Stel je persoonlijke vraag #40

Ik vind stoppen als het goed is helemaal niet leuk

8 likes

Ik ademde vroeger, als kleuter, voornamelijk door mijn mond. Ik was ook zwaar allergisch. Wat mij heeft geholpen is naar de kno arts en logopedist gaan. Op latere leeftijd ging ik op zangles en daardoor leerde ik beter te ademen (goed door je buik ademen).

4 likes

Wij regelmatig nadat we lekker uit eten zijn geweest (of naar een optreden oid. geweest zijn) en alcohol gedronken hebben, geen zin om met het ov te gaan dus lekker met de taxi naar huis.

2 likes

Eigenlijk alleen ergens met uitgaan waar thuiskomen met het ov of de fiets dan geen optie is. Maar dat gebeurt eigenlijk zelden, kan bijna altijd wel gewoon met de fiets.

4 likes

Dat kost al snel 80 euro toch? Ik vind dat echt te veel geld.

2 likes

Ligt toch maar net aan de afstand?

3 likes

Jaa klopt, ik doe alles in de buurt met de fiets dus als iemand het over ov heeft dan denk ik verder weg.

2 likes

Brood valt nooit tegen. Brood is m’n leven!!!

5 likes

Ik weet het wel maar ga gewoon nog door vaak omdat ik niet wil stoppen. En idd 9/10 keer is dat totaal niet nodig maar blijkbaar kan ik er nog steeds niet naar handelen

3 likes

Ja en ook vaak aan hoeveel personen. Had vorige week nog een taxi besteld voor 2 personen. Kwam er ineens zo’n luxe bus aan :joy:

Drink jij wel eens redbull of een andere energydrank?

• Ja regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

2 likes

Die geur alleen al. Vloeibaar gif.

34 likes

Ik drink Red Bull niet eens voor de ~energie~ maar omdat ik het tering lekker vind haha. Merk ook niets van het zogenaamde effect ervan, maar mag van mezelf maar drie blikjes per week en daar houd ik me ook aan. Had een tijdje terug zo’n tray gekocht en merkte toen dat ik algauw 2 of 3 blikjes per dag ging drinken. Dat vond ik wel te gek voor woorden, dus vandaar mijn trouwe afspraak met mezelf (meestal drink ik er 2 per week ofzo).

14 likes

Ik vind het ook altijd een beetje naar kots ruiken ofzo

12 likes

Het verschilt, of ik stop optijd, of ik ga te lang door, of allebei (bijv wel op tijd stoppen met drinken, maar nog wel lang op het feestje blijven hangen).
Ik stop iig nooit ruim van tevoren

Altijd in de auto als ik naar kantoor ga :joy:. Waar anderen koffie drinken drink ik energy :smiling_face_with_tear: daarnaast vrijwel nooit dus het is 1/2x per week…

5 likes

Alleen voor het effect en alleen met examens. Altijd met een rietje en zsm doorslikken omdat ik bang ben m’n tanden ermee te vernachelen. Ik ken iemand die geen glazuur meer heeft door een verslaving aan dit spul

Eigenlijk hoopte ik met de jaren verstandiger te worden en het niet meer nodig te hebben omdat ik op tijd zou beginnen met leren en op tijd naar bed zou gaan enzo :clown_face:

Mijn schoonmoeder zou nooit 180 euro betalen voor mijn parfum. Dus dat probleem is zo opgelost :grimacing: Maar alsnog zou het me nul boeien.

21 likes

Als kind vierde ik mijn verjaardag het liefst

• Met zoveel mogelijk familie en vrienden/kennissen (van mijn ouders)
  • Met een paar close familieleden en/of vrienden (van mijn ouders)
  • Met alleen het eigen gezin
  • Niet
  • Boeide me niet wie er waren, als ik maar veel cadeaus kreeg
  • Anders?

0 stemmers

2 likes

Eens in de zoveel maanden wordt de parkeergarage in mijn appartementencomplex schoongemaakt. De VvE-beheerder vraagt dan altijd om je auto/fiets die dag even buiten te stallen. Op de dag zelf maakt hij foto’s van alle auto’s/fietsen die nog binnen staan en geeft aan dat hij teleurgesteld is dat X aantal auto’s en X aantal fietsen nog binnen stonden en deelt dit in de groepsapp. Soms denk ik ZUCHT en soms denk ik lol ik snap het wel. Dus ik ben even benieuwd wat jullie van dit non-issue vinden.

• Prima. Die persoon wil ook alleen maar dat de schoonmakers hun werk goed kunnen doen.
  • Een beetje too much om foto’s te maken en dit te delen.
  • Ik zou hier opstandig van worden.
  • Anders …

0 stemmers

1 like

Sterker nog, ik zou ook nog benoemen van welk huisnummer die auto’s zijn om ze even extra te shamen.

14 likes