Stel je persoonlijke vraag #40

Ja voor elke poep en scheet sprongen ze weer op die motor

6 likes

Ik vraag me echt af waarom je dat zou doen sorry. Wat voor religie?

1 like

baptisten doen dit. vrienden van m’n ouders hebben zich ca. 10 jaar geleden op deze manier laten dopen. volgens m’n moeder was het een hele happening :joy:

Ja het wordt door baptisten dan gedaan, maar welke religie? Dat is echt een verschil.

2 likes

Ik vind dopen als volwassene juist veel logischer want dan kun je er in elk geval zelf voor kiezen.

11 likes

Ik zeg ook niet dat ik het onlogisch vind, moeilijk te begrijpen wel.

3 likes

Verwacht jij deze maand net zoveel geld uit te geven als voorgaande jaren? Het valt me op dat het mega rustig is in de stad. Wellicht stilte voor de storm maar ik heb het idee dat mensen ook veel minder uitgeven.

• Ja, ik geef bewust een stuk minder uit
  • Ja, ik geef wel iets minder uit
  • Ik weet het niet, niet bewust mee bezig
  • Nee, ik geef hetzelfde uit als voorgaande jaren

0 stemmers

Baptisten zijn toch per definitie protestants? Of begrijp ik je vraag niet goed?

4 likes

Nee die kunnen ook rooms katholiek zijn?

1 like

Uh volgens mij niet

2 likes

Ehm nee, baptisme is een stroming binnen het protestantisme.

4 likes

Pahaha ik ben hier te katholiek voor. Maar fuck religie.

Huh hahaha

9 likes

:thinking:

12 likes

Misschien is het zo rustig vanwege de kou/regen? Mensen gaan nu denk ik alleen de stad in als ze echt gericht iets moeten kopen en niet gewoon om te funshoppen.

1 like

Weet jij dat iets versturen naar een antwoordnummer altijd kosteloos is?

• Ja, natuurlijk
  • Ik had tot nu toe geen idee

0 stemmers

2 likes

Deze en je volgende berichten zijn zo begripvol dat ik niet veel zin heb om het uit te leggen.

23 likes

Omdat ze het wilt? Kijk omdat jij niet religieus bent, hoeft het niet te betekenen dat anderen dat niet zijn. Deze vraag komt behoorlijk denigrerend over.

20 likes

Ik heb het idee dat het zwaartepunt is verschoven naar Black Friday want toen was het echt gekkenhuis.

10 likes

Oh ja, die was ik even vergeten. Echt intense haat voor BF.

2 likes