Stel je persoonlijke vraag #40

Beetje laat, maar als tip, je kan 1234 hoedje van papier twee keer zingen dan kom je ook op 30 uit.

1 like

Mijn moeder heeft dat ook!! Wordt erger als je ouder wordt volgens mij:(

2 likes

Hahaha sorry maar ik zie dit niet voor me. Ik vond de andere liedjes al lastig tijdens reanimatie, hoe ga ik dit dan doen?:joy::joy:

4 likes

Nou niet zo moeilijk hoor maar ik wil het wel uittypen voor je hoor haha: 1234 hoedje van, hoedje van 1234 hoedje van papier.
En dan nog een keer :stuck_out_tongue:

5 likes

Superleuk toch! Mijn ouders doen dat niet meer, ik zelf ook niet. Ik schreeuwde altijd in het rond dat het ā€œkribbetjeā€ weer stond. En dan moesten mn ouders weer uitleggen, nee jumpsuit, dit is een kerststal, in de kribbe(wiegje) ligt Jesus. Ik vond het altijd maar zielig dat hij zo in dat hooi tussen wat ezels enzo lag. Maar hey gelukkig waren maria en jozef enzo er ook. Super gezellie.

3 likes

Zet jij een kerststal op in je huis?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ik ben echt in shock om al die posts over kerststallen. Poppetjes verplaatsen en Jezus er later bij enzo heb ik echt nog nooit van gehoord haha

25 likes

Maar dat gaat toch echt veel te langzaam haha

Bestaat er zoiets als ā€˜teveel leuke dingen doen’?
Bv. je ziet een concert/theater/musical whatever je leuk vindt waar je op zich wel naartoe zou willen gaan, maar je hebt die maand al meerdere soortgelijke uitjes, of dat jaar. Zou je dan denken: hmm ik doe het niet want ik ga al naar 6(ofzo) musicals dit jaar?

• Ja er bestaat zoiets als teveel leuke dingen doen, maar ik doe het anyway YOLO
  • Ja zoiets bestaat, dus dan doe ik het ook niet
  • Nee bestaat niet

0 stemmers

2 likes

Nou ja in principe niet perse denk ik maar ik had laatst 6 concerten in 10 dagen en toen heb ik wel iets sociaals in de avond twee dagen na het laatste concert afgezegd omdat ik echt even behoefte had aan een paar avonden op de bank en vroeg naar bed. Maar dat heeft dan meer te maken met vermoeidheid denk ik dan dat het ā€˜te veel leuke dingen’ zijn.

En als je in het extreme trekt is niks echt meer fijn denk ik, ik ga ontzettend graag naar concerten maar als je het hele jaar door om de dag naar een concert gaat zal de lol er vast wel af gaan, maar weet niet of dat is wat je bedoelt?

15 likes

Ligt eraan hoe moe ik ben?

6 likes

Nee niet de vermoeidheid denk ik. Meer gewoon het idee van dat je het wat meer moet verdelen ofzo?

1 like

Ligt eraan hoeveel suikerooms ik heb die maand.

28 likes

Alleen als het geld of de energie op is :joy: verder geniet geniet maar niet met mate

4 likes

Oke ik zat hier nog verder over na te denken en het heeft er ook mee te maken hoe leuk je iets precies vindt denk ik? Als ik al drie concerten heb staan in een week en ik zie dat er een vierde iets komt waar ik megafan van ben dan ga ik daar ook gewoon heen. Maar als dat vierde ding iets is wat ik wel oke vind zal ik het misschien laten omdat ik die andere drie al heb, terwijl ik waarschijnlijk wel zou gaan als ik die week nog niks te doen had gehad. @Nysmn

7 likes

Jaa precies, dit heb ik denk ik ook.

1 like

Ik had gezegd nee, maar misschien toch ja, omdat het speciale eraf gaat. Zo houd ok erg van uit eten gaan en kijk ik daar vaak naar uit, maar toen we op vakantie elke dag uit eten gingen hoefde ik echt even niet meer toen ik thuis kwam. Ook omdat het zo normaal geworden was ging het plezier er vanaf.

4 likes

Wil niet het hele andere topic kapen dus ga ik hier even verder. M’n haar is verknipt:

Ik ga vanavond terug om het te laten corrigeren.
2 oudkapsters op m’n werk zeggen dat ik er beter niet meer aan kan laten knippen omdat het dan ook voor te kort wordt. Zo is het nu van voor en wil het graag nog achter m’n oor kunnen stoppen. Van voren wel tevreden dus.

• foto van gezicht verwijderd -

Van achter is het helemaal scheelt en de onderste korte laag is ook super kort geknipt terwijl ik zei dat ik alles een lengte wilde:

Samenvatting

Maar m’n collega’s (en m’n moeder :grin:) zeggen dus blijf er maar af, als je het bij laat knippen dan wordt het allemaal te kort en vraag je geld terug. Denk niet dat ze geld terug gaan geven maar goed. En laat het maar even uitgroeien tot het wat langer is en laat het dan door een goede kapper corrigeren. En draag in de tussentijd speldjes zodat het minder opvalt.

Wat zouden jullie doen?

• Af blijven en laten groeien
  • Laten corrigeren

0 stemmers

1 like

Ik zou het wel laten corrigeren maar wel bij een andere kapper waarvan je zeker weet dat diegene weet wat hij doet.

5 likes

Kun je misschien zo’n schuine bob gaan? Achter kort en voor langer?

En idd geld terug vragen! Kom je er niet uit, kun je de anko - kappersbond - benaderen.

2 likes