Ken jij iemand die de Elfstedentocht heeft gereden?
- Ja
- Ja maar diegene is nu dood
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand die de Elfstedentocht heeft gereden?
0 stemmers
Je opa toevallig?
Kan ik bevestigen, is echt mn favo stonerprogramma. Net als Disenchantment.
Dit klinkt alsof de elfstedentocht levensgevaarlijk is
Willem Alexander, denk dat jullie hem ook wel kennen
Mijn vader had wel een vermoeden dat hij de tocht der tochten nooit zou kunnen schaatsen (wachtlijst etc) en toen in 1997 was het zo’n goede schaatswinter en heeft hij de noord-Holland tocht gereden. 200km !!!
Met een krant op zijn buik, zo trots
De hel van 63!!!
Toen is m’n opa van het ijs geplukt en mocht ‘m niet afrijden. Maar toen heeft ie ‘m ruim 20 jaar later in 1985 alsnog uitgereden (was geen Elfstedentocht in de tussentijd). Daarna nooit meer want vanaf dat moment moest je lid zijn van de vereniging en was er een ledenstop omdat het zo populair was.
Damn ik bedenk me dat hij 55 was toen hij de tocht uitreed, klinkt echt fucking oud haha
?? Hij had wat?
Had hij dat om zijn buik wegens de kou of toch wat anders?
Om wat te lezen onderweg, 200km duurt lang!
The midnight gospel dan ook toevallig?
Werk jij vanuit huis?
0 stemmers
Enerzijds ben ik echt jaloers op m’n vriendinnen die dat kunnen. Dat zou mijn werkleven echt zo veel beter maken heb ik het idee haha. Lekker vanuit je kloffie en allemaal dingen tussendoor kunnen doen. Heerlijk, wat een luxe. Een vriendin gaat maar 1 keer per 2 weken naar kantoor en klaagt dan altijd dat ze dat moet (vroege wekker en de spits) en zegt niks meer gewend te zijn Maar anderzijds denk ik dat ik dan helemaal the feeling met de wereld kwijt zou raken ofzo, als je grotendeels van je tijd in de week thuis zit. Is dat zo?
Nee dat ken ik niet! Maar zal binnenkort eens opzoeken
Haha ik had het daar vanmiddag met iemand over en zij zei dat ze altijd in een klein dorpje een lot kocht en niet in de stad om die reden.
Ja, dat gevoel heb ik wel. Om deze reden zoek ik ook ander werk atm.
Ik vond thuiswerken heeerlijk, maar vind eens per twee weken naar locatie wel heel weinig. Niet alleen feeling met de wereld maar ook met je baan verlies je dan, vond ik iig in coronatijd. Ik heb sinds 2 maanden een baan waarbij ik niet meer thuis kan werken en merk wel dat ik echt minder energie over heb naast werk. Ik mis het wel!
Ik werk 100% thuis en ik ben niet de feeling met de wereld kwijt, vind ik zelf. Ligt er denk ik helemaal aan hoe je leven er buiten werk uitziet?
Ik ben meer soms helemaal klaar met Teams. Ik heb morgen toevallig een kantoordag, alleen dan zit ik alsnog een aantal uur weer te teams-en
Ik heb 1x in de maand een ochtend met mijn team en voor de rest zie ik wel wanneer ik op kantoor moet zijn. Kan ook voor een overleg gaan en dan terug naar huis want weinig werkplekken op kantoor of weer een online vergadering. Dus komt best voor dat minder dan eens de twee weken is. Maar heb niet het gevoel dat ik feeling met mijn baan verlies. Online vergaderingen zijn wel anders dan zo live dus dat wil ik wel vaker gaan doen maar zo werken in jogingbroek en onder een dekentje vind ik toch ook wel heerlijk.
Vind het wel meevallen. Zo lang ik het maar zelf kan bepalen, wanneer ik naar kantoor ga en wanneer niet. In coronatijd was een dik jaar alleen maar thuis en dat vond ik wel stom. Hoewel ik er wel veeeeel meer vrije tijd door had vanwege lange reistijd.