Ja, bijna dagelijks wel club/mio mate. Maar absoluut geen red bull of monster ofzo, word al misselijk van de geur alleen
Als de geur als extra effect heeft dat haar partner het opwindend vindt dan snap ik het. Lekkere moodkiller als je voortaan moet denken aan je schoonmoeder (en je partner aan zijn/haar moeder als die het ruikt)
De kans dat het bij haar schoonmoeder niet lekker ruikt is ook wel groot. Plus parfum ruikt eigenlijk altijd bij iedereen wel anders dus ik zou het gewoon noemen. Dat ze er wat van baalt snap ik ergens wel hoor maar het is een compliment dus boeiend.
Het doet mij een beetje denken aan die rare fluor? Die ik als kind bij de tandarts kreeg. Heb zelf een haatliefde verhouding met redbull maar drink het eigenlijk nooit meer.
Ja volgens mij stofzuigen. Of ze ook nog schoonmaken met water ofzo geen idee. Ik zie/ruik in ieder geval nooit verschil voor en na
Ja plus parfum ruikt vaak heel anders op een andere huid.
Ja het ligt ook heel erg aan je eigen natuurlijke huidsgeur hoe een parfum gaat ruiken. Helaas blijkt mijn favoriete parfum van een mega racistisch merk meh.
Alsof er niet dagelijks honderden van die parfum geproduceerd worden
Ja mmm love redbull ook. Ben echt de enige in mân omgeving geloof ik maar ik koop het nooit, idd uit zelfbescherming haha
Haha ik heb hetzelfde probleem. Ik vind het gewoon echt heel lekker.
Ik vind Monster trouwens het allerlekkerste, maar sinds de Jumbo dat niet meer verkoopt, drink ik het vrijwel nooit meer. En als ik online ga kopen, ga ik er ook meerdere per dag van drinken en dat lijkt me niet zo verstandig.
Sugar free redbull is echt mijn crack.
In de winter hier geen addict maar in de zomer kan ik niet langs de koeling bij een supermarkt lopen zonder dit te kopen. Echt een junkie on crack haha
Voor degene die een kerstpakket hebben gekregen. Ben jij er tevreden mee? Ik kan het in mijn geval zelf uitzoeken dus dat vind ik wel heel fijn.
- Ja
- Nee
- Mwah
- Ik krijg het nog
- N.v.t.
0 stemmers
Ben aangenaam verrast dit jaar. Weinig dingen die ik over 3 jaar nog achter in de keukenkastjes tegenkom bij de grote schoonmaak
Ik krijg denk ik nog wel iets, maar ik vind het dus echt heel fascinerend hoe mensen (vooral op het internet) over hun kerstpakket praten en dat wildvreemde elkaars kerstpakket beoordelen.
Ik heb nu iets gekregen van werk, maar weet niet goed of dit alles is of dat we nog iets krijgen. Wat we nu kregen was een klein zeepje en een kaarsje.
Waarom? Ik bedoel ik ben oprecht nog steeds verbaasd over 1 kerstbal als kerstpakket. Ik heb zelf nog nooit in de detailhandel gewerkt en misschien is dat wel heel normaal maar tegenwoordig wordt bijna alles besproken op internet. Het is niet mijn bedoeling om het een wedstrijd te laten lijken wie het beste kerstpakket heeft gekregen natuurlijk. Ik heb nu gewoon een bon met code van een goed bedrag en ja daar ben ik wel tevreden over. En je mag dan zelf uitkiezen wat je maar wil en blijft nog lang geldig.
Ok krijg nu een flasback aan dat ik samen met een vriend het halve kerstpakket heb opgevreten toen hij uit ging naar 1 of andere club en wij thuis bleven. We hadden de volgende dag zoveel schuldgevoel dat we van alles maar weer hadden gekocht en erbij in hebben gestopt.
Die kerstbal is een geval apart. Maar zag in het topic hierover dat iemand blij was met haar pakket en daar gingen andere dan dingen over vragen of dat wel lang houdbaar, wat je ermee gaat doen en dat het er niet zo smakelijk uitziet
Maar misschien ben ik er zelf niet zo mee bezig, omdat mijn werkgever meer over het jaar verspreid een presentje doet.
Ah ja dat is misschien wel lullig dan ja. Als diegene er zelf tevreden mee is, fijn toch.
Dat kerstpakket van die vriend was zijn eerste âgrote mensenbaanâ kerstpakket. Ik kon niet geloven dat wij gewoon maar daar van alles uit hadden opgevroten die avond/nacht. Toen zijn we 's ochtends (wij woonden in hetzelfde huis) snel naar de supermarkt gegaan en hebben we zelfs SOEPSTENGELS weer gekocht omdat dat in het pakket zat en wij dat hadden aangebroken hahaha. En niemand at dat ooit maar oke. Hij was gelukkig niet boos.
Omg ik vind het eigenlijk nog steeds erg maar mijn excuus is dan maar dat we domme 20 jarigen waren.
Zou jij boos worden als iemand jouw kerstpakket openmaakt en er dingen uit opeet?
- Ja natuurlijk
- Zou ik niet zo leuk vinden maar er zijn ergere dingen
- Oh geen probleem
0 stemmers