Stel je persoonlijke vraag #40

Nu ik verhuisd ben zou ik t niet meer doen, maar toen ik idd 5 dagen per week in de trein zat haalde ik met gemak 8 koffies per week. Dus dan is 20 euro echt een goede deal.

Edit: al zie ik nu dat gewone koffie ook maar 2,50 kost dus als je 8 per week bestelt dan haal je t alleen eruit als je duurdere koffie koopt. Dus zo’n extreme winst is t nou ook weer niet besef ik me.

7 likes

Het is toch 20 euro per maand? Dat heb je er dan al ongeveer uit met twee gewone koffie per week.

6 likes

Wow ja ik had ff een error geloof ik

Bij de Kiosk zeker wel

Maar iets zegt me dat er veel kleine lettertjes zijn
Edit; nee toch niet, even gerekend en denk dat het niet uit kan

2 likes

Nee. Mijn werkgever denkt dat ik het allemaal veel en zwaar vind maar ik zit juist te wachten tot het een keer spannend wordt. Voor m’n gevoel ben ik alleen maar procesjes aan het doorlopen.
Ik ben overigens ook verder aan het zoeken naar een andere baan want ik heb niet zo vreselijk veel vertrouwen dat het ooit spannender wordt dan dit

1 like

Bij kiosk of julia’s. Woon ook een paar minuten van een station dus zou dan ook met een eigen kop langs kunnen komen in mijn pauzes :grin:

4 likes

Ik vind het wel een goede deal en weet niet waarom want ik neem alles in een abonnement maar dit zou ik dan weer niet doen

11 likes

Ik denk altijd als mensen broodplankjes of mandjes bestellen in een restaurant dat de keukenbrigade high fives uitdeelt omdat er weer een mandje brood a 7,50 is besteld. Dan komt er niet zelden een afbakpistoletje op tafel met een half bakje aioli en wat kruidenboter.

• Ik bestel weleens brood in een restaurant voor een diner
  • Ik bestel nooit brood in een restaurant voor een diner
  • Ik eet alleen op plekken waar je brood er ‘gratis’ bij krijgt
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Als je weleens brood bestelt

• Het valt weleens tegen ja
  • Valt eigenlijk nooit of heel zelden tegen
  • Geen mening over
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ben jij mij

4 likes

Ik bestel het alleen als ik zoveel honger heb dat ik niet kan wachten op het voor/hoofdgerecht.

2 likes

Ik bestel heel vaak brood, ben een ekte tatta. Altijd als ik dat doe denk ik ook aan wat jij nu zegt; het is wel overpriced haha

7 likes

Ik adem (doorgaans, zonder verkoudheid) het meest door mijn:

• Mond
  • Neus
  • In door de neus, uit door de mond
  • In door de mond, uit door de neus(?)

0 stemmers

Ik adem al van kleins af aan door mijn mond en wil nu leren door mijn neus te ademen, o.a. door vele keelontstekingen. Maar het is zo moeilijk als je het niet gewend bent :joy: teach me!

3 likes

Ik ben serieus op studiereis naar België geweest haha. Wel al 9 jaar geleden dus mijn studie was zijn tijd ver vooruit.

Niet mijn type maar vind hem wel een knappe man! Maar vind m ook heel charismatisch overkomen vooral

14 likes

Ja maar dan jonger

3 likes

Ja vind hem echt iets hebben maar meer wel iemand waar je cosmopolitan tante het heel gezellig mee heeft, gewoon oud sexy kweenie

5 likes

Doe er dan ook een foto bij?
Ohhh, net gekeken nee echt niet. En hij is ook maar 1.72 cm. Smaken verschillen.

5 likes

Ik kan hem en Mark Strong nooit uit elkaar halen maar allebei not

3 likes

Ik schaamde me ervoor dat ik jason mamoa hot vond in GoT. Dat was echt jaaaren geleden toen die eerste seizoenen uitkwam en ik was nog maar een tiener ofzo. Dus ik zei nooit dat ik hem hot vond want ik vond dat erg van mezelf :joy: ik had dat ook bij pirates of the carribean 1 van de eerste films met Johnny Depp.

Khal Drogo:

• Hot
  • Not

0 stemmers

sinds ik vorig jaar overspannen ben geweest zie ik het zoveel beter aankomen. ik weet nu wat wel en niet teveel energie kost en pas m’n planning daar op aan. learned it the hard way zullen we maar zeggen :joy:

3 likes