Stel je persoonlijke vraag #40

Ik ben meer van de Chrismukkah: eight days of presents, followed by one day of many presents.

11 likes

Libresse. Ik vind hem wel chill, het opvangstuk is groot dus handig voor in de nacht.
Primark heb ik ook, de met meest katoen, maar die draden laten al los na ik denk 15x wassen. Had gehoopt er wat langer mee te doen.

2 likes

Zonder de context dacht ik dat je over deze priem had

@grace rond deze tijd was mijn oma overleden en mijn oom heeft eind november te horen gehad dat zijn kanker ongeneeslijk is. Dus ik ben eerder melancholisch dan veel of geen zin heb.

1 like

Zijn er mensen die jij een beetje kent waarvan je vermoed dat ze sugarbaby oid zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ooooh nu begrijp ik het. Mijn werk zit naast een Broodzaak en ik heb een collega die 10 x op een dag “lekkere koffie” gaat halen terwijl de koffie uit onze automaat prima is, vind ik.
Ik dacht dat zij super chique en rijk was maar ze is gewoon een Hollander. Alles uit dat abonnement halen.

22 likes

Vooral zin in de dagen daartussenin waarin ik helemaal niets hoef te doen :heart_eyes:

3 likes

Wij mochten voor 12,5 in onze eigen groentenwinkel besteden! Ik vond het heel leuk, maar 12,5 is eigenlijk niet zo veel, hahaha.

2 likes

Omdat ik kerst al zat ben

Oud en nieuw

• Jaaaaaaasss!!!
  • Ja
  • Hmm jawel
  • Nee
  • Het is een hel gelijk

0 stemmers

Ik ben voor oud en nieuw gestopt met feestjes want die zijn op de een of andere manier nooit leuk, en nu doe ik gewoon koken en eten met een paar vrienden en dat is heel leuk altijd!

14 likes

Sinds ik gestopt ben met feestjes en uitgaan met een grotere groep en nu sinds een aantal jaar met een vriendin steeds naar een leuke stad ga vind ik het veel leuker. Ik was 't vooral zat dat we voorheen steeds per se uit moesten, daar was geen ruk aan.

3 likes

Oud en nieuw is prima, want er zijn oliebollen. Daar houdt het dan ook mee op.

4 likes

gelukkig heb ik nog een goede fles champagne om in te verzuipen

4 likes

Ik betrap mezelf erop dat ik stem op “leuk” en vervolgens dat ik niet kijk. :roll_eyes:
Het is vooral in mijn heel specifieke herinnering leuk. Toen het nog in Utrecht was en iedereen ging springen op Teddede Teddede teteteteteuh (Fratellis - Chelsea Dagger)

Edit: jeeeuj het staat op YouTube maar wat een kwaliteit hahaha. Ik vond het toen zoo sfeervol met de kou en saamhorigheid maar zie dat niet echt terug in het filmpje

https://youtube.com/watch?v=AYalD7OMZZk&feature=shares

4 likes

EXACT

sinds ik niet meer uitga maar gewoon bij vrienden thuis feestjes heb is het altijd leuk. Daarvoor was het altijd in een of ander opzicht toch teleurstellend.

6 likes

We konden ervoor kiezen om tot 75% van het opgebouwde vakantiegeld alvast uit te laten keren. Dus niet echt een loonsverhoging of een bonus. Gewoon een voorschot.

South Park:

• Leuk
  • Niet leuk
  • Nooit gezien

0 stemmers

Ik vind het echt top satire, maar heel veel van mijn vrienden vinden het niks.

4 likes

Eerder mwah dan niet leuk. Eerste seizoenen vond ik nog wel vermakelijk maar tegenwoordig niet meer.

11 likes

Het gaat al mis bij dat je er heel veel zin in hebt; dan kan het alleen maar tegenvallen.
Verdere tegenvallers aan uitgaan met oud en nieuw: dure drankjes die ook nog eens niet lekker zijn (gore wijn voor teveel geld), vervelende mensen, te druk, geen leuke muziek, lange rijen, je vriend(inn)en kwijt zijn, geen leuke sfeer op de plek waar je bent
Misschien valt het mee natuurlijk haha ik wil zeker niet je feest verpesten. Zelf vond ik het uitgaan altijd wel leuk mef oud en nieuw, maar thuisfeestjes nog leuker

14 likes

all in feestjes en dat de wijn dan op is om 02:00. of niet ergens anders heen kunnen waar andere vrienden zijn want je hebt al een kaartje voor de ene kroeg en bij de andere kroeg moet je weer een ander kaartje hebben. wat een ellende altijd weer

5 likes

Altijd te lange rijen bij de bar, altijd te veel geduw van en naar de bar, iedereen in grote groepen die ook weer duwen, lastig iedereen terug vinden, alles duur.

Ja miss me with it, maar het kan wel leuk zijn.

9 likes