Stel je persoonlijke vraag #40

Ik vind dat geluidsoverlast niet bestaat tijdens oud en nieuw vanaf 6 uur ‘s avonds tot een uur of 3 ‘s nachts.

Tot die tijd is er toch overal vuurwerk dus het is toch al luid. Kan me ook niet voorstellen dat de politie iets doet aan iets triviaals als geluidsoverlast tijdens oud en nieuw als het buiten een soort oorlogsgebied is vol dronken mensen met explosieven in hun handen.

39 likes

Ik bedenk me net dat je na 12 uur toch je tv niet kan horen eigenlijk.

Het ligt er voor mij wel aan wat voorn muziek. Als je de hele nacht nederlandse jank muziek opzet heb je uberhaubt geen recht om ooit nog een feestje te geven.

2 likes

plekken genoeg waar je kan zuipen en schuren op luide muziek, de bios is waarschijnlijk dicht
alhoewel het er aan ligt waar je woont

3 likes

Ja

17 likes

Ohhh de korsten zijn het lekkerste van een plak brood. Kapjes zijn het beste! Een tosti van de twee kapjes is nog beter! Hahaha

3 likes

ik moest ineens aan man bijt hond denken, wat mis ik dat programma

hoe zou jij liever heten?

• mvr. De Kut
  • mvr. Poep
  • mvr. Deneuker
  • mvr. Hoeren

0 stemmers

3 likes

Waar zou jij niet zonder kunnen?

• Instagram
  • Forum feminarum
  • Ik heb geen Instagram
  • Ik kan sowieso zonder beide

0 stemmers

3 likes

Mvr. Poep heeft in België natuurlijk wel een andere connotatie dan in Nederland, eigenlijk zou het mevrouw Kont moeten zijn voor het stemmen.

1 like

afbeelding

Kerststol?:

• Niet weg te krijgen
  • Heerlijk
  • Wel ok
  • Ik vind paasstol lekkerder

0 stemmers

1 like

Is er daadwerkelijk een verschil?

1 like

Alleen de naam. Verder is het een pot nat.

2 likes

Hebben wij ook gedaan! Later wel lekker uit eten geweest met vrienden en familie maar meer ook niet

5 likes

Het blijkt dus dat je dat spijs moet uitsmeren over het brood en niet in moet bijten als een boterham. Nog steeds niet lekker though.

1 like

Spijs van de kerststol…

• Smeer ik over mijn boterham uit
  • Eet ik als een blok spijs op
  • Ik heb een andere methode (leg deze aub uit)
  • Ik eet geen kerststol

0 stemmers

Zolang er niet van die vieze stukjes in zitten (dat groene en gele, geen idee hoe het heet, weet alleen dat het enorm goor is :nauseated_face:) best ok. Met die stukjes erin niet weg te krijgen

6 likes

Sukade en ja dat is goor

4 likes

Krijg jij van je werk compensatie voor de inflatie?

• Ja, een eenmalige bonus
  • Ja, een extra % loonsverhoging
  • Ja, een eenmalige bonus EN een extra % loonsverhoging
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

2 likes

Snij ik er uit en gooi ik weg :nauseated_face:

6 likes

Volgens mij niet, maar wel een flink bedrag ter compensatie voor gestegen energieprijzen

2 likes

Omg jij kan EECHT GEEEN POLL MAKEN. Want ja ik doe eerst mn JAS uit. Omg ik heb het vertrouwen in polls verloren.

Iedereen doet toch eerst een jas uit wtf. Whatever. Hoeveel jassen gebruik jij in de wintermaanden? Ik bedoel heel exact nu. Hoeveel winterjassen/herfst ja oke. Heb jij?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 5+ i love jassen

0 stemmers

4 likes