https://www.jumbo.com/producten/campina-halfvolle-melk-1l-526994PAK
het lijkt wel hetzelfde maar dan heeft het pak bij jullie een andere kleur
ik ben nog steeds mind blown over deze ontdekking haha
https://www.jumbo.com/producten/campina-halfvolle-melk-1l-526994PAK
het lijkt wel hetzelfde maar dan heeft het pak bij jullie een andere kleur
ik ben nog steeds mind blown over deze ontdekking haha
Nou ja wij proberen ten minste niet het kruller muller museum in het geheim uit te breiden met een betonnen bunker van 12000 m²
oh en ik zie net dat thierry zichzelf wilt exporteren, jullie mogen hem houden hoor
Nee, we gooien Wilders wel erbij om het leed te verzachten.
Ben jij vandaag, vanwege de gladde wegen, op je bek gegaan?:
0 stemmers
Ben uberhaubt niet eens naar buiten gegaan. Fuck kou.
Als je aardappelkroketjes (met groenten en vlees/vega, dus niet als bijgerecht) eet, hoeveel eet je er dan?
0 stemmers
0 stemmers
Ik eet eigenlijk nooit aardappelkroketjes
Toegevoegd
Ik voel me gezien 🥹
Vat het niet persoonlijk op, ik hou heel veel van je.
Maar deze echt, ik wil serieus een keer langs deze huizen, dan wel met een jeep met extra banden want je hele kar wordt gesloopt op die wegen. Het is toch fascinerend. Belgen houden sowieso niet van ramen.
Jeetje dit lijken wel schuren waar liters en liters houdbare melk in worden bewaard.
Ik denk dus serieus dat ik het boek mezelf dit jaar cadeau doe. Vind het echt fascinerend en daar staan nog veel vreemdere huizen in.
Kantoorwerk op een loopband:
0 stemmers
Ik zou dit wel willen als optie dus even een kwartiertje. We hebben wel een sportschool op werk maar ik heb echt geen zin om daar heen te gaan en er een heel ding van te maken maar ik probeer wel een halfuur per dag staand te werken. Dit zou een leuke optie zijn voor de afwisseling
Heb jij wel eens merchandise (of een ander uitgebracht product) van een influencer gekocht?
0 stemmers
Ik zou het alleen doen als ik het daadwerkelijk een mooi product vind. Maar de meeste merch is keilelijk
Ik wil ook een Cru in Nederland. (De versmarkt Cru dan wel.)
Jiami’s boek!