Stel je persoonlijke vraag #40

Ik ga oprecht nu het boek bestellen en het laten zien. Maar het is geen aanval he. Dit is niet het antibelgie topic op egf toen we 13 waren. Het was gewoon erg opvallend, dus een belg heeft daar zelf een heel fotoboek van gemaakt. Echt ongelofelijk. Er was blijkbaar een tijd in belgie dat je je huis zo mocht tekenen zoals je wilde (dat mag/mocht? en heeft nooit gemogen in nederland) en daaruit zijn de meest bizarre huizen ontstaan.

4 likes

Precies dat. Ik heb hem net besteld, kan hem zaterdag ophalen. Ja sorry, maar ik was ZO verbaasd over die huizen, ik moet dat boek echt zien. Gewoon een soort torens, geen ramen. Of een heel vierkant gebouw en dan i just cant. Vind het te fascinerend. Die man is zelf wel eens langs die mensen gegaan die erin woonden.

13 likes

Please report back met fotos als je het boek hebt opgehaald

5 likes

Ja doe ik! Ik zal ook foto’s plaatsen. Ben zelf ook heel benieuwd haha. Het is echt fascinerend vind ik. En al helemaal vergeleken idd met hoe streng de regels zijn tot bouwstijlen in Nederland.

4 likes

Linksonder lijkt me echt vaag om in te wonen.
Hoe zet je daar een kast neer? Dat glijdt toch naar beneden

1 like

Die bovenste lijkt mij een heel leuk tuinhuisje.

1 like

Gebouw waar ik woon staat ook ergens op een lelijke gebouwen insta hahaha. Ben gehecht eraan, plus makkelijk te omschrijven waar je woont.

4 likes

Nee er zijn veel véél ergere. Deze vallen idd enorm mee.

1 like

Het probleem met België is dat al die verschillende gekke huizen naast elkaar staan dus je rijdt door de straat en het gaat van kwaad tot erger :sob:

HOE leven die mensen afbeelding 5. Je glijdt continue door het huis of je moet elke keer weer omhoog klimmen?

2 likes

@Sjern hahaha

39 likes

De vloeren kunnen toch gewoon recht zijn :sweat_smile:

8 likes

Dat hoop ik dan maar, wat een idioterie. Wel leuk om te zien.

3 likes

Hahaha ja echt totaal geen cohesie inderdaad, individueel valt het soms nog mee, maar doordat het allemaal verschillende stijlen naast elkaar zijn is het echt een zootje ongeregeld.

(wandelde ik vandaag nog langs)

15 likes

Ziet er gezellig uit! Zijn de nieuwbouwwijken ook zo of is Dat bijna allemaal gelijk?

3 likes

Oh ja ik ook, hierdoor heb ik mijn stem veranderd. Wel een interessant boek!

Omg ik heb trouwens ook 2 boeken van Anna Nooshin kut moet weer aanpassen maar dan wordt het genant dus ik haal mijn stem wel weg.

4 likes

Die linksonder is die opdracht uit alles mag op vrijdag. Dat ze elke keer weg glijden :joy:

5 likes

In je eentje:

Hotel in een andere stad
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

lunchen/koffie drinken
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

uit eten
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

naar de bios
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

naar het theater
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

op stedentrip
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

op vakantie
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

op langere reis
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

emigreren
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

1 like

Love alles alleen doen! Ik heb veel vrienden maar vraag juist vaak mensen niet mee, omdat ik het met mezelf leuker vind!

Afgelopen weekend vond ik mezelf weer zo zielig met corona dat ik weer een luxe hotel heb geboekt voor mezelf met sauna in de duinen met de hond. :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

27 likes

Nieuwbouwwijken zijn meestal wel in eenzelfde stijl, maar voor reeds bestaande huizen te verbouwen of op een grond een nieuw huis te bouwen lijken er niet zo veel esthetische regels te zijn :person_shrugging:

3 likes