Stel je persoonlijke vraag #40

Geen stijging, maar wel een probleem. Ik woon in Alkmaar en wij blijven droog, maar worden volledig omringd door water waardoor we waarschijnlijk geen voorzieningen meer hebben.

1 like

Op postcode zonder letters zei ie 4,5 meter wtffff maar toen met letters was het maar 0,5.

2 likes

1 meter maar ik heb een bovenwoning dus alleen m’n onderbuurvrouw is fucked

9 likes

Hahaha huhh :rofl: Er stond een vraag van iemand (zonder plaatje, dus dan weet ik niet meer wie) of je een felicitatie verwacht met je verjaardag van je (schoon)familie.

1 like

Oh hij is verplaatst volgens mij, hij stond echt in dit topic haha.

Maar goed, gefeliciteerd met je overstroomde huis
 :+1:
Beter van niet denk haha

2 likes

Een beetje als Venetië eigenlijk

2 likes

Ja het is een grap ahhahahaha (ik was zeer opgelucht maar ergens ook teleurgesteld tegelijkertijd)

Ik vind dit er echt uitzien als een 1 april grap. Maar lijkt me geweldig :joy:

Ik woon ook hoger dan de 1,5 die dan onder water staan maar leven zonder voorzieningen zoals elektra, gas en internet enzo lijken me toch kut :joy:. Leuk een huis maar leven kun je er dan niet :upside_down_face:

Ah kak mijn werk bestaat ook nog volgens deze kaart en ik kan er nog komen ook.

4 likes

Huh klopt dat ding wel. Ik dacht eigenlijk dat heel Noord Holland wel de sjaak was maar hij geeft aan geen stijging.

Love it echt. Mensen die het niks vinden hebben geen humor. Tuurlijk er zijn wel wat kut afleveringen maar over het algemeen is het echt grappig vind ik.

1 like

kraft-kraft-macaroni-cheese-dinner-206-gram

Heb jij deze wel eens gegeten?

• Nee ook geen behoefte aan
  • Ja
  • Nee maar wil ik nog wel proberen

0 stemmers

Ik snap niet hoezo dat zo populair is :dizzy_face:

1 like

Normale macaroni is al goor. Laat staan dit

1 like

ik kan echt 0% niet met die vieze nepkaas
voor mij is vieslekkerenepkaas desnoods euroshopper plakken, maar niet deze oranje trash

volgens mij kun je in deze post een goede scheiding spotten tussen amerika en europa haha
Why the fucks the cheese shiny? It looks like the stuff you get on a Big Mac. Please tell me it’s not. vs I can’t remember the last time I saw a grilled cheese on Reddit that looks as good as yours.

8 likes

Dit is echt een van de matigste dingen die ik ooit at. Net oranjegeverfde behanglijm met elleboogjes erin.

10 likes

Die “kaas” in dat kraft pak is gewoon oranje poeder :face_vomiting: volgens mij hebben ze tegenwoordig wel meerdere varianten maar echt dat verdient het woord kaas echtniet.

2 likes

Tbf was degene die ik at ook nog eens de instant versie in een pot, was niet te hachelen, maar misschien is de normale versie ietsje beter te nassen?

3 likes

Het is vooral ook nul moeite zelf iets te maken met echte kaas erin. Dat kan echt een sul nog. Maar ik associeer dit echt met skeer Amerikaans voer. Bah :grimacing:

3 likes

In Amerika wel regelmatig gegeten, ik vind het in de categorie vies lekker. Maar snap ook hun preoccupatie ermee niet, ja het is makkelijk, maar macaroni en een pot pastasaus erdoor (en groenten, maarja, Amerikanen) is toch net zo makkelijk en wat gezonder?

1 like