Stel je persoonlijke vraag #40

Het glazen huis van 3fm:

• Leuk
  • Neutraal
  • Niet leuk

0 stemmers

Luister/kijk je mee:

• Ja altijd
  • Soms als ik wat voorbij zie komen
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens gedoneerd?

• Ja, plaatje aangevraagd
  • Ja, zelf een actie gehouden
  • Ja, op een product van de veiling
  • Ja, ben geweest, om te doneren
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Nee, zou ik ook niet willen

0 stemmers

Ben je er wel eens geweest?

• Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee, maar zou ik wel doen als het in de buurt is
  • Nee, wil ik ook niet

0 stemmers

4 likes

Was jij vergeten dat dit nog een ding was?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wel allemaal in de hoogtijdagen. Nu krijg ik er zelden nog wat van mee.

14 likes

Ik heb wel eens een plaatje aangevraagd en heb ook gedoneerd met die negallakactie van Tijn destijds

5 likes

Ik ging er een paar jaar geleden echt elk jaar heen. Vond het altijd een hele gezellige sfeer!

2 likes

Ik luisterde vrij lang standaard 3fm dus dan krijg je het vanzelf wel mee natuurlijk, maar sinds dat ze alles helemaal omgegooid hebben een tijdje terug ben ik overgestapt naar StuBru. Maar die hebben nu de warmste week, wat min of meer precies hetzelfde is als serious request :’)

8 likes

Never forget. En ja, dat is Tim Hofman met wild haar

33 likes

Wel gedoneerd (vergeten kind vind ik echt mooi goed doel), nog niet geweest. Maar ik koop brood bij de tent waar ze dit jaar op het terrein staan dus misschien ga ik dan even gluren.

5 likes

Vroeger vond ik dit zo tof! Hele dag de tv aan op die zender. Heb zelfs een avond in het callcenter gebeld. Nu is het leuke er vanaf voor mij. Vond het vooral leuk in de tijd van Gerard Ekdom, Coen Zwijnenberg, Annemieke etc.

Edit: misschien ga ik het wel weer kijken en is het weer leuk nu het een poosje is weggeweest.

8 likes

Ik werkte bij een koffietentje op het plein waar het was. Wel geweest, maar niet helemaal uit mezelf haha. Was wel een gezellige sfeer!

2 likes

Ja vroeger was het ook echt een hoogtepunt en hoorde het bij de tijd voor kerst! Ik ben nooit langs geweest, maar luisterde en keek dan zoveel ik kon!

4 likes

Ja echt leuke herinneringen aan!

2 likes

Hoe werkt dat doneren via telefoon? Moet je dan gewoon je rekeningnummer opnoemen ofzo?

2 likes

Ja dat klopt!

Dit zijn pas de kutste en meeste sneue polls. Why echt haha :woozy_face:
Maargoed zellef wetah. Het zou mij een worst weten wie die persoon uit de pb was. We zijn toch geen spionen van life of yvonne aan het worden.

Ik zou het wel gewoon zeggen. Boeie het is een pb op een forum omfg haha. Geen geheim bericht van de fbi met onlock codes oid.

Nou even iets anders. Ik heb zoveel de kou gehaat de afgelopen weken dat ik niet begreep dat ik altijd zeg dat ik van kou houd maar ik kan het nu wel meer verdragen ofzo.
Houd je van de temperatuur zoals het nu is?

• Ja dit is echt mijn temperatuur jwz
  • Nee ik heb het liever warmer
  • Ik ben echt gek en ik wil het graag nog kouder

0 stemmers

Mijn oren omg. Ik krijg dan snel oorontsteking in de kou. Echt zo’n pijn he.

2 likes

Het is nu 11 graden hier en paar dagen geleden was het -3 ofzo haha, dat scheelt bijna 15 graden, dus welke temperatuur bedoel je. :sweat_smile:

40 likes

Heb jij sneller last van oorontsteking in de kou?

• Ik weet het niet
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan serieus niet meer fietsen of lopen zonder het te bedekken. Het trekt echt naar mn oren? En dat vind ik echt de ergste pijn. (Misschien is kiespijn erger, dat zeiden 2 vrienden maar dat heb ik nooit.)

2 likes

Een temperatuur wat mn lichaam aankan. IK STOP WEL WEER MET EEN POLL TE MAKEN JA. Ben HEEL boos nu alles. :rofl: maar weetikhet. Ik kreeg iig weer oorontsteking dus dat is een goede graadmeter voor mij.

Ja ben na hele lange tijd weer naar een arts geweest. Niet de huisarts maar ik trok het niet meer. Ik heb nergens een allergische reactie op maar antibiotica dan weer wel. Dat zul je dan ook nog eens zien. Want dan kots ik alles uit. Heb iets gekregen wat eigenlijk voor kinderen is ofzo, duurt wat langer maar werkt wel. Ik denk dat de hele koude lucht die langs mn oren gaat? Dan krijg je ook echt hoofdpijn en gatverredamme.

1 like

Ik ben eigenlijk nog een kleuter en eet gewoon heel vaak de korsten niet :joy:

2 likes