Ik huil nogal makkelijk dus meerdere keren bij hele emotionele berichten. Meer in neutrale zin dus haha
Ik besefte door het forum dat ik eigenlijk helemaal niet zo gelukkig werd van de relatie met mân ex. Dus ik heb toen wel eens gehuild toen forummers me met mân neus op de feiten drukten.
Maar dat was uiteindelijk wel positief want ik denk dat we hoe dan ook uit elkaar waren gegaan, maar het heeft wel minder lang geduurd hierdoor denk ik.
Daar komt Truus van Mien van Sjeng van Annie om de hoek je vertellen dat ze bij de slager heeft gehoord dat je zus heeft gezegd dat je een lelijke broek aan hebt.
Vind dat niet altijd te vergelijken, online durven mensen sneller dingen te zeggen. Vind het forum wel heel anders dan mijn omgeving. Als ik het forum lees dan word ik pas echt op de feiten gedrukt hoe weinig ik weet. Zelf opgegroeid in een conversatief gezin, ik probeer dingen los te laten maar sommige dingen zitten nog zo in mij verweven. Ik vind het " harde " hier wel fijn en als je je open stelt leer je zoveel dingen van het forum zeker met betrekking tot maatschappelijke dingen en zeker over racisme white privileges.
Je wint âŹ1000 in een onofficiele WK poule samen met vrienden. Geef je dit op bij de belasting?
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Ik wil ja klikken. Maar ik ben chaotisch ik vergeet die shit of ik denk er niet eens aan omdat ik blij ben dat ik gewonnen heb.
Bedankt! Had het op die manier nog niet bekeken.
Dat hoeft gelukkig niet
alles boven âŹ449 wel geloof ik?
oooh beter! dank
Heb je gewonnen?! Ik hoop het voor je!
Hmm ja ik snap je, maar t is meer dat mensen zelf vragen âhoe is t met de huizenjachtâ of âhoe gaat t in t nieuwe huisâ of âalles goed op je werkâ. En dan kan ik wel uitgebreid vertellen, maar niet dat ik dan een hele monoloog hou of dat ik nergens anders over kan praten uit mezelf of zo haha. Is meer dat mensen ook veel over die dingen vragen of zo?
Haha zo mee eens. Mijn ervaring is ook dat mensen dit meer uit beleefdheid vragen. Het is ook wel zo netjes om aan aan vriendin te vragen hoe het met het huis/nieuwe baan/whatever is maar ik hoef geen uitgebreid antwoord want zo ver gaat mân interesse niet.
haha ja!!
Haha oke maar als je op alle vragen kort antwoordt ben je toch zo uitgepraat? Dan kun je nooit een hele avond kletsen toch? Of dan kom je er soms ook niet achter hoe t echt met iemand gaat (stress, relatieproblemen, ect)?
Jawel hou het kort en bondig! Haha. Ik hoef toch niet te weten welke deurknoppen en welke tegeltjes en dat de aannemer dit of dat zei.
Over hoe het met iemand zelf gaat, daar heb ik uiteraard interesse in. Genoeg andere gespreksonderwerpen om de hele avond mee te vullen.
Oh in dat geval klopt mân antwoord niet Wij hadden wel thuis zoân ding om de yoghurt uit het pak te schuiven, maar jij bedoelde dus iets anders.
Just two happy little double noâs