Iets gezonds.
Wat saai
Pannenkoeken
Vind je van jezelf dat je gezond eet?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Zou je dit willen veranderen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
ik over een uur
Ik vind lams vlees niet echt lekker helaas
2 berichtjes achter elkaar is prima. Maar een stuk of 5 onder elkaar (allemaal op iemand anders reagerend) vind ik wel irritant. Maar zelfs dan, doe je ding.
Ik zou iets minder mogen snacken, maar het belangrijkste is eigenlijk dat ik niet alle voedingsstoffen binnenkrijg en ik dat lastig vind. Ik ging vanmorgen weer eens opzoeken hoeveel ijzer een vrouw dagelijks moet innemen, en tering dat is veel en bijna onmogelijk met een grotendeels vegetarisch dieet. Hetzelfde met eiwitten, vitamine b12 etc. Ik heb nu hulp gezocht bij een dietist en ik hoop dat die mij kan helpen want het lukt me niet alleen. Ik weet waar veel ijzer etc in zit, maar het op weekbasis binnenkrijgen? Super lastig.
Ik heb een lage weerstand en ben er van overtuigd dat dat komt door hoe het ooit is aangelegd door een niet goed dieet als kind. Daar baal ik wel van.
Maar dit is toch ook niet ongezond? Goed juist.
Heb jij een tandenborstel en tandpasta op het werk liggen?
- Ja
- Nee
- Ik werk (nu) niet
0 stemmers
Ik werk nu volledig vanuit huis, maar toen ik nog op kantoor werkte had ik dit in mijn bureaulade.
Ik wil het soms veranderen maar ja dat eindigt dan toch vaak op nooit. Ik heb zelf wel een beetje het idee dat dat hele extreem gezonde eten wat 5-10??Jaar geleden zo’n hype was wel wat verminderd is. Die druk erop. Lijkt me ook doodvermoeiend.
Ik ben zelf ook altijd gewoon opgevoed met voor zover ik weet gezond eten, en af en toe mogen snacken of een keer friet/pizza.
Ben jij erg gefocust op gezond eten?
- Nee juist niet
- Ja best wel
- Nah ik denk gemiddeld
0 stemmers
Ik ken dus iemand die daar, vind ik, véél te ver in gaat.
Ja same. Ik vind dat wel handig als je vanuit werk meteen door moet ofzo. Of tijdens de lunch een keer flink wat knoflook hebt gegeten.
Denk dat mensen het eerder meenemen met al die kantoortuinen en flexplekken?
Ik neem de hele mikmak mee als ik een kantoordag heb.
Dat lijkt me juist onhandig. Maar goed, soms kan het natuurlijk niet anders. Ik ben wel gewend dat ik altijd een kluisje of ergens een plekje had om spullen achter te laten ondanks kantoortuin/flexplek,
Ik eet sinds drie maanden echt gezond. Daarvoor meer niet dan wel. De afgelopen tijd zijn man en kind beide meerdere keren ziek geweest, en ik heb het gewoon niet overgepakt. Terwijl dat normaliter altijd gebeurde. Daar ben ik echt superblij mee! Ik zal heus voor het einde van de winter nog wel een verkoudheid/corona/griep meepakken, maar het lijkt nu al veel minder te zijn dan voorheen.
Herken ik niet. Op eigen risico kun je misschien iets laten liggen in een verdwaalde kast, grote kans dat iemand het als je terugkeert heeft weggepleurd.
Was vroeger trouwens wel m’n beeld van volwassenheid; je eigen bureau met bureaulaatjes en dan een foto van je huisdier op het bureau. Nu moet je het doen met een stoel/werkplek 10 minuten instellen tot het goed staat en de volgende dag kun je opnieuw beginnen.
Ik had wel eens mondwater bij mn vakje/kluisje staan. Idd als je iets hebt gegeten met veel knoflook. En dat kost dan maar 30 of 60 seconden spoelen.
Ik gebruik trouwens nooit meer mondwater.
Gebruik jij mondwater?
- Nee nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Elke dag
0 stemmers
Vogelspotten was trouwens niet mijn hobby, vond het maar saai. Deed ik soms met mn vader als hij er eindelijk eens was met zo’n boekje erbij buiten. Was trouwens echt zo’n heel handig schuifboekje met plaatjes van vogels erop voor kinderen. En vissen als hobby ga ik nooit begrijpen, nog saaier.