“Stom” is nog een understatement
Vloggers die hun kids uitbuiten? Het gaat nu in 3 topics over ze
Tegenwoordig wel.
Ik was eerst de eerste vrouw in het team tussen de mannen. Naarmate er meer vrouwen kwamen werken en er wat schaamte was met name onder de jongere vrouwen, heb ik het in ieder geval met de vrouwen bespreekbaar gemaakt.
En ik heb een maandverband/tampons-station opgericht! Eerst kwamen de vrouwen die ik leiding geef weleens gegeneerd naar me toe voor dat soort producten, nu is er een afgesproken plek waar ze kunnen pakken wat ze nodig hebben.
Nou wel interessant dat t hier nu over gaat want ik kwam gisteren echt tot de schrikbarende conclusie dat mijn man echt heeeeel weinig weet over PMS en menstruele klachten. Ik had echt mega moodswings en kon alleen maar foeteren en huilen en hij zei “waarom ben je nou verdrietig” dus ik zei “ik word wss ongesteld ergens komende week” en toen was hij helemaal verbaasd dat ik er dan dus ‘nu al’ last van had. Het hele concept PRE-menstrueel syndroom was onbekend voor hem.
Ik heb hem al vloekend en tierend een lesje gegeven
Never forget dat ik een keer klaagde over mijn heftige buikpijn tijdens een menstruatie en een mannelijke collega toen zei " Huh alweer? Vorige maand had je dat ook al." Hij wist echt niet dat vrouwen elke maand ongesteld worden.
Sorry maar heh?!! Mannen zijn echt bijzonder soms
Kijk vooral niet deze filmpjes want dan daalt je vertrouwen in wat mannen weten over het lichaam van vrouwen helemaal tot onder het nulpunt:
Ik weet niet of hij dit weet. Ga het vanavond vragen
Heel veel vrouwen weten dit niet eens geloof ik haha. Mijn partner heb ik dit wel al bijgebracht jaren geleden
Mijn ex (die ook dacht dat draken vroeger echt bestonden) dacht dat je elke dag zwanger kon worden. Wist niks van cycli enzo.
Edit: bedenk me nu ook dat hij dacht dat Thor en Zeus enzo ook bestonden vroeger. Haha wat erg
Haha never forget mijn eigen vader die meerdere dochters heeft die allemaal tegelijk ongesteld waren in de pubertijd. Hij was echt heel erg verbaasd dat hij na twee dagen weer nieuwe tampons moest kopen “nu al?? Hoeveel gebruiken jullie er wel niet per dag?”
We pesten hem hier 25 jaar later nog steeds mee
Anders; nee
De bitterbal wil ik wel
Gezellig geluid ook tijdens het gourmetten <3
Maar niet om te gourmetten hoor
Lijkt me chill als je meerdere dingen tegelijk in de airfryer wil maken.
Wat zou jij er van vinden als iemand waarmee je aan het daten bent alles over jullie dates en jou deelt op social media? Dus diegene maakt dagelijks filmpjes/posts met ‘updates’ over hoe het ervoor staat met alle details daarin. Er worden geen namen genoemd, maar verder wordt alles besproken.
- Vreselijk, zou ik echt een afknapper vinden
- Beetje gemixte gevoelens, niet persé leuk maar ook geen afknapper
- Juist leuk
- Anders
0 stemmers
Niet iets wat ik zelf meemaak ofzo hoor. Maar ik heb het idee dat het een beetje een trend is op TikTok momenteel.
Maakt wel uit of die persoon toestemming heeft gevraagd daarvoor. Of wat de achterliggende reden is. Kijk als iemand content creator
is dan zou ik t minder verschrikkelijk vinden want dan hoort het delen van je leven bij je werk. Behalve dat ik t wel ingewikkeld zou vinden om met zo iemand samen te zijn but that’s a different discussie
Ik heet geen Mitchell
ik zie de meerwaarde echt niet, of wel is het apparaat zo groot dat je er amper mee weg kunt en ga je de oven gebruiken of wel zijn de mandjes zo klein dat er één bitterbal in past en gebruik je het ook niet wegens te klein en onpraktisch voor je vreetbui