ik vind dat je niet moet gaan klagen over geluidsoverlast, maar als het zo erg is dat de buren zichzelf niet meer kunnen verstaan vind ik dat wel aso. Nodigt huis 1 huis 2 wel uit?
Wat is onderdeel van jouw routine meteen als je thuis komt van werk. Dus zeg in de eerste 20 min dat je thuis bent.
- Schoenen uit
- Chillpak aantrekken
- Schoonmaken
- Sporten
- Makeup eraf halen
- Huisdieren eten geven
- Douchen
- Bed opmaken
- Boodschappen doen
- Wasmachine aanzetten
- Op bank gaan zitten
- Tv aanzetten
- Naar de wc gaan
- Koken
0 stemmers
Oh ja, goeie! Meh, beetje te laat om aan te passen.
Ja
Ohhh de korsten zijn het lekkerste van een plak brood. Kapjes zijn het beste! Een tosti van de twee kapjes is nog beter! Hahaha
ik moest ineens aan man bijt hond denken, wat mis ik dat programma
hoe zou jij liever heten?
- mvr. De Kut
- mvr. Poep
- mvr. Deneuker
- mvr. Hoeren
0 stemmers
Waar zou jij niet zonder kunnen?
- Forum feminarum
- Ik heb geen Instagram
- Ik kan sowieso zonder beide
0 stemmers
Mvr. Poep heeft in België natuurlijk wel een andere connotatie dan in Nederland, eigenlijk zou het mevrouw Kont moeten zijn voor het stemmen.
Kerststol?:
- Niet weg te krijgen
- Heerlijk
- Wel ok
- Ik vind paasstol lekkerder
0 stemmers
Is er daadwerkelijk een verschil?
Alleen de naam. Verder is het een pot nat.
Hebben wij ook gedaan! Later wel lekker uit eten geweest met vrienden en familie maar meer ook niet
Het blijkt dus dat je dat spijs moet uitsmeren over het brood en niet in moet bijten als een boterham. Nog steeds niet lekker though.
Spijs van de kerststol…
- Smeer ik over mijn boterham uit
- Eet ik als een blok spijs op
- Ik heb een andere methode (leg deze aub uit)
- Ik eet geen kerststol
0 stemmers
Zolang er niet van die vieze stukjes in zitten (dat groene en gele, geen idee hoe het heet, weet alleen dat het enorm goor is ) best ok. Met die stukjes erin niet weg te krijgen
Sukade en ja dat is goor
Krijg jij van je werk compensatie voor de inflatie?
- Ja, een eenmalige bonus
- Ja, een extra % loonsverhoging
- Ja, een eenmalige bonus EN een extra % loonsverhoging
- Nee
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Snij ik er uit en gooi ik weg
Volgens mij niet, maar wel een flink bedrag ter compensatie voor gestegen energieprijzen
Omg jij kan EECHT GEEEN POLL MAKEN. Want ja ik doe eerst mn JAS uit. Omg ik heb het vertrouwen in polls verloren.
Iedereen doet toch eerst een jas uit wtf. Whatever. Hoeveel jassen gebruik jij in de wintermaanden? Ik bedoel heel exact nu. Hoeveel winterjassen/herfst ja oke. Heb jij?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 5+ i love jassen
0 stemmers