Stel je persoonlijke vraag #40

Een fancy wollen mantel voor koude droge dagen en een praktische ski-jas voor als het wind- en waterdicht moet zijn.

6 likes

Ik heb weinig met schoenen of sieraden, maar ben wel gek op jassen. Vind het ook heel stom om geen passende jas bij mijn outfit te hebben. Heb ook een aparte kast voor mijn jassen.

11 likes

Omg was jij niet die een wollen mantel aan het maken was?! Ik heb dus die wollen mantel. Maar het is echt zo zwaar als die stof nat wordt (die ik heb overgenomen). Wel erg blij mee.

5 likes

Ja! Die is af en staat in het Kleding maken-topic haha.

2 likes

Ik vind het jammer maar meer omdat ik heel erg van trouwen en bruiloften houd en het leuk zou vinden op een feestje te komen. Als het koppel dat niet wil, helemaal prima wat mij betreft.

3 likes

Mijn poll, mijn opties hĂš. Suck it.

4 likes

Ik keek vroeger naar Knoop in je zakdoek, keek je dit ook

• Ja!
  • Nee
  • Watte?!

0 stemmers

1 like

Ik stemde eerst beter, stomme verplichting maar dat is ook wel weer overdreven. Maar het boeit me precies 0,0 of iemand een bruiloft houdt of niet. Als m’n dierbaren graag willen dat ik ergens bij ben dan ben ik erbij (hoewel ik wel een grens trek bij gĂȘnante vrijgezellenfeesten met opdrachten in de stad, zĂł veel hou ik van niemand), maar dat is, tja, niet voor mezelf? Alleen maar beter als je trouwt zoals jij wilt of praktisch vindt en als ik daar niet heen hoef heeeuuuuulemaal prima.

Trouwens als er mensen zijn die op hun teentjes getrapt zijn door niet op een feest te mogen komen dat niet wordt gevierd dan zou ik het ze misschien niet eens aankondigen. Boeiend of je getrouwd bent of niet :grin:

Edit2:
Naar een bruiloft gaan kost ook vaak veel geld en moeite trouwens he, nu zijn er echt mensen in mijn kringen voor wie ik dat allemaal dubbel en dwars over heb als zij dat willen maar als ik eens geen dag(en) vrij hoef te nemen / hakken hoef te dragen / heul veul geld hoef neer te tellen is dat toch niet erg :grin:

7 likes

Ik kijk lang leve de liefde

Voor de (ex)rokers

Rook(te) jij op de wc

• Ja is dat zo raar
  • Nee natuurlijk niet

0 stemmers

2 likes

Weet jij wat Festivus is?

• Duh
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Even opletten wie er allemaal superieure humor heeft.

4 likes

7 likes

Hahaha en hij is ook nog verbaasd dat zij het gek vindt :joy:

1 like

Hahaha ik wilde net hetzelfde plaatje posten.

Festivus for the rest of us!

5 likes

afbeelding

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

12 likes

“And at the Festivus dinner, you gather your family around and YOU TELL THEM ALL THE WAYS THEY HAVE DISAPPOINTED YOU over the past year.”

I love Jerry Stiller :rofl:

9 likes

Hahahaha ja dit wil ik ook invoeren thuis

3 likes

Ik heb snuggs, hema en primark.

Hema valt voor mij af. Te klein gebied dat het bloed opvangt.

Primark vind ik oke, maar van snuggs vind ik het ondergoed zelf confortabeler dan primark. Maar dat is meer het model dan de werking.

Lotties!

7 likes

I GOT A LOT OF PROBLEMS WITH YOU PEOPLE AND NOW YOURE GONNA HEAR ABOUT IT

Afgelopen week nog gezien haha

3 likes