Haha dat is ook het overweldigende antwoord. Verbaast me wel moet ik zeggen. Al zien de #vanlife mensen er ook nooit echt gelukkig uit.
Ik vind een stacaravan op de camping al klote. Laat staan erin rondreizen
Ik zeg ja maar ik heb niet eens een rijbewijs.
Alvast sterkte
Gewoon nooit even in een andere kamer kunnen zitten om je even terug te trekken. De hell op aarde lijkt me dat.
Hoe belangrijk vind je een (mooie) vloer in je huis?
- Heel belangrijk
- Redelijk belangrijk
- Mwah, klein beetje
- Boeit me nul
0 stemmers
Ik zou bijvoorbeeld echt janken als ik in een huis met een tegelvloer in de woonkamer zou moeten wonen.
Als het lekker weer is waar we zijn zou ik het wel kunnen denk ik. Lekker buiten leven, veel mooie plekken zien, mooie filmpjes maken en editten in m’n gezellige bus. Als het alleen maar zou regenen: nee.
Dan heb je nog nooit mooie houtlook tegels gezien!!1!!!
@Evenveel @tessel echt ophoeren met die houtlook tegels. DIE ZIJN NOOIT MOOI EN ZIEN ER ALTIJD UIT ALS… JAWEL, TEGELS.
Ja eigenlijk loog ik, de tijd voor euthanasie zou rijp zijn moest ik permanent in een bouwval met laminaat of pvc gaan wonen, dat kan je niet eens schrobben
Ik noem een tegelvloer in de woonkamer altijd een Belgische vloer haha. Daar is dat echt standaard.
Zelf heb ik laminaat en dat is prima. Wil het ooit nog vervangen door parket, maar goed .
Gelukkig bouwen we allen nog niet zoals de amerikanen, dat is pas een drama
Ik vind die crematorium chic-grijze laminaat, visgraat vloeren vreselijk. Het leven is al somber en dan ga je grijze laminaat in je huis leggen? What’s next? Een beige bank en zwarte deurposten?

Dat is niet next, dat is nu
Het huis van mijn ouders had dat toen ze het kochten, en toen hadden ze geen geld om het te vervangen. Nu hebben ze een nieuwe vloer, en na bijna 20 jaar zeiken over hoe lelijk die tegels waren hebben ze gekozen voor… tegels
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de nieuwe tegels stiekem best wel mooi vind (zien er bijna leisteen-achtig uit, past heel goed bij de meubels) en er ligt nu gelukkig ook vloerverwarming onder dus ik heb niet constant bevroren voeten meer als ik daar ben.
van dat vergrijsde houtlook is sowieso zoooooooo 2013 maar ik heb daar een keer allemaal commentaar op gekregen toen ik dat al eerder benoemde haha sorry iedereen met een grijze nephouten vloer love u
naast vloer is plafond (!!) dus ook belangrijker dan je denkt, een vriend van mijn broer heeft een systeemplafond wat zwart wit geblokt is
Why
keuze van de huisbaas
Nouja op zich best belangrijk en mijn huurappartement heeft donkergrijze vloerbedekking . Maar als ik dat eruit wil moet ik die vloerbedekking ergens bewaren en weer terugleggen als ik verhuis en dat is het me dan ook weer niet waard