Hahahaha wat
Ik moet hier hardop om lachen. Wat bezielt je om zoiets te doen.
Pb hier op het forum?
ja sorry maar deze persoon verdient een @
outen pls
Dies niet goed
Stuk waar haalt diegene de tijd en energie vandaan haha.
Huh? Ik denk meteen heeft het te maken met die “discussie” in het youtubers topic?
Zeg wie het is, deze weirdo mag best bekend gemaakt worden toch
Zou diegene dat zelf nu durven zeggen hier? Of @diegene schaam je je nu toch wel nu mensen je gedrag weird vinden?
Ik zou het tijdens de discussie niet gek vinden. Ofnja geen hele analyse maar een opmerking ofzo. Maar om het helemaal te dmen.
Even laten weten dat jij het ook weet
Ik vind dit maar allemaal raar hoor, gekke sfeer hangt er.
Dat was toch ook letterlijk de vraag van @Corvus. Of dit iemand anders ook is overkomen. Is toch niet raar dat je dan je ervaring uitwisselt met elkaar.
Heb niet zoveel zin om pesten (want laten we eerlijk zijn dat is het) in de doofpot te stoppen. Als je zo’n vervelend bericht wilt schrijven, wees dan flink en doe het openbaar.
Ja en doe die verlate excuses dan via pb
Sorry dat ik je gepest heb. Ik wist niet dat daar consquenties aan vast zitten.
Ja sowieso wel. Kijk, als iemand me een pb stuurt met: “Hé, deze reactie van jou vind ik niet leuk” of “Dit past niet bij jou.”
Zou ik nog zoiets hebben van: meh, oke prima.
Maar een lang bericht met verwijten? Dan heb je me
Sorry dat ik nare gedachtes over je had waar je niks van merkte, ik heb ze nu niet meer, maar nu weet je het wel.
ik ben verbaasd dat het nog niet over de lounge heeft gegaan in deze discussie
Ik heb toen ik begin 20 was ofzo een bericht gekregen van een jongen waarmee ik op de basisschool zat. Dat hij spijt had dat hij me gepest had want eigenlijk deed hij dat omdat hij me leuk vond. Hij wou dat eigk in real life zeggen maar ik ben blij dat hij t toch gestuurd had want dat was te akward geweest in rl.
Ja eigenlijk lijkt me dat wel interessant om te horen omdat ik vanuit ga dat veel mensen me toch irritant vinden
kom maar op meiden