Bij kiosk of julia’s. Woon ook een paar minuten van een station dus zou dan ook met een eigen kop langs kunnen komen in mijn pauzes
Ik vind het wel een goede deal en weet niet waarom want ik neem alles in een abonnement maar dit zou ik dan weer niet doen
Ik denk altijd als mensen broodplankjes of mandjes bestellen in een restaurant dat de keukenbrigade high fives uitdeelt omdat er weer een mandje brood a 7,50 is besteld. Dan komt er niet zelden een afbakpistoletje op tafel met een half bakje aioli en wat kruidenboter.
- Ik bestel weleens brood in een restaurant voor een diner
- Ik bestel nooit brood in een restaurant voor een diner
- Ik eet alleen op plekken waar je brood er ‘gratis’ bij krijgt
- Anders, namelijk
0 stemmers
Als je weleens brood bestelt
- Het valt weleens tegen ja
- Valt eigenlijk nooit of heel zelden tegen
- Geen mening over
- Anders
0 stemmers
Ben jij mij
Ik bestel het alleen als ik zoveel honger heb dat ik niet kan wachten op het voor/hoofdgerecht.
Ik bestel heel vaak brood, ben een ekte tatta. Altijd als ik dat doe denk ik ook aan wat jij nu zegt; het is wel overpriced haha
Ik adem (doorgaans, zonder verkoudheid) het meest door mijn:
- Mond
- Neus
- In door de neus, uit door de mond
- In door de mond, uit door de neus(?)
0 stemmers
Ik adem al van kleins af aan door mijn mond en wil nu leren door mijn neus te ademen, o.a. door vele keelontstekingen. Maar het is zo moeilijk als je het niet gewend bent teach me!
Ik ben serieus op studiereis naar België geweest haha. Wel al 9 jaar geleden dus mijn studie was zijn tijd ver vooruit.
Niet mijn type maar vind hem wel een knappe man! Maar vind m ook heel charismatisch overkomen vooral
Ja maar dan jonger
Ja vind hem echt iets hebben maar meer wel iemand waar je cosmopolitan tante het heel gezellig mee heeft, gewoon oud sexy kweenie
Doe er dan ook een foto bij?
Ohhh, net gekeken nee echt niet. En hij is ook maar 1.72 cm. Smaken verschillen.
Ik kan hem en Mark Strong nooit uit elkaar halen maar allebei not
Ik schaamde me ervoor dat ik jason mamoa hot vond in GoT. Dat was echt jaaaren geleden toen die eerste seizoenen uitkwam en ik was nog maar een tiener ofzo. Dus ik zei nooit dat ik hem hot vond want ik vond dat erg van mezelf ik had dat ook bij pirates of the carribean 1 van de eerste films met Johnny Depp.
Khal Drogo:
- Hot
- Not
0 stemmers
sinds ik vorig jaar overspannen ben geweest zie ik het zoveel beter aankomen. ik weet nu wat wel en niet teveel energie kost en pas m’n planning daar op aan. learned it the hard way zullen we maar zeggen
Ik vind stoppen als het goed is helemaal niet leuk
Ik ademde vroeger, als kleuter, voornamelijk door mijn mond. Ik was ook zwaar allergisch. Wat mij heeft geholpen is naar de kno arts en logopedist gaan. Op latere leeftijd ging ik op zangles en daardoor leerde ik beter te ademen (goed door je buik ademen).
Wij regelmatig nadat we lekker uit eten zijn geweest (of naar een optreden oid. geweest zijn) en alcohol gedronken hebben, geen zin om met het ov te gaan dus lekker met de taxi naar huis.
Eigenlijk alleen ergens met uitgaan waar thuiskomen met het ov of de fiets dan geen optie is. Maar dat gebeurt eigenlijk zelden, kan bijna altijd wel gewoon met de fiets.
Dat kost al snel 80 euro toch? Ik vind dat echt te veel geld.