Stel je persoonlijke vraag #40

Die bovenste lijkt mij een heel leuk tuinhuisje.

1 like

Gebouw waar ik woon staat ook ergens op een lelijke gebouwen insta hahaha. Ben gehecht eraan, plus makkelijk te omschrijven waar je woont.

4 likes

Nee er zijn veel véél ergere. Deze vallen idd enorm mee.

1 like

Het probleem met België is dat al die verschillende gekke huizen naast elkaar staan dus je rijdt door de straat en het gaat van kwaad tot erger :sob:

HOE leven die mensen afbeelding 5. Je glijdt continue door het huis of je moet elke keer weer omhoog klimmen?

2 likes

@Sjern hahaha

39 likes

De vloeren kunnen toch gewoon recht zijn :sweat_smile:

8 likes

Dat hoop ik dan maar, wat een idioterie. Wel leuk om te zien.

3 likes

Hahaha ja echt totaal geen cohesie inderdaad, individueel valt het soms nog mee, maar doordat het allemaal verschillende stijlen naast elkaar zijn is het echt een zootje ongeregeld.

(wandelde ik vandaag nog langs)

15 likes

Ziet er gezellig uit! Zijn de nieuwbouwwijken ook zo of is Dat bijna allemaal gelijk?

3 likes

Oh ja ik ook, hierdoor heb ik mijn stem veranderd. Wel een interessant boek!

Omg ik heb trouwens ook 2 boeken van Anna Nooshin kut moet weer aanpassen maar dan wordt het genant dus ik haal mijn stem wel weg.

4 likes

Die linksonder is die opdracht uit alles mag op vrijdag. Dat ze elke keer weg glijden :joy:

5 likes

In je eentje:

Hotel in een andere stad
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

lunchen/koffie drinken
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

uit eten
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

naar de bios
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

naar het theater
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

op stedentrip
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

op vakantie
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

op langere reis
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

emigreren
  • Geen behoefte aan
  • Durf ik niet
  • Zou ik wel doen
  • Gedaan
  • Anders

0 stemmers

1 like

Love alles alleen doen! Ik heb veel vrienden maar vraag juist vaak mensen niet mee, omdat ik het met mezelf leuker vind!

Afgelopen weekend vond ik mezelf weer zo zielig met corona dat ik weer een luxe hotel heb geboekt voor mezelf met sauna in de duinen met de hond. :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

27 likes

Nieuwbouwwijken zijn meestal wel in eenzelfde stijl, maar voor reeds bestaande huizen te verbouwen of op een grond een nieuw huis te bouwen lijken er niet zo veel esthetische regels te zijn :person_shrugging:

3 likes

Een kerstpakket met allemaal van dat generieke, houdbare, net-niet eten.
Bijvoorbeeld: een doos droge toastjes, een zakje pretzels, een zakje zoute stokjes (eigenlijk hetzelfde als pretzels) een doos bladerdeegcupjes, twee van die chocolaatjes die je op je kussen krijgt in een hotel, een doos kaaskoekjes, een klein blikje kipragout

• Zou ik blij mee zijn, ik vind dit echt leuk
  • Zou ik blij mee zijn, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
  • Ach, het is beter dan niets
  • Hier maak je mij niet echt blij mee, ik zou liever overslaan

0 stemmers

Deze poll is heel misschien gebaseerd op ware gebeurtenissen :grimacing:

Ik vind het op zich natuurlijk wel leuk dat mijn werk een kerstpakket geeft, maar eerlijk gezegd vind ik dit vooral heel zonde van het geld dat hierin is gaan zitten. Ik ga het pakket trouwens ook doneren, maar ik denk dat ze meer aan het geld hadden gehad.

3 likes

Ik kon op mijn werk ook zo’n kerstpakket met eten krijgen en heb het ook aan de voedselbank gegeven (was een directe optie via werk). Vind het altijd zo zonde van het eten.

1 like

Ja als dat had gekund had ik dat ook gedaan. Ik was eigenlijk ook vergeten dat we een kerstpakket zouden krijgen en had ook geen idee wat het zou zijn (bij ander werk heb ik bijvoorbeeld wel eens een bioscoopkaartje gekregen).
Maar ook met het pakket via je werk doneren zou ik het eigenlijk jammer vinden van het geld dat hieraan is opgegaan, niets van het eten is echt lekker (of nou ja, smaken verschillen natuurlijk) en er zit toch weer een bedrijf tussen dat er winst op maakt. Het zou toch beter zijn als je het bedrag direct kunt doneren.

3 likes

Ik heb nog nooit zo’n pakket ontvangen en vond het altijd magisch als mijn ouders het kregen. Dus vandaar mijn antwoord denk ik, waarschijnlijk is de pret er ook wel van af als ik het meer dan één keer zou krijgen.

5 likes

Voor mijn werk vaak dingen alleen gedaan. Vind het geweldig, ik laad pas op als ik echt alleen ben.

1 like