Stel je persoonlijke vraag #41

Hahaha dat vind ik de leukste foto’s van mijn zus’ trouwdag. Ze had zo’n ochtendjas met ‘bride’ voor als ze in de make-up etc. zat, maar met het diner hadden we deze vakkundig omgeknoopt tot een soort slabbetje :joy:

3 likes

Ik wil wel in de jurk uit Atonement trouwen!

Moet ik helaas wel eerst al mijn lichaamsvet lozen want anders is dat hele casual losse effect weg

26 likes

Ik wil niet trouwen maar ik weet wel welke trouwjurk ik wil :stuck_out_tongue:

Ik zou hem op maat laten maken. Het is deze jurk:

Maar de achterkant (snit, knopen detail en strik) wil ik zo:

Dit is 100% mijn stijl.

33 likes

Zij speelt heel vaak in van die kostuumfilms en ik ben blij dat haar borstkas een keer rust krijgt zo te zien in die jurk. Het ademt zo slecht in zo’n korset :exploding_head:. Hele mooie kleur jurk trouwens!

1 like

Ik vind het gewoon irritant omdat je dan zo’n spelletje moet doen met een bod. Ik heb 1x te hoog ingezet en dan is het een domper en 1x vroeg ik 1000 euro minder dan ze konden bieden. Uiteindelijk was ik het niet geworden maar dat was wel lekker makkelijk geweest voor hun, hahaha

8 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Dit is toch gewoon een reiger?:laughing:

1 like

Blauwe reiger!

Ik heb een keer gehad dat ze mijn salarisindicatie vroegen aan het begin van het proces. En dat ik bij mijn arbeidsvoorwaarden een bod van 500 minder kreeg :sweat_smile:

1 like

Hoe fijn zou het zijn als het gewoon een soort supermarkt werd en beide kanten af zijn van dat gedoe met onderhandelen.

Ik heb trouwens al verschillende keren vanaf de werkgevers-kant meegemaakt dat wij wat lager inzetten dan wat onze max. was met de gedachte dat er dan voor de sollicitant nog wat te onderhandelen viel. Maar waarbij de sollicitant gewoon direct akkoord ging. Dat vond ik dan eigenlijk ook weer sneu voor de sollicitant. Daarom echt voor iedereen fijn als dat hele “spel” er vanaf zou zijn.

6 likes

Ik zit zelf in het sollicitatieproces en merk dat ik veel sneller solliciteer op een functie waar een salarisindicatie bij staat. Hierbij is het natuurlijk wel zo dat dit alleen vacatures zijn waarbij de salarisindicatie me aanspreekt, maar dan heb ik veel minder het gevoel dat ik mijn tijd aan het verspillen ben. Ik vind het namelijk echt zonde als ik solliciteer (brief schrijven, cv opmaken etc) en dan blijkt dat ik het salaris echt niet interessant vind.

6 likes

Waar land jij op de hot/crazy scale?

  • No-go zone
  • Date zone
  • Crazy zone
  • Fun zone
  • Marriage zone
  • Unicorn

0 stemmers

1 like

90 hot 90 crazy maar toch date zone hoe dan

5 likes

Danger zone 🫤

@Jumpsuit zo’n sluier wil ik. Oke, niet echt een sluier, maar toch

2 likes

Logisch toch, hoe hotter je bent, hoe meer crazy je je kunt veroorloven

7 likes

Goeie jurk wel. Al de rijst die je daar in opvangt kun je de volgende dag eten.

5 likes

Zou jij thuis passen in een Cult?

  • Ja daar zou ik wel gedijen
  • Ja daar zou ik echt op m’n plek zijn
  • Nee dat is niks voor mij
  • Nee liever niet

0 stemmers

Zou jij een charismatische cultleider zijn? Met de kracht mensen echt te laten geloven in de cult? Ik ga de antwoorden wel judgen want bijna niemand heeft dit in zich.

  • Nee dat kan ik niet
  • Ja dat kan ik

0 stemmers

1 like

Judge me maar maar ik denk dat ik wel wat sneue types aan me kan binden

14 likes

Misschien een MLM pyramide scheme voor jou, een Cult is wel pittig.

10 likes

Ja oriflame ofzo of dat dieet programma

4 likes