Iedereen is ook al dronken voor het feest überhaupt is begonnen. Het feest zelf is sowieso ook 3 x zo duur als normaal, maar niet 3 x zo leuk. En voor mijn gevoel ook gewoon meer agressie & wanhoop dan normaal.
Dat plus iedereen heeft zon idee van “Het is de laatste dag ooit dus het MOET leuk zijn.”
En daardoor valt het vies tegen.
Ik heb maar een x een leuke o&n uitgaan avond gehad toen ik met een groepje zonder plannen in amsterdam stond en de meest skere tent ever in ben gegaan.
Oh die optie was ik eigenlijk vergeten. Ik vind de nieuwe seizoenen met Tegrity Farms en PC Principal juist wel heel leuk eigenlijk
Nu 16% loonsverhoging en in juni nog eens 4%, plus een bonus vanwege de goede resultaten van ruim 99% van een maandsalaris. En die bonus is voor alle medewerkers, niet alleen voor de managers
Wow, 16%? Dat is onwijs veel of niet? M’n eerste gedachte is kom maar door met die stagflatie
(en m’n 2e gedachte is dat ik gewoon jaloers ben)
Valt omeprazol onder vergelijkbaar?
Hoe vaak ga jij je bed weer volledig uit om nog wat te eten?
- Nooit
- Zelden
- Soms
- Vaak
- Elke nacht
0 stemmers
Een slimme meid is voorbereid: er ligt eten in m’n nachtkastje. Of ik vraag m’n vriend.
Of je staat om 00:00 uur nog in de rij of je bent om 00:00 uur iedereen kwijt omdat de helft op de wc zit en de andere helft drinken is gaan halen. We dachten met onze vriendengroep 1 jaar ok we gaan naar een feestje, viel echt zwaar tegen.
Love huisfeestjes met oud & nieuw. Om 00:00 uur lekker met zijn allen naar buiten, gekkigheid op straat en daarna binnen weer verder feesten.
Ik heb een middenrifbreuk en daardoor heel veel last van maagzuur. Ik slik nu weer dagelijks omeprazol, soms heb ik er tijden weinig last van, maar nu kan ik zonder omeprazol niet functioneren.
Dit heb ik ook. En nu inderdaad ook weer veel last. Zou het aan de tijd van het jaar liggen? Meer vreterij enzo?
Dat zou best een rol kunnen spelen! In mijn geval denk ik dat stress ook invloed heeft, ik heb een nieuwe veeleisende baan en privé speelt er ook veel. Ik heb deze diagnose 15 jaar geleden gekregen en het is echt gek hoe het af en toe opspeelt. Ik zou zeggen dat het continu problemen moet geven, maar ik heb echt soms jaren dat ik er weinig last van heb en dan opeens is het weer een probleem.
Oh dat zou inderdaad goed kunnen. Mijn kaken zitten ook weer vast. Maar ik weet niet goed waar ik nu stress van heb dan
Wat heb jij aan je sleutelbos hangen?
- Huissleutels
- Fietssleutel
- Autosleutel
- Oude sleutels (bijv. van gejatte fiets)
- Sleutels van iemand anders (bijv. partner of ouder)
- Sleutelhanger
- Iets anders
0 stemmers
Wij werken met voornamelijk vrouwen en 1 man dus altijd zo chill dat er gewoon mensen komen vragen joee heeft iemand tampons/maandverband? Zonder daar moeilijk over te doen ofzo. Of idd jongens ik ben chagrijnig en heb buikpijn ik ben ongesteld haha
Mijn directe collega’s (team) zijn alleen maar mannen. En in theorie vind ik dat ik dat soort dingen ook gewoon tegen hen moet kunnen zeggen, in de praktijk doe ik het niet en hoe ik het opeen ‘vage’ buikpijn.
Ja dat is ook een historische stijging, al moet ik zeggen dat het basisloon niet heel erg hoog lag en dat we het voornamelijk van de toeslagen moesten hebben. We hebben een eigen vakbond dus die weten precies wat de medewerkers nodig hebben (ipv een grote algemene vakbond).
Flesopener!
Ja mannen/vrouwen.
Ik heb me voorgenomen hier eerlijk over te zijn. Ik vind dat voornemen niet altijd fun, maar vind het nog minder fun dat mannen dus amper wat van dit onderwerp weten omdat niemand er over praat (of je vooral “vroeger” dan).
Dus vraagt iemand hoe het gaat en ik heb buikpijn door enorme krampen van menstruatie (of ovulatie, die zijn er ook al) dan zeg ik dat wel.
Weet jij wie de Bellinga’s zijn en wat ze doen?
- Nee nooit van gehoord
- Wel eens voorbij zien komen maar weet niet niet wat ze nu precies doen
- Zo ongeveer
- Ja en ik vind ze leuk
- Ja en ik vind ze stom
0 stemmers
Ik ken ze alleen van naam en dat iedereen ze kut vindt. Wie het nou precies zijn? Geen idee.