Vorig jaar viel de prijs in Rotterdam-Zuid toch? Ik heb niet gekeken naar de show maar toen zocht ik het gebied op en iemand die ik ken woont die buurt er naast en daar staat bijna niks anders dan flatgebouwen. Dus dan moeten ze toch wel bij een gallerijflat geweest zijn.
Rick & Morty
- Hilarisch
- Medium grappig
- Kut
- Ken ik niet
0 stemmers
Is toch voor stoners? Hoorde ik laatst op de wandelgangs
nu je t zegt
iedereen die ik ken die het leuk vindt is stoner (geweest) 10/10
Wow ja! Bij mij idd een stonervriendin en een ITer, dus helaas 50/50.
nee het betekent dat je ooit nog stoner wordt
- Rick and Morty
- Bojack horseman
- Wat?
0 stemmers
Groetjes van een stoner
Ken jij iemand die de Elfstedentocht heeft gereden?
- Ja
- Ja maar diegene is nu dood
- Nee
0 stemmers
Je opa toevallig?
Kan ik bevestigen, is echt mn favo stonerprogramma. Net als Disenchantment.
Dit klinkt alsof de elfstedentocht levensgevaarlijk is
Willem Alexander, denk dat jullie hem ook wel kennen
Mijn vader had wel een vermoeden dat hij de tocht der tochten nooit zou kunnen schaatsen (wachtlijst etc) en toen in 1997 was het zo’n goede schaatswinter en heeft hij de noord-Holland tocht gereden. 200km !!!
Met een krant op zijn buik, zo trots
De hel van 63!!!
Toen is m’n opa van het ijs geplukt en mocht ‘m niet afrijden. Maar toen heeft ie ‘m ruim 20 jaar later in 1985 alsnog uitgereden (was geen Elfstedentocht in de tussentijd). Daarna nooit meer want vanaf dat moment moest je lid zijn van de vereniging en was er een ledenstop omdat het zo populair was.
Damn ik bedenk me dat hij 55 was toen hij de tocht uitreed, klinkt echt fucking oud haha
?? Hij had wat?
Had hij dat om zijn buik wegens de kou of toch wat anders?
Om wat te lezen onderweg, 200km duurt lang!
The midnight gospel dan ook toevallig?
Werk jij vanuit huis?
- Ja volledig of deels
- Nee, kan niet
- Nee, mag niet
0 stemmers
Enerzijds ben ik echt jaloers op m’n vriendinnen die dat kunnen. Dat zou mijn werkleven echt zo veel beter maken heb ik het idee haha. Lekker vanuit je kloffie en allemaal dingen tussendoor kunnen doen. Heerlijk, wat een luxe. Een vriendin gaat maar 1 keer per 2 weken naar kantoor en klaagt dan altijd dat ze dat moet (vroege wekker en de spits) en zegt niks meer gewend te zijn Maar anderzijds denk ik dat ik dan helemaal the feeling met de wereld kwijt zou raken ofzo, als je grotendeels van je tijd in de week thuis zit. Is dat zo?
Nee dat ken ik niet! Maar zal binnenkort eens opzoeken