Stel je persoonlijke vraag #40

4 likes

Heb niet zoveel zin om pesten (want laten we eerlijk zijn dat is het) in de doofpot te stoppen. Als je zo’n vervelend bericht wilt schrijven, wees dan flink en doe het openbaar.

6 likes

Ja en doe die verlate excuses dan via pb :sweat_smile:

1 like

Sorry dat ik je gepest heb. Ik wist niet dat daar consquenties aan vast zitten.

1 like

Ja sowieso wel. Kijk, als iemand me een pb stuurt met: “Hé, deze reactie van jou vind ik niet leuk” of “Dit past niet bij jou.”
Zou ik nog zoiets hebben van: meh, oke prima.

Maar een lang bericht met verwijten? Dan heb je me

6 likes

Sorry dat ik nare gedachtes over je had waar je niks van merkte, ik heb ze nu niet meer, maar nu weet je het wel. :smiling_face_with_tear:

14 likes

ik ben verbaasd dat het nog niet over de lounge heeft gegaan in deze discussie

10 likes

Ik heb toen ik begin 20 was ofzo een bericht gekregen van een jongen waarmee ik op de basisschool zat. Dat hij spijt had dat hij me gepest had want eigenlijk deed hij dat omdat hij me leuk vond. Hij wou dat eigk in real life zeggen maar ik ben blij dat hij t toch gestuurd had want dat was te akward geweest in rl.

12 likes

Ja eigenlijk lijkt me dat wel interessant om te horen omdat ik vanuit ga dat veel mensen me toch irritant vinden :clown_face:
kom maar op meiden

1 like

ik was net te laat voor de laatste ronde!

2 likes

Hoe heb je gereageerd? ‘Sorry maar wie ben jij?’

2 likes

Dat is wel het mooiste, ik denk dat hij nog wel een reactie verwachtte op deze goede daad dus dit is precies de goede oplossing

Ben jij op dit moment ziek?
  • Ja
  • Nee
  • Ik ben niet ziek maar ook niet helemaal fit

0 stemmers

Als je ja hebt geantwoord, hoelang ben je al ziek? In dagen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Langer dan een week

0 stemmers

2 likes

Het gaat in de lounge wel over deze discussie

3 likes

Ik weet niet wat ik erger vindt, de gordijn wassen of lounge opmerkingen.

62 likes
Ben je ooit aanwezig geweest bij het laten inslapen van een persoon?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja, vond je dit ook een bevreemdend gevoel?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien?
  • Weet ik niet

0 stemmers

Samenvatting TW dood

ik ben nu dus aan het nadenken/verwerken van mijn grootmoeders overlijden vorige week en bedenk me dat ik heel het inslapen eigenlijk een heel raar iets vond? Iedereen rond dat bed, begint er iemand over haar hoofd te aaien als een hond, andere pakken ze bij de voeten, etc. Precies alsof ze op het punt stinden om kindern voor kinderen te zingen of zo.

Haha zo heb ik een keer een hele brief gekregen van mijn beste vriend op de middelbare school, nadat we waren gaan studeren. Bottom line: hij had leukere vrienden gevonden, was nu coole studieboy en had niet meer zo veel aan mij als blok aan zijn been dus wilde graag het contact laten voor wat het was. Deze brief kwam hij persoonlijk overhandigen. Op mijn verjaardag. Tijdens mijn feestje.

Toen dacht ik ook wel een beetje: gast we zijn niet getrouwd ofzo. Het contact was ook al best wel verwaterd, dus het was geen grote verrassing

25 likes

holy shit, hoe belangrijk kan je jezelf vinden?? Wat een figuur.

4 likes

Ohmygod hoe kut op jouw verjaardag ook nog

2 likes

Ja maar zelfs mijn dramatische 18-jarige ik kon wel inzien dat het ZO’N domme situatie was dat het het juist wel makkelijker maakte om deze vriendschap los te laten ahaha

4 likes