun tour in 2009/2010 5 keer gezien in 3 landen. En A-Ha in meerdere tours in 2 landen.
Nou toch verkocht gekregen (wel voor minder dan de inkoopprijs) maar whatever dus ik ga maar 1 keer