Mag hopen dat ik in het echt knapper ben
In mijn studietijd heb ik bij de Bijenkorf gewerkt en destijds kregen we volgens mij een Bijenkorf cadeaukaart als kerstpakket. Op je verjaardag kreeg je altijd een samengesteld pakketje en die waren echt top. Meerdere parfums, make-up en toilettasjes en tools, dat was echt heel royaal.
CAO van de Bijenkorf staat gewoon online.
Jaaa en met sinterklaas een dobbelspel met allemaal luxe producten uit de winkel en cadeaubonnen. Was echt een hele happening altijd!
Ohja! Dat was ik alweer vergeten maar dat waren ook goede cadeaus inderdaad.
Ik heb ergens gewerkt waar we als medewerkers in secret santa-vorm cadeaus voor elkaar âmoestenâ kopen (van ons eigen geld). Dat werd ook meteen gezien als kerstpakket
Was op zich trouwens wel gezellig hoor maar ik vond dat wel erg skeer van de bazen.
André Rieu lijkt mij best een eikel
Mijn ogen staan altijd raar op fotoâs
Is ie ook
Vertel
stockholm syndroom heet dat
Ik zou mezelf echt wat aaaan doen als ik de hele fucking tijd, jaar in jaar uit allemaal maar van die kutwalsen zou moeten spelen. En dan ook nog in een apenpak voor een man die eigenlijk maar zozo getalenteerd is (vast een goed zakenman). Doe mij maar kromliggen en dan in een écht orkest. Hoewel ik geen idee heb of die mensen bij André beter betaald krijgen .
Al meerdere discussies gehad hierover op werk (ik werk op een basisschool):
- Kindje Jezus al in de stal voor kerst
- Kindje Jezus pas met kerst erbij zetten
- Geen kerststal
0 stemmers
En mân persoonlijke favo
- Drie wijzen al bij de stal
- Drie wijzen elke dag dichter bij de stal, pas 6/1 aan laten komen
- Geen kerststal
0 stemmers
Wij zetten vroeger altijd de drie wijzen door het hele huis, elke dag een stukje dichterbij en dan pas 6 januari bij de stal
Heb ik ook, en mijn scheve rug komt weer door het lengteverschil in mijn benen
Ik weet nooit zeker welk poppetje Jozef is en welke de 2 van de 3 wijzen. Dus ik wissel die drie poppetjes om het jaar maar om naast Maria te staan en dan komt Jezus er de 25e bij. Maar meestal staat er dus wss een volslagen vreemde man naast Maria. Ach ja.
Maar meestal vergeet ik Jezus en vind ik hem ergens in januari terug. Ik heb ook geen os en ezel maar wel schapen ??? Overigens ook geen stal, ze staat gewoon in een kastvak.
Ik ben te lui om elke keer een poppetje bij te zetten
Jozef heeft toch geen kroon?!
Haha ik heb jouw bericht echt al vier keer gelezen, zie het helemaal voor me
Hahaha dat wordt dan echt een soort Mamma Mia verhaal met 3 (of 4) mogelijke vaders die je dan afwisselt. Je kan ze ook gedurende komende weken ff wisselen, kijken of kids 't merken
Ze hebben allemaal iets op hun hoofd maar omdat het oude beeldjes zijn is het niet duidelijk wie er een kroon heeft en wie gewoon een hoedje.
Maar geen een is de biologische vader