Ooit met kennissen eens een concert van hem meegemaakt en vond hem toen ook helemaal niet sympathiek (terwijl die concerten wel om sfeer draaien en er dus geen klap aan was)
Dit wist ik echt niet! Ik snap het ook nog niet helemaal.
Sorry ik vind dit een beetje ongepast.
Dat is iets totaal anders dan bruin/niet wit zijn. Er zijn veel witte mensen die best bruin zijn op de manier die jij noemt () maar dat is echt iets anders dan als je etnisch gezien gewoon niet wit bent (qua afkomst).
Vind het sowieso nogal ongepast om dit gesprek te voeren. Moet @Lula een foto en familie boom plaatsen zodat we het feitelijk op rij hebben staan.
Excuus, zo heb ik het absoluut niet bedoeld maar je hebt gelijk.
Sorry maar ik moet hier zo hard om lachen. Niet om jou, maar een vriendinnetje waar ik vroeger veel mee omging had/heeft dus in de spiegel een heel ongelijk gezicht. Dat kon ik dan bijvoorbeeld zien als we samen gingen tanden poetsen. En als ik haar dan weer gewoon aankeek zag ik het niet! Maar in de spiegel was het ineens enorm zichtbaar?! Haar ouders vonden dat ook grappig en zijzelf ook wel. Weet overigens niet of je hetzelfde bedoelt.
Foto van haar middelvinger is ook goed.
Heb jij wel eens last van een koude neus?
- Nee mijne is altijd lekker warm en goed doorbloed en alles
- Ja
0 stemmers
Beetje laat, maar als tip, je kan 1234 hoedje van papier twee keer zingen dan kom je ook op 30 uit.
Mijn moeder heeft dat ook!! Wordt erger als je ouder wordt volgens mij:(
Hahaha sorry maar ik zie dit niet voor me. Ik vond de andere liedjes al lastig tijdens reanimatie, hoe ga ik dit dan doen?
Nou niet zo moeilijk hoor maar ik wil het wel uittypen voor je hoor haha: 1234 hoedje van, hoedje van 1234 hoedje van papier.
En dan nog een keer
Superleuk toch! Mijn ouders doen dat niet meer, ik zelf ook niet. Ik schreeuwde altijd in het rond dat het ākribbetjeā weer stond. En dan moesten mn ouders weer uitleggen, nee jumpsuit, dit is een kerststal, in de kribbe(wiegje) ligt Jesus. Ik vond het altijd maar zielig dat hij zo in dat hooi tussen wat ezels enzo lag. Maar hey gelukkig waren maria en jozef enzo er ook. Super gezellie.
Zet jij een kerststal op in je huis?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik ben echt in shock om al die posts over kerststallen. Poppetjes verplaatsen en Jezus er later bij enzo heb ik echt nog nooit van gehoord haha
Maar dat gaat toch echt veel te langzaam haha
Bestaat er zoiets als āteveel leuke dingen doenā?
Bv. je ziet een concert/theater/musical whatever je leuk vindt waar je op zich wel naartoe zou willen gaan, maar je hebt die maand al meerdere soortgelijke uitjes, of dat jaar. Zou je dan denken: hmm ik doe het niet want ik ga al naar 6(ofzo) musicals dit jaar?
- Ja er bestaat zoiets als teveel leuke dingen doen, maar ik doe het anyway YOLO
- Ja zoiets bestaat, dus dan doe ik het ook niet
- Nee bestaat niet
0 stemmers
Nou ja in principe niet perse denk ik maar ik had laatst 6 concerten in 10 dagen en toen heb ik wel iets sociaals in de avond twee dagen na het laatste concert afgezegd omdat ik echt even behoefte had aan een paar avonden op de bank en vroeg naar bed. Maar dat heeft dan meer te maken met vermoeidheid denk ik dan dat het āte veel leuke dingenā zijn.
En als je in het extreme trekt is niks echt meer fijn denk ik, ik ga ontzettend graag naar concerten maar als je het hele jaar door om de dag naar een concert gaat zal de lol er vast wel af gaan, maar weet niet of dat is wat je bedoelt?
Ligt eraan hoe moe ik ben?
Nee niet de vermoeidheid denk ik. Meer gewoon het idee van dat je het wat meer moet verdelen ofzo?
Ligt eraan hoeveel suikerooms ik heb die maand.