Stel je persoonlijke vraag #40

Klopt inderdaad, dit deden ze bij mijn ook. Ik heb mijn vader gereanimeerd. Dat was inderdaad wel heel fijn, want anders had ik ook geen idee gehad wat ik moest doen. Ik wil ooit nog wel graag een reanimatie-cursus doen om beter voorbereid te zijn, mocht het ooit nog nodig zijn, maar op dit moment nog niet.

10 likes

Meer mensen blijkbaar haha, heb hem erbij gezet!

3 likes

Dat geven ze wel als advies maar eerlijk gezegd lukt dat tijdens de reanimatie niet.

1 like

Ik ken iemand die dit wel in z’n hoofd heeft gezongen, maar ik weet niet helemaal zeker of het hem echt geholpen heeft. Hij heeft nu wel oprecht een trauma aan dat nummer omdat dat zo erg aan die gebeurtenis verbonden is geraakt.

4 likes

Dat ik het ooit leerde met een pop wist ik dit ook nog niet, maar het kan wel een idee geven hoe snel het eigenlijk moet. Proberen om dat tempo te halen is het beste wat je op dat moment kan doen lijkt mij?

1 like

Handig, maar ook… uitgerekend dat liedje?

2 likes

I Will Survive mag ook. :smirk:

6 likes

Met Barbie als Scrooge :sparkling_heart:

7 likes

Ik kan bij reanimeren en staying alive alleen maar hieraan denken

2 likes

Ik heb wel eens een project gedaan waarbij we op straat mensen gingen vragen of ze dit konden, bijna iedereen zei ja dat kan ik wel denk ik, maar maar één iemand deed het ook daadwerkelijk goed :skull:

3 likes

:basketball:

• Bahsketball
  • Bahskutball
  • Baasketball
  • Baaskutball
  • Besketball
  • Beskutball

0 stemmers

3 likes

Oh Ja, kan me dat helemaal voorstellen. Wel heel erg balen natuurlijk, want hoe meer mensen die wel goed kunnen hoe beter het is.

4 likes

De barbie versie!

Edit: wat @zaatar zegt haha

2 likes

Haha ja alles met 100-120 bpm, dus de keuze is reuze. Rock your body van Justin Timberlake mag ook. :grimacing:

6 likes

Ik denk dat je al veel nieuwe geïnteresseerden hebt in leren reanimeren als het op het ritme van een tiktok filmpje kan :joy:

1 like

Baby shark ook toch

3 likes

Bedoelde meer te zeggen dat het mij niet lukte om en het tempo aan te houden en te tellen tot 30.

2 likes

Toen ik een cursus deed zei diegene die het gaf wel: al doe je het niet helemaal goed, als er niemand anders is die het kan is alles wat je doet beter dan niks en kan het verschil maken. Daar hou ik me maar aan vast haha.

10 likes

Aan alle vegetariërs en veganisten: heb jij een niet-vega(n) cheatmeal die je heel soms ‘stiekem’ eet ?

• Ja heel soms eet ik wel een cheatmeal en dat is altijd dezelfde
  • Ik cheat soms wel eens maar is altijd wat anders
  • Nee ik cheat nooit

0 stemmers

Kan jij schaatsen?

• Ja, ik kan goed en snel schaatsen
  • Ja, ik kan goed en mooi schaatsen (kunstschaatsen/pirouettes/achteruit/etc)
  • Ik kan prima schaatsen maar niet perse heel snel of mooi
  • Ik kan een beetje schaatsen
  • Ik kan voorzichtig schuifelen
  • Ik kan absoluut niet schaatsen
  • Ik heb nog nooit geschaatst
  • Ik kon ooit wel schaatsen maar ik weet niet of ik het nog kan

0 stemmers

2 likes