Stel je persoonlijke vraag #40

Ik knip zelf mijn bob op deze lengte en ik knip de nekharen opzettelijk zo kort omdat je ze anders goed ziet wanneer ik omlaag kijk, die lagen kloppen dan niet meer op de een of andere manier. Alsnog jammer dat het niet naar wens is geknipt natuurlijk

3 likes

Ik vind dat echt zo’n can i speak to the manager-kapsel :cowboy_hat_face: en niet echt bij me passen. Maar dat lijkt haast de ā€˜oplossing’.

6 likes

En een kortere wolfcut?

1 like

Als je het beetje slordig styled is het wel wat minder Karen. Maar snap je hoor, ik heb dezelfde elllende gehad…

Of zoals @vuilnisglitter zegt, maar dan verlies je wel nog meer lengte.

1 like

Ik zou niets doen, iets langer laten groeien en dan laten corrigeren. In de tussentijd je haar wat vaker krullen of opgestoken dragen waardoor het niet zo opvalt.

Maar wel aangeven bij de kapper dat je hier niet tevreden over bent!

5 likes

Of zoals dit gewoon in zn geheel korter. Zou niet rond blijven lopen met happen uit je haar.

23 likes

Dit vind ik wel een heel leuk kapsel.

Ik ga denk ik mijn geld terug vragen (hard hoofd in) en het dan laten corrigeren door een andere kapsalon.

10 likes

Bovenstaand kapsel zou je wel heel goed staan denk ik! En ik mag toch hopen dat je je geld terug krijgt. Schandalig als het niet zo zou zijn.

In de buurt bij parkeerplaatsen staan best veel van die borden waarop staat ā€œNiet achteruit parkeren ivm uitlaatgassenā€.

Wat zou jij doen?

• Ik parkeer altijd al vooruit in, ongeacht de veiligheid van de situatie
  • Ik parkeer normaal liever achteruit in, maar zou luisteren naar het bord.
  • Ik vind het redelijk om dit te vragen als bewoner.
  • Ik vind het eigenlijk onzin, uitlaatgassen zijn er toch wel.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik weiger zelf dus niet achteruit in te parkeren als het daarna betekent dat ik te weinig overzicht heb op de straat achter me om veiligheid te garanderen. De huizen achter de parkeerplaats liggen best een stuk verderop.

4 likes

Maar is dit dan vanwege superzeldzame gewassen die anders doodgaan of is het ƩƩn buurman die ā€œallergischā€ is voor de uitlaatgassen van drie andere omwonenden 20 meter van zn keukenraam?

Hoe dan ook, ik rijd overwegend elektrisch dus ik parkeer gewoon achteruit in

4 likes

Wat een bizarre eis. Ik vermoed dat je in je laatste stukje vooruit ipv achteruit bedoeld?

Achteruit inparkeren is (bijna) altijd het veiligste, en hoeveel uitlaatgassen laat je nou vrij als je met 5 km p/u de parkeerplaats verlaat of oprijdt.

3 likes

Heb jij het gevoel dat de jackpot van loterijen altijd ergens op het platteland vallen?

Platteland: alles wat geen grote stad is

• Ja ik als niet plattelander denk dat
  • Ja ik als plattelander denk dat
  • Nee ik als niet plattelander denk dat niet
  • Nee ik als plattelander is denk dat niet

0 stemmers

4 likes

Nja niet persee platteland als in echt zon boeren dorp. Maar wel op plekken waar niemand ooit van heect gehoord.

2 likes

Vorig jaar viel de prijs in Rotterdam-Zuid toch? Ik heb niet gekeken naar de show maar toen zocht ik het gebied op en iemand die ik ken woont die buurt er naast en daar staat bijna niks anders dan flatgebouwen. Dus dan moeten ze toch wel bij een gallerijflat geweest zijn.

4 likes

Rick & Morty

• Hilarisch
  • Medium grappig
  • Kut
  • Ken ik niet

0 stemmers

2 likes

Is toch voor stoners? Hoorde ik laatst op de wandelgangs

3 likes

nu je t zegt

iedereen die ik ken die het leuk vindt is stoner (geweest) 10/10

4 likes

Wow ja! Bij mij idd een stonervriendin en een ITer, dus helaas 50/50.

8 likes

nee het betekent dat je ooit nog stoner wordt

2 likes
  • Rick and Morty
  • Bojack horseman
  • Wat?

0 stemmers

:joy: Groetjes van een stoner

2 likes