Stel je persoonlijke vraag #40

Een mossel, inktvis, koeienoog en schapenhart op de middelbare. En dat 2x, want ik bleef zitten. Ik vergeet nooit meer dat iedereen met stokjes in de aorta zat te raggen, we schreven met inkt uit de inktvis en de lens uit het oog als vergrootglas gebruikten. :skull: Oh en dat mosselen een voetje hebben.

1 like

zoals dit? ik wil bewijs

5 likes

Ik heb een opleiding dierverzorging gedaan en wij moesten voor een les een keer lammetjes ontleden (deze waren overleden tijdens de geboorte)

Dat was zo naar :sob:

Je staat op de bus te wachten met nog 6 andere mensen. De buschauffeur rijdt door want niemand stak een hand uit. Het is echter de enige bus die op die route rijdt dus het is niet alsof iedereen op een andere bus stond te wachten.

• Dan had je maar een hand uit moeten steken
  • De buschauffeur had moeten stoppen
  • Ik weet niks van bus etiquette

0 stemmers

1 like

Jep zoals dit. :joy: Helaas heb ik mijn Facebook verwijderd waar die foto op stond.

Kan je terug activeren!

1 like

Er is zo’n man op tiktok die elke keer kreeften vangt uit de zee bij maine (usa) en ik vind hem echt zo leerzaam alles uitleggen. Zelfs nog hoe je een kreeft in slaap kan brengen lol. Hij gooit ze altijd weer terug in de zee met een snack :pleading_face: in hun klauwtje, of hoe het ook heet.

https://youtube.com/shorts/hbEuE0byywI?feature=share

7 likes

Melk uit de koeling is toch de niet-(lang)houdbare versie.

1 like

Wat een monstrueus ding eigenlijk

1 like

Ik vind het vooral heel raar om te zien dat vrouwtjes dus zoveel eitjes hebben. Ze doen dit om de populatie juist te behouden. Maar echt ik zou weer aleen maar gillen. Maar mn beste vriend vroeg of ik dat liever wilde aanraken of een koe, ja echt een kreeft hoor. Geef het maar.

1 like

Heel petty, maar tja, hij staat in zn recht. Misschien nog een nieuwe chauffeur die niet weet dat het de enige lijn is bij die halte oid?

Vind het een beetje hetzelfde als een bus die langs een groot treinstation waar iedereen eruit moet komt, maar de chauffeur niet bij de uitstaphalte stopt want er heeft niemand op t knopje gedrukt :clown_face:

Dus ik ben die kneus die altijd wild met zn hand zwaait en panisch op t knopje drukt :joy:

13 likes

Ja en @Eddie vraagt zich af of we dat in Belgiƫ standaard hebben.

Volgens mij niet @Eddie, ik heb het nog nooit gezien in elk geval. Maar misschien vergis ik me, ik drink geen melk dus misschien is het me gewoon nog nooit opgevallen

1 like

Ik heb zo’n medelijden met jullie Belgen. Letterlijk alles is altijd een beetje minder bij jullie dan hier. Crappy wegen, geen verse melk.

19 likes

Meer kluisjes! DHL heeft al veel punten hiero, maar PostNL mag ff meer zijn best doen

2 likes

wel logisch als hij stopt maar goed als hij haast had of de hele dag al irritante mensen had vervoerd snap ik wel dat hij dan denkt van oke fuck jullie haha

1 like

En vergeet niet hun hoogstaande architectuur.

Meid, de lijst is eindeloos. Maar ik wilde @Eddie niet nog meer in verlegenheid brengen.

6 likes

In Frankrijk hebben ze ook vrijwel nooit verse melk in de supermarkt. Heb het in Belgie trouwens wel eens gezien, maar dat was wel net over de grens, dus misschien meer voor de Nederlandse klanten.

Als karnemelk niet bestaat in Belgiƫ stem ik Helaas ben ik geen Belg.

Wat is dat toch voor’n zure zooi.

4 likes

ik kon het haast niet geloven dus ik ging op een belgische supermarktwebsite kijken en:
https://www.delhaize.be/nl-be/shop/Zuivel-en-kaas/Melk/Vers/c/v2DAIMILFRE?q=%3Arelevance&sort=relevance

er staat gewoon echt haast niks,wow
en zoveel andere opties voor ā€˜gearomatiseerde’ melk of ā€˜gecondenseerde’ melk
maar drinken jullie dan ook nooit een glaasje melk?
of als kind?

en wat is met deze gecondenseerde melk in een tube??