Stel je persoonlijke vraag #40

Heb 'm vrijdag gezien, in Dolby Cinema. Nu weet ik niet hoe het in een ‘gewone 3D’ eruit ziet, want dolby cinema is volgens mij de beste filmervaring die je in Nederland kan hebben op een enorm scherm etc. Maar de eerste 20 minuten zat ik bijna met open mond te kijken hoe INSANE het beeld was. Zo haarscherp, ‘echt’ (ook al is het digitaal), snelbewegend. Vond het echt een ervaring! Wel een paar traantjes gelaten ook om het verhaal (kan veel beter hoor, maar zitten zoveel mooie dingen in).

Heb deel 1 ook pas dit jaar gezien, die was toen hij uitkwam natuurlijk veel vernieuwender, dus nu vond ik niet zoveel van de techniek, maar uiteindelijk wel echt een hele leuke film. En het verhaal in deel 2 gaat wel erg door op 1 dus wel een aanrader om die gezien te hebben, zodat je wat meer geeft om de karakters.

1 like

Ik zou deze week gaan, maar vanwege de gladheid kon ik niet en toen dacht ik: “What the fuck Vaiaan? Waarom zou je vrijwillig 3,5 uur in een bios zitten voor een middelmatige franchise?”
Ik wacht wel tot die over een maand op Disney Plus staat

9 likes

Als je hem wil zien is dit wel een film om in de bioscoop te kijken vind ik. Dan is de techniek erachter nog meer bijzonder zo op groot scherm en met goed geluid.

Bij mij in de buurt zit de Vue en daar draait hij in 3D XD Atmos HFR. Dat is ook van Dolby @JuneOsborne, dus ik ben benieuwd!

1 like

ben/ken jij iemand die gewond is geraakt door vuurwerk?

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik had mijn vriend beloofd mee te gaan, dus gisteravond al de eerste film opnieuw gekeken. Morgen waarschijnlijk naar de bios. :grimacing:

Het zijn verhaaltechnisch niet de beste films, maar ze zijn wel mooi gemaakt en vermakelijk genoeg. Snap persoonlijk de haat ook niet helemaal haha.

Het hoofdpersonage vind ik wel irritant.

1 like

Het eerste verhaal heeft een white savior complex. Alleen de witte man kan het N’avi volk redden, wat behoorlijk denigrerend is.

4 likes

Dit is wel geformuleerd alsof in de aandacht staan sowieso iets heel negatiefs is

11 likes

Wel iemand die veel in de aandacht staat doordat ik makkelijk klets en dus vaak t gesprek op gang hou, maar idd ook nieuw koophuis, nieuwe interessante baan waar altijd wel wat over te vertellen valt. Maar geen irritante kinderen, grote problemen of allergieen haha

4 likes

Het is wel erg negatief geformuleerd met in de aandacht staan & ‘stempel op de groep drukt’ etc. Alsof extravertie samengaat met iets negatiefs.

Zelf verschilt het bij mij erg per gezeldschap en moment: ene keer meer luisterend, afwachtend en kat uit de boom & andere kant meer in de aandacht en vertellend.

5 likes

Ons B-merk-vaatwasser van 6 jaar oud is stuk. Kosten voor de reparatie: 150 euro. Optie 2: een nieuwe A-merk-vaatwasser kopen. Mijn vriend wil een nieuwe kopen, want hij is bang dat de B-merker over een jaar weer stuk is. Ik wil de B-merker laten repareren, want dat lijkt me duurzamer.

Wat is wijsheid? Ik weet t echt niet.

• Laten repareren
  • Nieuwe kopen
  • Voortaan met de hand afwassen (bah)

0 stemmers

2 likes

The fuck is dit

5 likes

Beter zo?

Zou jij vriendinnen met @LizzyBennet willen zijn?

• Ja, lijkt me superleuk
  • Nee, niet per se
  • Zeer zeker niet

0 stemmers

1 like

O huh ik dacht dat het een flessenlikker was, precies dezelfde vorm. Of is het schuiven een Deens/informeel gebruik ervan

15 likes

Wat zou je doen als je nu opeens €10.000 kreeg, bv door loterij of een familielid waarvan je niet wist dat je m had.

• Iets saais zoals aflossen op de hypotheek of bestaande schuld afbetalen
  • Deels sparen/investeren, de rest leuke dingen kopen/doen
  • Een mooie reis maken
  • Iets groots kopen zoals een auto
  • Anders, vertel…

0 stemmers

2 likes

zou jij vriendinnen met lula willen zijn?

• ja, gezellig
  • ja maar lula wilt dat niet
  • nee
  • dubbel nee

0 stemmers

1 like

Ik vond het vroeger ook op die schuiver van Boggle lijken en dus heel cool.

14 likes

Zes jaar is echt een lastige leeftijd voor dit soort apparaten. Ik zou ff checken of er garantie op reparatie geldt. Zo ja, zou ik denk voor reparatie gaan, dan kan je zo nog een paar jaar plezier hebben van ‘t ding en anders na dat jaar alsnog een nieuwe kopen. Tuurlijk kan je meteen een nieuwe aanschaffen maar een keer een reparatie (zeker na zes jaar) is echt niet heel gek. Een A-merk staat (jammer genoeg) ook niet compleet gelijk aan nooit problemen mee.

5 likes

Hou op met stalken @Karl_Lagerfeld. Het wordt echt heel ongemakkelijk zo.

6 likes

Zo veel ja? Damn best eng eigenlijk aangezien vuurwerk afsteken tegenwoordig een rage blijkt te zijn hier in de buurt. Zelf net op tijd kunnen weglopen van een ontploffing laatst en ik was met baby. :sob:

Kijk dit bedoelen mensen nou met opmerkingen ten koste van iemand he!!!1

4 likes