Stel je persoonlijke vraag #40

Stop trying to make the lounge happen

5 likes

Ik vroeg een keer advies over een situatie hier waarvan ik niet wist dat de persoon waarover het ging mee las/mijn berichten mee las. Die persoon heeft daar echt heel veel last van gehad en is mij daarna ook gaan stalken.

Sindsdien probeer ik mijn hulpvragen wat neutraler te houden. Behalve deze opmerking dan want ik heb geen contact meer met de persoon in kwestie. Ik heb wel mijn excuses aangeboden, maar het mocht niet baten.

6 likes

Ben nu wel erg benieuwd of de conclusie was dat je wel door je proeftijd heen bent gekomen na deze tussentijdse beoordeling.
Mijn hemel, wat een misplaatst gevoel van macht heeft deze persoon zeg.
Hoop dat je het naast je neer kan leggen en er niet zo’n last van hebt.

1 like

Wut? Als ik een hekel aan iemand mijd ik ze als de pest :woman_shrugging:t2:

3 likes

De persoon was paranoïde geworden en ging me stalken of ik nog meer over hem/haar ging schrijven.

Oh de hulpvraag was trouwens. Ik heb het heel druk met m’n nieuwe baan hoe kan ik aangeven dat ik rust nodig heb tijdens mijn werkdag?

6 likes

Dat is toch redelijk veel voorkomende vraag. Die had duidelijk ergens last van in haar bovenkamertje

2 likes

De excuses worden richting haar toch ook publiekelijk gedaan? Waarom zou ze er dan privé op moeten reageren?

3 likes

Oh dat was me compleet ontgaan, excuses!

1 like

Het glazen huis van 3fm:

• Leuk
  • Neutraal
  • Niet leuk

0 stemmers

Luister/kijk je mee:

• Ja altijd
  • Soms als ik wat voorbij zie komen
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens gedoneerd?

• Ja, plaatje aangevraagd
  • Ja, zelf een actie gehouden
  • Ja, op een product van de veiling
  • Ja, ben geweest, om te doneren
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Nee, zou ik ook niet willen

0 stemmers

Ben je er wel eens geweest?

• Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee, maar zou ik wel doen als het in de buurt is
  • Nee, wil ik ook niet

0 stemmers

4 likes

Was jij vergeten dat dit nog een ding was?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wel allemaal in de hoogtijdagen. Nu krijg ik er zelden nog wat van mee.

14 likes

Ik heb wel eens een plaatje aangevraagd en heb ook gedoneerd met die negallakactie van Tijn destijds

5 likes

Ik ging er een paar jaar geleden echt elk jaar heen. Vond het altijd een hele gezellige sfeer!

2 likes

Ik luisterde vrij lang standaard 3fm dus dan krijg je het vanzelf wel mee natuurlijk, maar sinds dat ze alles helemaal omgegooid hebben een tijdje terug ben ik overgestapt naar StuBru. Maar die hebben nu de warmste week, wat min of meer precies hetzelfde is als serious request :’)

8 likes

Never forget. En ja, dat is Tim Hofman met wild haar

33 likes

Vroeger vond ik dit zo tof! Hele dag de tv aan op die zender. Heb zelfs een avond in het callcenter gebeld. Nu is het leuke er vanaf voor mij. Vond het vooral leuk in de tijd van Gerard Ekdom, Coen Zwijnenberg, Annemieke etc.

Edit: misschien ga ik het wel weer kijken en is het weer leuk nu het een poosje is weggeweest.

8 likes

Ik werkte bij een koffietentje op het plein waar het was. Wel geweest, maar niet helemaal uit mezelf haha. Was wel een gezellige sfeer!

2 likes

Ja vroeger was het ook echt een hoogtepunt en hoorde het bij de tijd voor kerst! Ik ben nooit langs geweest, maar luisterde en keek dan zoveel ik kon!

4 likes

Ja echt leuke herinneringen aan!

2 likes

Hoe werkt dat doneren via telefoon? Moet je dan gewoon je rekeningnummer opnoemen ofzo?

2 likes