Oh ja ik ook, hierdoor heb ik mijn stem veranderd. Wel een interessant boek!
Omg ik heb trouwens ook 2 boeken van Anna Nooshin kut moet weer aanpassen maar dan wordt het genant dus ik haal mijn stem wel weg.
Oh ja ik ook, hierdoor heb ik mijn stem veranderd. Wel een interessant boek!
Omg ik heb trouwens ook 2 boeken van Anna Nooshin kut moet weer aanpassen maar dan wordt het genant dus ik haal mijn stem wel weg.
In je eentje:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Love alles alleen doen! Ik heb veel vrienden maar vraag juist vaak mensen niet mee, omdat ik het met mezelf leuker vind!
Afgelopen weekend vond ik mezelf weer zo zielig met corona dat ik weer een luxe hotel heb geboekt voor mezelf met sauna in de duinen met de hond.
Nieuwbouwwijken zijn meestal wel in eenzelfde stijl, maar voor reeds bestaande huizen te verbouwen of op een grond een nieuw huis te bouwen lijken er niet zo veel esthetische regels te zijn
Een kerstpakket met allemaal van dat generieke, houdbare, net-niet eten.
Bijvoorbeeld: een doos droge toastjes, een zakje pretzels, een zakje zoute stokjes (eigenlijk hetzelfde als pretzels) een doos bladerdeegcupjes, twee van die chocolaatjes die je op je kussen krijgt in een hotel, een doos kaaskoekjes, een klein blikje kipragout
0 stemmers
Deze poll is heel misschien gebaseerd op ware gebeurtenissen
Ik vind het op zich natuurlijk wel leuk dat mijn werk een kerstpakket geeft, maar eerlijk gezegd vind ik dit vooral heel zonde van het geld dat hierin is gaan zitten. Ik ga het pakket trouwens ook doneren, maar ik denk dat ze meer aan het geld hadden gehad.
Ik kon op mijn werk ook zo’n kerstpakket met eten krijgen en heb het ook aan de voedselbank gegeven (was een directe optie via werk). Vind het altijd zo zonde van het eten.
Ja als dat had gekund had ik dat ook gedaan. Ik was eigenlijk ook vergeten dat we een kerstpakket zouden krijgen en had ook geen idee wat het zou zijn (bij ander werk heb ik bijvoorbeeld wel eens een bioscoopkaartje gekregen).
Maar ook met het pakket via je werk doneren zou ik het eigenlijk jammer vinden van het geld dat hieraan is opgegaan, niets van het eten is echt lekker (of nou ja, smaken verschillen natuurlijk) en er zit toch weer een bedrijf tussen dat er winst op maakt. Het zou toch beter zijn als je het bedrag direct kunt doneren.
Ik heb nog nooit zo’n pakket ontvangen en vond het altijd magisch als mijn ouders het kregen. Dus vandaar mijn antwoord denk ik, waarschijnlijk is de pret er ook wel van af als ik het meer dan één keer zou krijgen.
Voor mijn werk vaak dingen alleen gedaan. Vind het geweldig, ik laad pas op als ik echt alleen ben.
Ik kan/wil meer dan de helft niet eten omdat ik vegan ben. Geef het de afgelopen vier jaar integraal aan een vriend die zzp’er is.
Ik ben ook niet blij met zo’n pakket hoor, het zijn vaak net snacks die je zelf niet koopt en ze zijn ook niet zo luxe dat je ze zelf niet kan betalen? Sowieso zitten er vaak achterhaalde ideeen achter van wat luxe eten zou zijn, zoals een potje houdbare pesto (was misschien in de jaren '60 bijzonder maar nu niet meer – bovendien vers veel lekkerder). Ik zou dan blijer zijn met verse groente en fruit want dat is meer waard, of echt luxe/dure producten zoals wijn of pate (maar snap ook wel weer dat dat er niet in zit, want ze moeten natuurlijk op safe spelen en het pakket geschikt maken voor iedereen - maar dan wordt het dus zo’n nietszeggend pakket met veilige maar saaie producten)
TLDR: geld of een voucher is beter zodat iedereen dat kan uitgeven aan producten die hij/zij echt wil (of doneren)
Mijn vriend krijgt vaak een pakket waarvan de helft prima is en de helft niet. Je kunt hier bij de kerk doneren zodat het naar mensen gaat die het nodig hebben dus dat doen we vaak.
Je had bij Iedereen Beroemd zon item dat de fotograaf van die huizen aan ging bellen bij die mensen, en ze waren zelf allemaal 100% blij met hun huis, echt grappig
Oh ik vat het niet als een aanval hoor, kan sowieso niet met dat domme nederlandse accent van jullie
In België mag je nog steeds doen wat je wilt hoor, ik zou niet weten waarom je anders zou willen tenzij je met een volledige verkavelingswijk zit. Er is wel een gigantische scheefgroei geweest door veel architecten die geen kwaliteit kunnen uitwerken en (zeker vroeger) mensen die gewoon alles zelf deden en dan nog veel dingen gaan aanpassen. De voorschriften hier zijn vaak voornamelijk beperkend tot de dakvorm en hoogte. De UBH zijn ook wel gedrochten hoor haha.
De discussie over belgische woonvormen is sowieso iets dat nooit zal liggen, Renaat Braem schreef in 68 al zijn vlammend essay ‘het lelijkste land ter wereld’ over de architectuurkwaliteit in België.
Anderzijds vind ik het wel grappig als nederlanders er iets van gaan zeggen terwijl jullie nooit een bouwstijl van significant hoge kwaliteit hebben gekend die jullie op de kaart hebben gezet zoals het Art Nouveau met Horta, Hankar en Van de Velde.
Die hebben amper tot geen internationale significantie
Een japanner heeft een pretpark gebouwd met allemaal nederlandse gebouwen.
Dit zegt meer over jullie dan over ons. Dat je zoveel potentie had en de boel daarna compleet met zijn allen hebt verziekt
Heb jij vandaag al benoemd dat het koud en/of glad is en/of dat er sneeuw ligt (of juist niet)?
0 stemmers
Dit is geen uitnodiging om je weerbericht alsnog te delen overigens.