Ja, m’n broer is wel wat meer op zichzelf en niet zo’n familiemens als ik bijvoorbeeld. Het was voor hem ook wat minder drastisch omdat hij geen eigen woning had, geen relatie en geen vast werk op dat moment. Was vrij impulsief haha.
Dat heb ik ook vaak, ben soms best bang dat mensen denken “daar heb je haar weer met haar Berlijn”, maar ja, woon hier nou eenmaal
Pasta pesto:
- Heerlijk
- Prima voor af en toe
- Mwa
- Niet te vreten
- Nog nooit gegeten (hoe dan?)
0 stemmers
Dit ja. Begin dit jaar 2 maanden alleen op pad geweest en ik had echt 0 behoefte aan contact. Vonden m’n vrienden en familie begrijpelijk niet heel leuk, maar m’n hoofd stond er gewoon niet naar ofzo. Het verbaasde mij ook wel.
En, wat hebben we geleerd?
Pasta carbonara:
- Met roomsaus
- ZONDER ROOM GVD HET IS MET EI
0 stemmers
ik erger me echt aan mensen die helemaal een bepaalde/hun eigen carbonara hypen en dan blijkt het van die vieze neppe te zijn met van die roomsaus (ik weet dat het niet alleen met ei is maar jullie snappen me)
Ik weet dat 't met ei hoort maar ik vind “carbonara” met room lekkerder maar ik snap wel dat 't dan geen carbonara mag heten
Oh carbonara flame war #754339861
Wel echt met verse zelfgemaakte pesto en niet die gore uit een potje. Maar dan ook eens in het jaar ofzo, love pesto maar niet als pastasaus.
ik vind (goede) pesto uit potje lekkerder dan zelfgemaakt
Welke? Want het zou wel schelen om niet steeds een basilicumplant te kopen
deze!!! maar for some reason wordt ie in NL echt voor woekerprijzen verkocht haha
je moet wat met dit weer.
Dat sport op overheidsgebied heel ingewikkeld georganiseerd is met als die Waalse, Vlaamse en Landelijke-maar-toch-niet-helemaal organisaties. Wel een hele interessante presentatie over sportmarketing gehad! Oh en dat je in Leuven leuk kan stappen!
ik heb nog nooit carbonara zonder room gehad, heb het ook wel nergens op de kaart gezien in milaan bedenk ik me nu, zal er volgend jaar nog eens naar zoeken
oh ja da’s typisch belgisch omdat er aan vlaamse kant belachelijk veel idioten zijn die vinden dat vlaanderen onafhankelijk zou moeten zijn waardoor er iedere keer weer een stukje meer wordt afgepist van federaal naar vlaams/waals
Haha ja we hebben ook alleen uitleg gehad van Vlamingen daarover en hoewel ik me er niet veel meer van kan herinneren klinkt dit wel herkenbaar haha.
Heel lekker, maar niet op restaurant omdat je dan véél te veel pesto en dus olie krijgt waardoor je achteraf kotsmisselijk bent.
Thuis eet ik het met prinsessenboontjes (sperziebonen) trouwens.
Met al die Italianen in Limburg?
Ja maar die wonen vooral rond de mijngemeenten terwijl ik in het noorden zit