ik vind (goede) pesto uit potje lekkerder dan zelfgemaakt
Welke? Want het zou wel schelen om niet steeds een basilicumplant te kopen
deze!!! maar for some reason wordt ie in NL echt voor woekerprijzen verkocht haha
je moet wat met dit weer.
Dat sport op overheidsgebied heel ingewikkeld georganiseerd is met als die Waalse, Vlaamse en Landelijke-maar-toch-niet-helemaal organisaties. Wel een hele interessante presentatie over sportmarketing gehad! Oh en dat je in Leuven leuk kan stappen!
ik heb nog nooit carbonara zonder room gehad, heb het ook wel nergens op de kaart gezien in milaan bedenk ik me nu, zal er volgend jaar nog eens naar zoeken
oh ja da’s typisch belgisch omdat er aan vlaamse kant belachelijk veel idioten zijn die vinden dat vlaanderen onafhankelijk zou moeten zijn waardoor er iedere keer weer een stukje meer wordt afgepist van federaal naar vlaams/waals
Haha ja we hebben ook alleen uitleg gehad van Vlamingen daarover en hoewel ik me er niet veel meer van kan herinneren klinkt dit wel herkenbaar haha.
Heel lekker, maar niet op restaurant omdat je dan véél te veel pesto en dus olie krijgt waardoor je achteraf kotsmisselijk bent.
Thuis eet ik het met prinsessenboontjes (sperziebonen) trouwens.
Met al die Italianen in Limburg?
Ja maar die wonen vooral rond de mijngemeenten terwijl ik in het noorden zit
Heb jij wat gedronken als in alcohol nu
- Nee
- Ja 1 glas
- Ja 2 glazen
- Ja 3 glazen
- Meer dan dat
0 stemmers
Proost
Ben jij goed in mensen troosten.
- Ja ik weet precies wat ik moet zeggen/doen
- Nee ik vind het focking ongemakkelijk als iemand huilt.
0 stemmers
Geen medium?
Ik vind het niet ongemakkelijk maar ik ben er niet goed in
Haha. Not me
Nee ik maak alleen ja/nee polls. Voor een poll met meerdere opties verwijs ik je graag door naar de poll queen @Jumpsuit
Nu ik erover nadenk: het zijn wel altijd grotere dingen/thema’s, vaak als ik ongesteld ben en het is bijna nooit ontroostbaar huilen, maar ik vind beetje troost soms echt wel welkom. Ook als de ander dan verder niks kan oplossen. Die ander is wel 99% van de tijd mijn vriend trouwens
Ik was vanmiddag dus best getriggered dat ik in haar poll alleen kon aanvinken of ik nooit, enkele keren of vaak in Denemarken was geweest.
Want ik ben er 1x geweest en wilde eigenlijk wel graag accuraat antwoorden maar ik heb ingevuld enkele keren omdat dat minder gelogen voelde dat nooit.