Stel je persoonlijke vraag #40

Ik kom net terug uit Brugge, was met 1 iemand uit Engeland en 1 iemand uit Duitsland en zij dachten beiden dat ze daar een compleet andere taal spraken dat dichterbij Frans dan Nederlands lag en waren helemaal verbaasd dat ik het kon verstaan :scream:

7 likes

Die hadden wij eigenlijk best vaak. Gewoon een soort lopend buffet besteld. Maar ook wel eens dat iedereen weer wat zelfgemaakt moest meenemen ofzo. Anyway ik bemoei er eerlijk gezegd niet mee en als ik het zelf zou houden zou ik ook een lopend buffet zoiets bestellen. Het ligt ook wel aan het aantal personen uiteraard. En dan die tafel. Pff krijg maar eens 50 mensen aan 1 lange tafel in een gewone woonkamer. Wat een gedoe. Leave me alone :joy:

Verheug jij je op kerst?

• Mwah neutraal
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ben vooral blij wanneer de feestdagen voorbij zijn.

8 likes

De reservering bij de restaurants.

2 likes

‘Iets voor bij de koffie’

2 likes

Als jij ernstig ziek zou zijn, terminaal, en je wist dat je nog een paar jaar had. Zou je dan blijven werken en/of je opleiding volgen in het geval je beide deed op dat moment? Natuurlijk niet voltijd, maar gewoon zoveel als je aan kan en mogelijk is.

• Ja beide, voor zover mogelijk het leven hetzelfde laten blijven
  • Alleen werk, stoppen met school
  • Alleen school, stoppen met werk
  • Beide niet

0 stemmers

1 like

En wat als dat niet per se nodig is voor het inkomen?

Denigrerend inderdaad, maar consensual.
Elkaar een beetje plagen, dat is toch the spice of life. Dat is mijn smaak tenminste.
Toegegeven, daar moet je elkaar een beetje voor kennen en op een forum insider zijn om de verhoudingen te kennen maar a dacht dat we dat ook wel genoeg waren en b die kun je uit zo’n uitwisseling toch ook wel opmaken.

6 likes

Heb het hele menu uitgestippeld met mijn moeder. Amuse, voorgerecht, soep, spoom, hoofdgerecht, kaasplankje, toetje, irish coffee. We gaan heerlijk stereotyp met zijn tweetjes koken en alvast aangeschoten raken van de wijn terwijl mijn stiefvader en broertje op de bank hangen/in de weg lopen.
Was niet helemaal hoe ik me deze kerst had voorgesteld, maar heb er desondanks wel zin in :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

True, en als iemand het niet met je eens is of je ergens op terecht wijst is het niet meteen gaslighting

13 likes

Ik denk dat ik me zonder ‘doel’/iets om voor uit bed te komen me meer als ziek persoon zou voelen. Alsof niet meer meedoe in de maatschappij. Misschien zou ik wel minder gaan werken en dan juist weer gaan studeren voor de fun, dus een studie die me heel interessant lijkt maar die ik nu ik gezond ben niet zou doen omdat het me niet verder helpt in mijn carrière/te duur is

3 likes

https://vm.tiktok.com/ZMFGF3TQ4/

Zou je dit eten

• Ja
  • Nee
  • Al gedaan

0 stemmers

4 likes

omg ik wil het nu

6 likes

Maak het en let me know :joy:

Niet omdat ik het te spicy zou vinden ofzo, maar ik vind de textuur van rijstvellen echt verschrikkelijk.

En ik wil het heel graag lekker vinden, maar telkens als ik het probeer, is het weer een teleurstelling.

4 likes

Ja dat idd een condoom met noodles erin. Nrin danke.
Die noodles met de pinda hoisin saus tho… i want that.

8 likes

Heb je ze wel eens even gebakken in olie? Dan worden ze lekker krokant. Wel even nog een extra rijstvel eromheen doen.

3 likes

Nee! Ik heb ze wel een keer in de airfryer gedaan, dat was geen succes. Maar ik ga het een keer proberen!

2 likes

Lkkr asmr man

3 likes

Ik keek naar die tiktok met koptelefoon op. Wist niet hoe snel ik het geluid uit moest doen. :sob:

3 likes