Stel je persoonlijke vraag #40

Ja de kerstkaarten van Bonnie een paar jaar geleden. En ik was één van de eerste 50 bestellingen dus kreeg een handgeschreven kerstkaartje van haar erbij :joy: Wel echt leuke kaartjes vond ik.

4 likes

Ja ik kwam erachter dat ik een keer zon skeer merk heb besteld van de vriend van romee. Maar ik bestel overal sieraden van heel duur tot heel skeer. En als ik het zelf krijg durf ik het niet te dragen haha. Weetniet meer hoe het merk heet en of het telt.

4 likes

Bij mij op het werk kun je wel fietsen op een hometrainer achter je bureau. Weleens geprobeerd maar kan me dan echt niet concentreren.

2 likes

Als jij nou een sierraad naar keuze mocht kiezen om cadeau te krijgen, welke zou je dan kiezen?

• Armband
  • Ring
  • Oorbellen
  • Ketting

0 stemmers

1 like

Ja ik zat ook nog aan een horloge te denken. Het is eigenlijk wel een sierraad maar ook weer niet? Was echt een passie van mn opa, horloges. Maar ik weetniet of dat zo in dat lijstje past.

Draag jij een (analoog) horloge?

• Ja
  • Nee
  • Af en toe

0 stemmers

3 likes

Mijne loopt ook niet op een batterij, maar moet je opwinden. Komt uit 1940!

9 likes

Heb je ooit in je leven gtst gevolgd?

• Ja
  • Nee
  • Half

0 stemmers

Draag je dagelijks mascara?

• Ja
  • Nee
  • Verschilt enorm

0 stemmers

Heb jij een klok of wekker in je huis? Dus geen telefoon/computer/magnetron/iets anders waar de tijd op te zien is

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je covid gehad?

• (nog) niet
  • 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x of vaker
  • ik weet het niet zeker

0 stemmers

5 likes

Oeps ik kom uit NED en ik ben blind haha

1 like

Een kalender van een hond die ik volg op Instagram :smiling_face_with_tear:

10 likes

Heb jij wel eens een spijkerbroek onder een jurk gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee kan maar zo

0 stemmers

Ben je van plan om binnenkort die combinatie eens te maken?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Nav katie holmes

https://www.ad.nl/show/internet-raakt-niet-uitgepraat-over-rodeloperlook-katie-holmes-stylist-legt-uit-ze-heeft-eigen-stijl~a69f36a3/

5 likes

Oh ja die punt schoenen ook met een kleine hak! Was ik al helemaal weer vergeten.

5 likes

Zo’n eentje heb ik ook. Die is oorspronkelijk van mijn opa.

5 likes

kitten heels :cat:

2 likes

Al sinds mijn 12e deze:

Mijn vader had dezelfde in groter formaat en die wilde ik altijd al, heb hem toen voor kerst van hem gekregen. Op mijn 27e oid ben ik hem tijdens mijn zomervakantie verloren, maar heb hem de kerst erop opnieuw van hem gekregen :smiling_face_with_three_hearts: Die draag ik nu (met 40) nog steeds elke dag (als ik het huis verlaat iig). Vind hem ook nog steeds heel mooi

15 likes

Hoe zou jij een kaartje adresseren aan een gezin met kind dat niet getrouwd is?

• Familie + achternaam man
  • Familie + achternaam kind
  • Familie + achternaam vrouw
  • Alleen voornamen ouders los
  • Alle voornamen los
  • Anders
  • Ik krijg hier error van

0 stemmers

2 likes

Familie + achternaam man en vrouw.

15 likes

Ik zou dus of gewoon Jeroen, Annemiekel en Djelano doen of familie acternaam vrouw + achternaam man.

35 likes

Ja slim @Foxyfoxtrot die had ik nog niet bedacht

3 likes

Ik ben wel getrouwd maar heb mijn eigen achternaam en ik word echt boos als mensen ‘familie achternaam man’ doen. Zelfs mijn eigen vader blijft dat doen en ik blijf hem verbeteren. Doe gewoon al onze voornamen, zoveel zijn het er ook weer niet.

15 likes