Dit heb ik ook elk jaar. Dan kijk ik eens goed enn denk ik hmm dit klopt niet. Vorig jaar heb ik ze allemaal in de kast gelaten want ik had een kitten
Cultureel katholiek dus
Ja, daarom hebben wij ook de kribbe al in de stal liggen, om exact die reden haha
Allemaal te gelijkertijd erin en allemaal tegelijkertijd weer weg. Anders raak je poppetjes kwijt.
Anyhow wel al die dieren in de stal want ik vind t zielig als die buiten staan en t koud hebben.
Ik lach me zowat dood hier 5 min echt mn longen doen pijn gewoon
Heb je een foto? Kunnen we meekijken
Max 2?
Zat al lekker alles aan te vinken.
Anders: taille, schouders (zowel halsregio als op mijn rug).
Wat stom. En dat terwijl Jezus niet eens wit was. En al die anderen ook niet.
Engels Engels of Nederlands Engels waar er willekeurige woorden zonder reden in het Engels moeten?
Ik vind het allerleukste dat de witte jezus eigenlijk een afbeelding van een homo is.
Ik heb jouw handen weleens gezien dacht ik en die waren wit? Ik dacht dat je Aziatisch was.
Edit: dit klinkt alsof ik je niet geloof zo bedoel ik het natuurlijk niet maar was even verbaasd.
… Aziatische mensen kunnen ook bruin zijn? En meestal is iemand niet het hele jaar dezelfde tint hè.
Ja dat is waar!
Ooit met kennissen eens een concert van hem meegemaakt en vond hem toen ook helemaal niet sympathiek (terwijl die concerten wel om sfeer draaien en er dus geen klap aan was)
Dit wist ik echt niet! Ik snap het ook nog niet helemaal.
Sorry ik vind dit een beetje ongepast.
Dat is iets totaal anders dan bruin/niet wit zijn. Er zijn veel witte mensen die best bruin zijn op de manier die jij noemt () maar dat is echt iets anders dan als je etnisch gezien gewoon niet wit bent (qua afkomst).
Vind het sowieso nogal ongepast om dit gesprek te voeren. Moet @Lula een foto en familie boom plaatsen zodat we het feitelijk op rij hebben staan.
Excuus, zo heb ik het absoluut niet bedoeld maar je hebt gelijk.
Sorry maar ik moet hier zo hard om lachen. Niet om jou, maar een vriendinnetje waar ik vroeger veel mee omging had/heeft dus in de spiegel een heel ongelijk gezicht. Dat kon ik dan bijvoorbeeld zien als we samen gingen tanden poetsen. En als ik haar dan weer gewoon aankeek zag ik het niet! Maar in de spiegel was het ineens enorm zichtbaar?! Haar ouders vonden dat ook grappig en zijzelf ook wel. Weet overigens niet of je hetzelfde bedoelt.
Foto van haar middelvinger is ook goed.
Heb jij wel eens last van een koude neus?
- Nee mijne is altijd lekker warm en goed doorbloed en alles
- Ja
0 stemmers