Stel je persoonlijke vraag #40

Wat zou je doen als je nu opeens €10.000 kreeg, bv door loterij of een familielid waarvan je niet wist dat je m had.

• Iets saais zoals aflossen op de hypotheek of bestaande schuld afbetalen
  • Deels sparen/investeren, de rest leuke dingen kopen/doen
  • Een mooie reis maken
  • Iets groots kopen zoals een auto
  • Anders, vertel…

0 stemmers

2 likes

zou jij vriendinnen met lula willen zijn?

• ja, gezellig
  • ja maar lula wilt dat niet
  • nee
  • dubbel nee

0 stemmers

1 like

Ik vond het vroeger ook op die schuiver van Boggle lijken en dus heel cool.

14 likes

Zes jaar is echt een lastige leeftijd voor dit soort apparaten. Ik zou ff checken of er garantie op reparatie geldt. Zo ja, zou ik denk voor reparatie gaan, dan kan je zo nog een paar jaar plezier hebben van ‘t ding en anders na dat jaar alsnog een nieuwe kopen. Tuurlijk kan je meteen een nieuwe aanschaffen maar een keer een reparatie (zeker na zes jaar) is echt niet heel gek. Een A-merk staat (jammer genoeg) ook niet compleet gelijk aan nooit problemen mee.

5 likes

Hou op met stalken @Karl_Lagerfeld. Het wordt echt heel ongemakkelijk zo.

6 likes

Zo veel ja? Damn best eng eigenlijk aangezien vuurwerk afsteken tegenwoordig een rage blijkt te zijn hier in de buurt. Zelf net op tijd kunnen weglopen van een ontploffing laatst en ik was met baby. :sob:

Kijk dit bedoelen mensen nou met opmerkingen ten koste van iemand he!!!1

4 likes

Je haalt 2 programma’s door elkaar. Ron’s Honeymoonquiz was met Ron Brandsteder (en die soep, toren van Pisa etc).

En dan had je nog Love Letters met Linda de Mol en de winnaar mocht dan ook in het programma trouwen. Bij Ron draaide het om de huwelijksreis.

1 like

Love Letters had ook wel spelletjes maar wat minder spectaculair.
Ron had wat meer fysieke spelletjes. Leukste was inderdaad de soep waarbij de bruidegommen op de lepels zaten, en bij elke fout beantwoorde vraag ging de lepel een standje naar onder. :sweat_smile:

Kwaliteits-tv dit. :sweat_smile:

Anneke Grönloh is wel een keer hard naar beneden gekletterd van een trap bij Linda de Mol.

10 likes

O grappig, nooit van gehoord!

Omg @Bunnyslippers, we hadden al jaren besties kunnen zijn!

Ik moest altijd naar bed na Waku Waku en Ron’s Honeymoon Quiz. En dan eindeloos proberen te rekken uiteraard.

1 like

Je favoriete wereld of spel

• Jungleplaneet
  • Snoepfabriek
  • Spookslot
  • Riddertijd
  • Onderwaterwereld
  • De derriedouche
  • Wat?

0 stemmers

2 likes
Samenvatting

Ik heb deze poll net ook geplaatst maar verwijderd omdat hij per ongeluk een reactie op iemand was, maar nu kan ik hem niet nog een keer plaatsen omdat het bericht teveel op mijn oude bericht lijkt :smiling_face_with_tear: Dus bij deze een gratis egel misschien dat het dan wel werkt.

Vind jij mensen op dit forum harder/directer dan mensen in jouw omgeving (los van of je dat terecht/onterecht of vervelend/prima vindt)?

• Ja
  • Ongeveer gelijk
  • Nee

0 stemmers

24 likes

Ik baal nog steeds dat dit niet meer bestaat. Gewoon zo’n geweldig programma dat Europa samenbracht :heart_eyes: Wel jammer dat Nederland altijd zo slecht was

M’n favoriet was dat mensen verkleed als kok moesten oversteken op een helling en dan gingen mensen verkleed als kip proberen ze eraf te beuken. Kan er geen filmpje van vinden helaas

image

image

64 likes

Jaaa hahah dit was ik vergeten wat een prachtshow

2 likes

Heeft het forum jou wel eens aan het huilen gebracht irl.

• Ja, maar in positieve zin
  • Ja omdat iemand iets lelijks over/tegen mij zei
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

Dit lijkt me ook zo leuk voor personeelsfeestjes of vrijgezellenfeestjes. Dat je in zo’n old school televisiespel beland.

7 likes

Ja maar ik woon in limburg

4 likes

Ja een keer: om die gekke teckel deurstopper
Huilen van het lachen serieus

Ja sorry ik haal dit al twee keer naar boven in zeer korte tijd :clown_face:

45 likes

Jaa dit hadden wij vroeger ook! Om met bestek te leren eten geloof ik. Van zilver :sunglasses:

3 likes