Wel alleen zoete aardappels.
Tineke Schouten
- Grappig
- Neutraal
- Niet grappig
0 stemmers
Haha dat vind ik nou echt zonde van je geld. Die zak zit voor de helft vol met prei en het verlept ook nog eens veel sneller doordat alles al gesneden is. En aardappels schillen is zo gedaan.
waarom zou je aardappels schillen lol daar snap ik nou weer echt niks van. love de schil lekker ~ rustiek ~
Nog nooit wat van dâr gezien
Voor je stamppot, puree, rösti, gebakken aardappeltjes in boter etc.
Voel met net Samwise Gamgee: boil em, mash em, stick em in a stew!
I know, daarom zeg ik ook je weet pas wat je mist als het er niet is. Ik vond het ook altijd zonde van mijn geld maar bij tijdgebrek is het wel heel handig om af en toe iets zo in de pan te kunnen kieperen. En er is hier dus niks âgebruiksklaarâ te koop, alleen voorgewassen sla.
@ezw Voor puree met name, dat eten we best regelmatig en dat vind ik lekkerder zonder schil.
Heb jij voldoende spaargeld volgens de buffer berekenaar van het Nibud?
https://bufferberekenaar.nibud.nl/introductie
- Ja
- Nee
- Laat me met rust
0 stemmers
Hier hadden wij het toevallig vandaag nog over thuis
Dat ik vind dat het nibud echt een hoog bedrag aanhoudt
Nou idd, wij zouden iets van 20k buffer moeten hebben volgens hen
Ik snap best dat het verstandig is om een paar duizend achter de hand te hebben voor als apparaten kapot gaan etc, maar kan me niet echt een situatie indenken dat je zoveel geld echt nodig hebt. Zeker niet als je ook inboedel en opstal verzekering hebt etc
hadden jullie het er toevallig over? of ook nav een artikel op ad
ik vind het ook best een hoog bedrag, dacht dat ik goed bezig was maar nibud says no
Nee maar ik vind het echt een belachelijk hoog bedrag, bijna 25.000 euro. Als ik het aanpas naar onze situatie hebben we wel voldoende.
Maar zelfs als alles tegelijkertijd kapot gaat (auto, alle dure apparatuur) dan hoef ik niet overal dezelfde prijscategorie voor terug en kan ik ook tweedehands kijken.
Nee niet eens naar aanleiding daarvan haha we hadden t over wat mn partner belegd heeft en ik zei toen kan je dat geld wel echt missen? Enz
En zo kwamen we erop haha. Wel toevallig dat het AD er ook vandaag over schreef.
Ja precies dit zei ik dus ook
Ik zou 4400 euro als buffer moeten reserveren maar daar zit ook 900 euro aan onderhoud voor huis en tuin bij:s terwijl ik van een woningbouwcorporatie huur en geen tuin heb hahaha
Ik schrik ook echt van de uitkomst. Nu hebben wij dit jaar flink ingeteerd op onze buffer door verbouwingen maar als ik dit aanhoud moet ik âŹ27.000 als buffer hebben. Zoveel geld heb ik echt nog nooit tegelijk op mân rekening gehad!
ja bizar he! Ze gaan ook wel uit van worst case scenarioâs heb ik het idee maar toch
Zie jij zoveel mensen huilen dan? Met wat voor aanleidingen als ik vragen mag?
Ben je wel eens naar een wassenbeeldenmuseum geweest?
- Ja, één keer
- Ja, vaker
- Nee, maar ik wil wel
- Nee, wil ik ook niet
0 stemmers
Ja, maar alleen deze: The world's worst wax museum - in pictures | Life and style | The Guardian
Geheel toevallig naar binnen gewandeld, bleek later het slechtste wassenbeeldenmuseum te zijn.