Stel je persoonlijke vraag #40

Ik zit André Rieu: Welcome to my world op tv te kijken. Stel dat jij de kans zou hebben om te spelen in dat gezelschap en de wereld over te reizen…

• Zou ik meteen doen
  • Twijfel
  • Nee, dank je

0 stemmers

Ik blijft me er overigens altijd over verbazen hoe groot deze man is in het buitenland :rofl: Hij geeft trouwens zelf het commentaar in deze docu. Echt machtig mooi, in het Engels.

2 likes

Ik heb ergens gewerkt waar we als medewerkers in secret santa-vorm cadeaus voor elkaar ‘moesten’ kopen (van ons eigen geld). Dat werd ook meteen gezien als kerstpakket :thumbsup:
Was op zich trouwens wel gezellig hoor maar ik vond dat wel erg skeer van de bazen.

6 likes

André Rieu lijkt mij best een eikel

11 likes

Mijn ogen staan altijd raar op foto’s :tired_face:

4 likes

Is ie ook :joy:

1 like

:eyes: Vertel

2 likes

Ik ken iemand die al meer dan 10 jaar met hem optreedt. Nog nooit iets slechts over die man gehoord eigenlijk.

2 likes

stockholm syndroom heet dat

18 likes

Ik zou mezelf echt wat aaaan doen als ik de hele fucking tijd, jaar in jaar uit allemaal maar van die kutwalsen zou moeten spelen. En dan ook nog in een apenpak voor een man die eigenlijk maar zozo getalenteerd is (vast een goed zakenman). Doe mij maar kromliggen en dan in een écht orkest. Hoewel ik geen idee heb of die mensen bij André beter betaald krijgen :woman_shrugging:.

6 likes

Al meerdere discussies gehad hierover op werk (ik werk op een basisschool):

• Kindje Jezus al in de stal voor kerst
  • Kindje Jezus pas met kerst erbij zetten
  • Geen kerststal

0 stemmers

En m’n persoonlijke favo

• Drie wijzen al bij de stal
  • Drie wijzen elke dag dichter bij de stal, pas 6/1 aan laten komen
  • Geen kerststal

0 stemmers

Wij zetten vroeger altijd de drie wijzen door het hele huis, elke dag een stukje dichterbij en dan pas 6 januari bij de stal

10 likes

Heb ik ook, en mijn scheve rug komt weer door het lengteverschil in mijn benen :disappointed:

3 likes

Ik weet nooit zeker welk poppetje Jozef is en welke de 2 van de 3 wijzen. Dus ik wissel die drie poppetjes om het jaar maar om naast Maria te staan en dan komt Jezus er de 25e bij. Maar meestal staat er dus wss een volslagen vreemde man naast Maria. Ach ja.

Maar meestal vergeet ik Jezus en vind ik hem ergens in januari terug. Ik heb ook geen os en ezel maar wel schapen ??? Overigens ook geen stal, ze staat gewoon in een kastvak.

34 likes

Ik zou het serieus niet weten. Nog nooit mee bezig geweest.

1 like

Ik ben te lui om elke keer een poppetje bij te zetten

1 like

Jozef heeft toch geen kroon?!
Haha ik heb jouw bericht echt al vier keer gelezen, zie het helemaal voor me :rofl:

1 like

Hahaha dat wordt dan echt een soort Mamma Mia verhaal met 3 (of 4) mogelijke vaders die je dan afwisselt. Je kan ze ook gedurende komende weken ff wisselen, kijken of kids 't merken

15 likes

Ze hebben allemaal iets op hun hoofd maar omdat het oude beeldjes zijn is het niet duidelijk wie er een kroon heeft en wie gewoon een hoedje.

4 likes

Maar geen een is de biologische vader
afbeelding

27 likes

Door die kerststal vraag flashbacks naar de basisschool toen ik Maria was in het kerstspel. En andere kinderen dat niet vonden kunnen want Maria was niet bruin… :roll_eyes:

5 likes

Katholiek (maar ik noem het altijd ‘katholiek light’.

1 like