Gewoon Bert en Ernie. Die kinderen zoeken het maar uit.
Ja, van Blogilates. Zij maakt workout filmpjes op youtube. Heb kleding en een sportmat van haar. Maar is dat merch? Het merk staat erop en je zou haar influencer kunnen noemen.
Die filmpjes zijn de enige manier waardoor ik in beweging ben te krijgen en vind de spullen vaak leuk dus ja. Wel iets anders dan een Bosbabes trui
Wie hou je voor de gek schat. Het zijn influencer spullen geef toch niks dat je die hebt gekocht.
Ik ga Ugly Dutch Houses beginnen, enige pijnpunt is dat ik me dan over de grens moet begeven
ik snap ook niet wat je bedoelt met belgen houden niet van ramen, je ziet amper iets, ik denk dat de gemiddelde vlaamse woning veel meer grond/tuin heeft waardoor de ramen vooral naar de tuin gericht wat je dus niet snel ziet als je langsrijd.
Nee ik heb er ook 0 schaamte voor ofzo, als ik in de VS woonde had ik de hele shop leeggekocht. Vroeg me alleen af of het onder merch valt zoals bedoeld in de vraag.
Ik ga oprecht nu het boek bestellen en het laten zien. Maar het is geen aanval he. Dit is niet het antibelgie topic op egf toen we 13 waren. Het was gewoon erg opvallend, dus een belg heeft daar zelf een heel fotoboek van gemaakt. Echt ongelofelijk. Er was blijkbaar een tijd in belgie dat je je huis zo mocht tekenen zoals je wilde (dat mag/mocht? en heeft nooit gemogen in nederland) en daaruit zijn de meest bizarre huizen ontstaan.
Precies dat. Ik heb hem net besteld, kan hem zaterdag ophalen. Ja sorry, maar ik was ZO verbaasd over die huizen, ik moet dat boek echt zien. Gewoon een soort torens, geen ramen. Of een heel vierkant gebouw en dan i just cant. Vind het te fascinerend. Die man is zelf wel eens langs die mensen gegaan die erin woonden.
Please report back met fotos als je het boek hebt opgehaald
Ja doe ik! Ik zal ook foto’s plaatsen. Ben zelf ook heel benieuwd haha. Het is echt fascinerend vind ik. En al helemaal vergeleken idd met hoe streng de regels zijn tot bouwstijlen in Nederland.
Linksonder lijkt me echt vaag om in te wonen.
Hoe zet je daar een kast neer? Dat glijdt toch naar beneden
Die bovenste lijkt mij een heel leuk tuinhuisje.
Gebouw waar ik woon staat ook ergens op een lelijke gebouwen insta hahaha. Ben gehecht eraan, plus makkelijk te omschrijven waar je woont.
Nee er zijn veel véél ergere. Deze vallen idd enorm mee.
Het probleem met België is dat al die verschillende gekke huizen naast elkaar staan dus je rijdt door de straat en het gaat van kwaad tot erger
HOE leven die mensen afbeelding 5. Je glijdt continue door het huis of je moet elke keer weer omhoog klimmen?
De vloeren kunnen toch gewoon recht zijn
Dat hoop ik dan maar, wat een idioterie. Wel leuk om te zien.
Hahaha ja echt totaal geen cohesie inderdaad, individueel valt het soms nog mee, maar doordat het allemaal verschillende stijlen naast elkaar zijn is het echt een zootje ongeregeld.
(wandelde ik vandaag nog langs)
Ziet er gezellig uit! Zijn de nieuwbouwwijken ook zo of is Dat bijna allemaal gelijk?