Stel je persoonlijke vraag #40

Er is weinig zo fijn als de Gymshark collectie van Whitney Simmons

2 likes

Gezien het vandaag weer glad is. Ben je vandaag op je bek gegaan door de gladde wegen?:

• Nee, gisteren ook niet
  • Nee, gisteren wel
  • Ja, gisteren niet
  • Ja, gisteren ook
  • Bijna

0 stemmers

1 like

Haha nou daar heb ik ook een topje van, maar ik wist niet dat zij een influencer is.

1 like

Oh grappig. Ik vind rijst zelf dus nou eh, naja zou niet uit mezelf snel een rijstgerecht koken. En heb echt veel geprobeerd. Die rijstvellen proef ik niks van. Ik dacht dat ze dat gewoon deden voor het gemak zodat je het zo kan opeten uit je hand.

1 like

Anders: lekker binnen gebleven :joy:

6 likes

Ja godvrdomm keihard gevallen :sob:

2 likes

…dan ben je toch niet op je bek gegaan? :thinking:

3 likes

Nope… ik was 5 minuten onderweg naar werk en ben weer teruggekeerd.
Weet nu wel hoe ik een klacht bij de gemeente kan indienen. Ieder nadeel heeft z’n voordeel

4 likes

Ik val dus echt nooit? Misschien moet ik dit ff afkloppen. Maar ik kan me de laatste keer niet herinneren.

Val of struikel jij vaak? Als dit bij een sport wat je beoefend telt het niet mee.

• Ja regelmatig
  • Bijna nooit
  • Af en toe

0 stemmers

Ik ken dus iemand en zij valt zo snel. En overal over struikelen. Maar nooit echt dat ze er wat aan overhoud ofzo maar ik snap nooit hoe het altijd zo gebeurt.

1 like

Misschien ben ik wel over mijn bed gestruikeld? Dan ben ik op mijn bek gegaan maar niet door de gladde wegen :joy:

1 like

Nee, maar ik stoot mij wel regelmatig

3 likes

Ik ben weleens uitgegleden vlakbij mijn voordeur met 2 volle tassen boodschappen in mijn handen. En dat je dan zo snel mogelijk op wilt staan ( wat niet lukt door de ijzel) , alles bij elkaar wil rapen en in huis wil verdwijnen en hoopt dat niemand het heeft gezien. ( en eenmaal binnen pas keihard: aaauuuuuw!!! Roept :rofl:)

5 likes

Maar ik vind je ergens aan stoten dan wel weer heel anders als echt vallen. Maar ja die persoon is bijvoorbeeld ook heel klunzig, ik denk dat dat het beste woord ervoor is. Ik weet de hoeveelheid keren dat zij is gevallen niet meer op te noemen en dan altijd vraag ik blijkbaar automatisch “gaat het?!”. Die kan gewoon van het een op het andere moment ergens liggen ofzo en ja ik begrijp het niet :joy:

1 like

Oh ja ik ook een keer, met een rugzak vol verjaardagsboodschappen en in beide handen een krat bier… memory unlocked

4 likes

Ik val 1x per jaar ofzo. Toevallig laatst toen mijn voet achter de tafel in de woonkamer bleef hangen terwijl ik met mijn andere voet alweer een stap wilde zetten :joy: Maakte echt een bloedklap.

Haha Ja omg ik struikelde een keer op de trap op t station met een plastic tas met rode wijnflesssn :face_with_spiral_eyes::sob:

1 like

Je moet het experiment omarmen Lula, vijf jaar geleden ging iedereen op studiereis naar Zwitserland, vandaag komen ze op studiereis naar belgie!!

Wist je dat ik eigenlijk gewoon een Vlaamse troll ben? Een vleesgeworden kabouter Wesley eigenlijk

En gaslighting

11 likes

Een abonnement van €20 om (soort van) onbeperkt warme dranken te halen bij de Broodzaak

Zou je dit doen?

• Nee
  • Ja ik zou dit wel doen
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Misschien wel bij een ander keten en dan alleen een periode dat ik veel moet reizen.

6 likes

Ja, bij welke keten dan bijv?

Ik zou het nu niet doen omdat ik bijna nooit met het OV reis, maar als ik 5 dagen pw op centraal zou komen, zou ik het denk ik wel doen. Ik haal toch bijna altijd koffie op het station

5 likes