Stel je persoonlijke vraag #40

ik was net te laat voor de laatste ronde!

2 likes

Ik vond jouw antwoord enorm gemeen en arrogant en ben daar echt boos om geweest. ( nu ik er terug aan denk, bedankt, ben ik er nog steeds een beetje boos om ). Door jou durf ik hier amper nog iets posten want je bleef er ook op ingaan en inspireerde andere ook om mij aan te vallen.

Ik rol dus ook vaak met mijn ogen als ik je weer iets zie posten.

Maar ik apprecieer je excuses wel en hoop echt dat je 2 keer nadenkt als je commentaar geeft op een verschikkelijke situatie waar je je gelukkig niets kunt bij voorstellen.

17 likes

Hoe heb je gereageerd? ‘Sorry maar wie ben jij?’

2 likes

Dat is wel het mooiste, ik denk dat hij nog wel een reactie verwachtte op deze goede daad dus dit is precies de goede oplossing

Ben jij op dit moment ziek?
  • Ja
  • Nee
  • Ik ben niet ziek maar ook niet helemaal fit

0 stemmers

Als je ja hebt geantwoord, hoelang ben je al ziek? In dagen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Langer dan een week

0 stemmers

2 likes

Het gaat in de lounge wel over deze discussie

3 likes

Ik weet niet wat ik erger vindt, de gordijn wassen of lounge opmerkingen.

62 likes
Ben je ooit aanwezig geweest bij het laten inslapen van een persoon?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja, vond je dit ook een bevreemdend gevoel?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien?
  • Weet ik niet

0 stemmers

Samenvatting TW dood

ik ben nu dus aan het nadenken/verwerken van mijn grootmoeders overlijden vorige week en bedenk me dat ik heel het inslapen eigenlijk een heel raar iets vond? Iedereen rond dat bed, begint er iemand over haar hoofd te aaien als een hond, andere pakken ze bij de voeten, etc. Precies alsof ze op het punt stinden om kindern voor kinderen te zingen of zo.

Haha zo heb ik een keer een hele brief gekregen van mijn beste vriend op de middelbare school, nadat we waren gaan studeren. Bottom line: hij had leukere vrienden gevonden, was nu coole studieboy en had niet meer zo veel aan mij als blok aan zijn been dus wilde graag het contact laten voor wat het was. Deze brief kwam hij persoonlijk overhandigen. Op mijn verjaardag. Tijdens mijn feestje.

Toen dacht ik ook wel een beetje: gast we zijn niet getrouwd ofzo. Het contact was ook al best wel verwaterd, dus het was geen grote verrassing

25 likes

holy shit, hoe belangrijk kan je jezelf vinden?? Wat een figuur.

4 likes

Ohmygod hoe kut op jouw verjaardag ook nog

2 likes

Ja maar zelfs mijn dramatische 18-jarige ik kon wel inzien dat het ZO’N domme situatie was dat het het juist wel makkelijker maakte om deze vriendschap los te laten ahaha

4 likes

Stop trying to make the lounge happen

5 likes

Ik vroeg een keer advies over een situatie hier waarvan ik niet wist dat de persoon waarover het ging mee las/mijn berichten mee las. Die persoon heeft daar echt heel veel last van gehad en is mij daarna ook gaan stalken.

Sindsdien probeer ik mijn hulpvragen wat neutraler te houden. Behalve deze opmerking dan want ik heb geen contact meer met de persoon in kwestie. Ik heb wel mijn excuses aangeboden, maar het mocht niet baten.

6 likes

Ben nu wel erg benieuwd of de conclusie was dat je wel door je proeftijd heen bent gekomen na deze tussentijdse beoordeling.
Mijn hemel, wat een misplaatst gevoel van macht heeft deze persoon zeg.
Hoop dat je het naast je neer kan leggen en er niet zo’n last van hebt.

1 like

Wut? Als ik een hekel aan iemand mijd ik ze als de pest :woman_shrugging:t2:

3 likes

De persoon was paranoïde geworden en ging me stalken of ik nog meer over hem/haar ging schrijven.

Oh de hulpvraag was trouwens. Ik heb het heel druk met m’n nieuwe baan hoe kan ik aangeven dat ik rust nodig heb tijdens mijn werkdag?

6 likes

Dat is toch redelijk veel voorkomende vraag. Die had duidelijk ergens last van in haar bovenkamertje

2 likes

De excuses worden richting haar toch ook publiekelijk gedaan? Waarom zou ze er dan privé op moeten reageren?

3 likes

Oh dat was me compleet ontgaan, excuses!

1 like