Susanna kon de evil twin sister van Jessie Jazz zijn
waarom maak je er geen poll over
Vroeger wel! Deathnote! (& nog wat die ik niet meer weet, ooit begonnen aan Naruto maar na paar afleveringen afgehaakt).
Ik ook!!!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de Ja-stemmers
- 1000-1200
- 1200-1400
- 1400-1600
- 1600-1800
- 1800-2000
- Meer
0 stemmers
Heb jij wel eens een vriendschapssieraad met iemand gehad, bijvoorbeeld zoals de onderstaande ketting
- Ja heb ik gehad, met iemand die (toen) ook echt mijn beste vriend(in) was
- Ja heb ik gehad, met iemand die (toen) eigenlijk niet echt mijn beste vriend(in) was
- Nee nooit gehad
- Ik heb dit nu
0 stemmers
(trouwringen of soortgelijke dingen tellen niet mee)
141,50 per maand en krijg 153 zorgtoeslag
Ik had er een van mijn zakgeld gekocht voor mij en mijn (dacht ik toen) beste vriendinnetje. Toen ik het gaf was haar reactie ‘oh ja leuk, dit moet ik echt met M en T kopen ook’ en toen stopte ze het in haar tas en deed hem vervolgens nooit om.
Daarna werd ik vriendinnen met twee andere meiden en daar hadden we er een met z’n drieën en die zijn ook heel lang m’n besties gebleven nog💕
Een vriendin wilde dat destijds wel samen maar ik wilde niet omdat haar zus en mijn zus ook vriendinnen waren geweest en zo’n ketting hadden gehad en daarna was het mis gegaan, dus ik dacht dat het ongeluk zou brengen. Lekker dramatisch, de vriendschap heeft ook geen stand gehouden. Had misschien toch die ketting moeten doen
Heb jij wel eens iemand gereanimeerd?
- Ja, eenmaal
- Ja, meermaals
- Nee, nog nooit
0 stemmers
Kende je die persoon/personen?
- Ja, het was een vriend/familielid
- Ja, het was een cliënt/werkrelatie
- Ja, ik kende die persoon op een andere manier
- Nee, het was een onbekende
- Het waren meerdere mensen, zowel bekenden als onbekenden
- Ik heb nog nooit iemand gereanimeerd
0 stemmers
Zou jij weten hoe je moet reanimeren?
- Ja, ik weet zeker dat ik dat kan
- Ik denk dat ik het zou kunnen
- Ik zou niet weten of ik het zou kunnen
- Ik denk dat ik het niet zou kunnen
- Nee, ik weet zeker dat ik dat niet kan
0 stemmers
Mijn moeder heeft laatst iemand gereanimeerd en werd door 112 begeleid met de reanimatie tot dat de ambulance er was. Ze wist niet hoe en wat precies en vond het achteraf heel fijn dat er via de telefoon werd verteld wat ze moest doen.
Ik heb het geleerd, maar twijfel heel erg of ik het, als het er op aan komt, ook kan
Wauw, wat knap dat ze het op die manier wel gedaan heeft! En idd fijn dat die begeleiding er dan is. Lijkt me een enorme impact hebben. Kijkt je moeder er oké op terug?
Ja same here. Ik kan me ook voorstellen dat ik het op een moment dat het echt nodig is, juist even niet meer goed weet ofzo. Denk dat je dat ook moeilijk kunt inschatten als je het nog nooit meegemaakt hebt…
Ja ze kijk er met een goed gevoel op terug. Ze heeft er achteraf geen last van gehad.
Hoorde laatste wel een goede tip om het tempo van hartmassage te bepalen.
Op het ritme van staying alive van the Bee Gees
Wat is je favoriete Scrooge film?
The muppet show versie
Ja wilde ik ook net zeggen! Muppets