Hé das mijne, leuk! hij heeft dit jaar nu ook eentje gepost (gister)
Je zou uit eten gaan bij een restaurant en had gereserveerd, maar dat gaat niet meer door of je gaat ergens anders eten. Annuleer je de eerste reservering?
- Nee eigenlijk niet
- Alleen als het gemakkelijk kan (per mail of op een portal) niet als ik moet bellen
- Alleen als het een gewild restaurant is die vaak vol zit
- Ja eigenlijk altijd
- Soms, als ik het niet vergeet
- Anders
0 stemmers
Als je niet durft af te zeggen, moet je ook maar niet reserveren. Dat soort mensen zijn echt de reden dat steeds meer restaurants om een aanbetaling vragen.
Ja vind het ook lullig ofzo, dan staan die mensen daar op je te wachten en houden ze een tafeltje vrij voor je en kom je nooit
Snap een aanbetaling ook heel goed.
Wat is het verschil tussen eigenlijk altijd en altijd? Zit geen verschil in frequentie in toch?
Als ik dat lees voelt het toch een beetje alsof er een ‘maar’ achter volgt dan oid
Hmm ik gebruik het als synoniem voor ‘feitelijk’ ‘in werkelijkheid’.
Wat een vreselijke taal is Nederlands toch eigenlijk
Nja is me eigenlijk nooit overkomen. Een keer dat ik voor de verkeerde datum had gereserveerd maar dat had ik niet door haha.
Ik werk in een cafe en wij zitten altijd vol dus als mensen afbellen vind ik dat juist super fijn. Ook als gasten bellen dat ze later zijn. Ik wacht nml max een kwartier en dan geef ik je tafel weg. Niemand heeft tijd
Nu moet ik denken aan de keer dat we voor mijn vaders verjaardag oid zaten te eten met het samengestelde gezin (met 8 ofzo), bij “de griek” in de plaats waar ik ook vandaan kom, en waar we vaker aten.
We hadden ons eten al toen we gebeld werden door het restaurant waar we bleven. Dus mijn man (toen vriend) die eerder op de dag had gereserveerd voor ons, zegt van nou we zitten er al?
Bleek er dus nog een Grieks restaurant te zijn in die plaats die niemand van ons kende, en mijn man al helemaal niet want die komt uit een hele andere provincie. En mijn vader noemde geen restaurantnaam maar “de griek” bij het reserveren.
We gingen natuurlijk niet weg waar we zaten, maar ik vond het zo zielig voor het andere restaurant!!
Ha, jij vond mueslibakjes toch ook zo truttig? Ik heb (sinds twee weken ofzo, dus wie weet hoe het over een maand is) deze lifestyle helemaal omarmd, met mn gesmeerde boterhammen en bakje yoghurt mee naar het werk, heerlijk!
Ben zelf notoire dubbelposter. Niet iets om je druk om te maken imo dus van mij mag je die sorry ook achterwege laten.
Op welke sociale media heb jij de meeste volgers/connecties
- Snapchat
- Tiktok
- Een andere
0 stemmers
hahaah LOVE
Vrouwen altijd met hun onnodige excuses
Nou dat gaat wel weer erg ver, dus misschien goed dat jullie ergens anders aten Maar jeetje zo’n misverstand is wel even wat anders dan gewoon niet komen.
In ons geval konden ze er ook wel om lachen en het was nog niet erg laat dus de tafel kon gewoon weer worden weggegeven gelukkig.
Mens ik vind je vooral notoir niet-poster, ik wel meer content
Wat voor lunch?
- Friet
- Kapsalon
- Kebab
- Pizza
0 stemmers
ik kan niet kiezen