Boeit me eigk geen drol wat ze verdienen. Het gaat me erom dat ik dat kerstpakket te min vind.
Wat zou je liever hebben?
- 1 klein ding (zoals bijvoorbeeld die kerstbal)
- Helemaal geen kerstpakket
0 stemmers
(Het liefst waarschijnlijk natuurlijk een normaal kerstpakket, maar helaas is dat bij veel bedrijven teveel gevraagd)
Ik kreeg vorig jaar fa deo en douche. Die vieze die je als tiener wel eens gebruikte. En nog een cadeaukaart van 7.50 dacht ik. Maar iedereen was pissig om die fa deo en douche. Geef dan gewoon kerstkransjes of niks. Plus het mega onderscheid tussen scholieren en “fulltimers” was ook te groot. Gelukkig weg daar. Had dit jaar niks verwacht maar kon iets uitzoeken. Heb een spel gekozen. Hoorde van collegas dat zij het aanbod minder vonden tov vorig jaar. Maar op zich zat er voor iedereen wel wat tussen denk ik.
Ben jij mooier/knapper/leuker op foto’s of in het echt? Ik bedoel foto’s die niet op een extreme manier bewerkt zijn met filters o.i.d.
- Op de foto
- In het echt
- (Bijna) geen verschil
0 stemmers
Rauwe broccoli
- Lekker man
- Mwah
- Iew vies
- Nooit gehad maar ga t misschien eens proeven
- Nooit gehad en iew vies
0 stemmers
Ja, want toen sloten ze de kleine vestigingen weer en gingen ze zich op het luxere segment richten. Maarja, dat is ook maar een beperkt publiek. Ik kocht vroeger echt veel meer bij de Bijenkorf, toen ze minder hele dure merken hadden (en de opruiming veel beter was).
Mag hopen dat ik in het echt knapper ben
In mijn studietijd heb ik bij de Bijenkorf gewerkt en destijds kregen we volgens mij een Bijenkorf cadeaukaart als kerstpakket. Op je verjaardag kreeg je altijd een samengesteld pakketje en die waren echt top. Meerdere parfums, make-up en toilettasjes en tools, dat was echt heel royaal.
CAO van de Bijenkorf staat gewoon online.
Jaaa en met sinterklaas een dobbelspel met allemaal luxe producten uit de winkel en cadeaubonnen. Was echt een hele happening altijd!
Ohja! Dat was ik alweer vergeten maar dat waren ook goede cadeaus inderdaad.
Ik heb ergens gewerkt waar we als medewerkers in secret santa-vorm cadeaus voor elkaar ‘moesten’ kopen (van ons eigen geld). Dat werd ook meteen gezien als kerstpakket
Was op zich trouwens wel gezellig hoor maar ik vond dat wel erg skeer van de bazen.
André Rieu lijkt mij best een eikel
Mijn ogen staan altijd raar op foto’s
Is ie ook
Vertel
stockholm syndroom heet dat
Ik zou mezelf echt wat aaaan doen als ik de hele fucking tijd, jaar in jaar uit allemaal maar van die kutwalsen zou moeten spelen. En dan ook nog in een apenpak voor een man die eigenlijk maar zozo getalenteerd is (vast een goed zakenman). Doe mij maar kromliggen en dan in een écht orkest. Hoewel ik geen idee heb of die mensen bij André beter betaald krijgen .
Al meerdere discussies gehad hierover op werk (ik werk op een basisschool):
- Kindje Jezus al in de stal voor kerst
- Kindje Jezus pas met kerst erbij zetten
- Geen kerststal
0 stemmers
En m’n persoonlijke favo
- Drie wijzen al bij de stal
- Drie wijzen elke dag dichter bij de stal, pas 6/1 aan laten komen
- Geen kerststal
0 stemmers
Wij zetten vroeger altijd de drie wijzen door het hele huis, elke dag een stukje dichterbij en dan pas 6 januari bij de stal
Heb ik ook, en mijn scheve rug komt weer door het lengteverschil in mijn benen