Stel je persoonlijke vraag #40

Ja dat klopt!

Dit zijn pas de kutste en meeste sneue polls. Why echt haha :woozy_face:
Maargoed zellef wetah. Het zou mij een worst weten wie die persoon uit de pb was. We zijn toch geen spionen van life of yvonne aan het worden.

Ik zou het wel gewoon zeggen. Boeie het is een pb op een forum omfg haha. Geen geheim bericht van de fbi met onlock codes oid.

Nou even iets anders. Ik heb zoveel de kou gehaat de afgelopen weken dat ik niet begreep dat ik altijd zeg dat ik van kou houd maar ik kan het nu wel meer verdragen ofzo.
Houd je van de temperatuur zoals het nu is?

• Ja dit is echt mijn temperatuur jwz
  • Nee ik heb het liever warmer
  • Ik ben echt gek en ik wil het graag nog kouder

0 stemmers

Mijn oren omg. Ik krijg dan snel oorontsteking in de kou. Echt zo’n pijn he.

2 likes

Het is nu 11 graden hier en paar dagen geleden was het -3 ofzo haha, dat scheelt bijna 15 graden, dus welke temperatuur bedoel je. :sweat_smile:

40 likes

Heb jij sneller last van oorontsteking in de kou?

• Ik weet het niet
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan serieus niet meer fietsen of lopen zonder het te bedekken. Het trekt echt naar mn oren? En dat vind ik echt de ergste pijn. (Misschien is kiespijn erger, dat zeiden 2 vrienden maar dat heb ik nooit.)

2 likes

Een temperatuur wat mn lichaam aankan. IK STOP WEL WEER MET EEN POLL TE MAKEN JA. Ben HEEL boos nu alles. :rofl: maar weetikhet. Ik kreeg iig weer oorontsteking dus dat is een goede graadmeter voor mij.

Ja ben na hele lange tijd weer naar een arts geweest. Niet de huisarts maar ik trok het niet meer. Ik heb nergens een allergische reactie op maar antibiotica dan weer wel. Dat zul je dan ook nog eens zien. Want dan kots ik alles uit. Heb iets gekregen wat eigenlijk voor kinderen is ofzo, duurt wat langer maar werkt wel. Ik denk dat de hele koude lucht die langs mn oren gaat? Dan krijg je ook echt hoofdpijn en gatverredamme.

1 like

Ik ben eigenlijk nog een kleuter en eet gewoon heel vaak de korsten niet :joy:

2 likes

Ik krijg geen oorontsteking maar herken wel die pijn als de koude lucht in mijn oren waait. Heeeel pijnlijk

5 likes

Helpt iets van een muts of oorwarmers dan een beetje, of ook helemaal niet?
Wat stom, oorpijn is echt zo kut!

2 likes

Het is de binnenKANT :grin:

15 likes

Ja echt. Ik had het als kind vaak en dan schreeuwde ik het uit van de pijn als ik oorontsteking had. Het lijkt net alsof het helemaal in je hoofd gaat en pfff. Ik heb nu druppels. En wat tabletten ofzo. Geen antibiotica voor zover ik weet. Maar met warm weer heb ik dat nog nooit gehad gewoon, altijd met behoorlijk koud weer. Ik krijg het vooral als ik op de fiets zit in de kou. Die pijn gaat echt tot op de schedel zowat ahhh :cry: @Fredje ja daar had ik na die lange tijd niet meer zo aan gedacht, maar dat ga ik nu zeker wel gebruiken weer!

3 likes

Ik heb dit niet bij mijn oren, maar wel mijn nek/hoofdspier, die overgang daar. Dat gaat echt kramperen (is dit een werkwoord) als ik een tijdje in de kou heb gefietst of gelopen. Een muts stopt meestal op dat punt dus dat helpt nooit. En misschien komt het bij mij ook meer door dat ik mijn spieren daar toch meer aanspan ofzo.

1 like

Ik ben als kind ook wel bekend met druppels en een watje in mijn oren. Zittend op de grond tussen mijn moeders benen met mijn hoofd op haar schoot.
Wellicht ligt het aan onze vorm van oren hoor! Want bij echte kou heb ik standaard mijn oorkleppen op. Maar bij iets minder kou en het plots gaat waaien ga ik door de grond uiteindelijk.
De oorkleppen van barts/Monique kun je in elkaar draaien en passen makkelijk in je tas. Tip

2 likes

19-20 graden vind ik prima

meid het is 12°C, vorige week was zalig

9 likes

Warmer of kouder maakt niet uit, als het maar niet regent.

2 likes

Hoge kraag en/of dikke sjaal? Ik krijg het altijd al koud als ik mensen met een blote hals zie lopen als het koud is. Dat waait er ook zo ijskoud tussen.

1 like

Welke temperatuur?

2 likes

Huis 2. Voor die ene nacht in het jaar dan moet je er maar mee dealen. Wat is nou 1 nacht ook.

16 likes

Een film duurt misschien 2-3 uur. Feest kan daarna nog lekker hard doorgaan. Mooi compromis.

3 likes