Sgat is toch beter dan 99% van de tijd hier
Moet jij vaak lachen om iets dat helemaal niet grappig bedoelt is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja ik heb me laatst kapot gelachen om die discussie van iets positiefs zeggen over de oorlog hahaha. “Was echt gezellig met het joodse gezin” kan echt niet maar ik gieeer.
Lol dit heb ik gemist
Ik moet dus best vaak lachen om dingen als Nationale Kankerdag
Same
Bij deze
Ik denk nog steeds vaak aan die liederen van BN’ers bij ellende waar Soy aan refereerde
Gedeporteerd, rechtstreeks naar de dood
Waarom?
Je bent een Jood
- Florida man accused of using Kool-Aid packets to steal nearly $1K in Walmart merchandise
- Florida man uses finger guns to steal Waffle House napkins
- Florida man and son arrested for allegedly shooting at woman sitting in her car they believed was a burglar, sheriff says.
Florida Man Arrested for Trying to ‘Cut the Gay’ Out of His Brother.
Florida man fatally shoots son-in-law who was trying to surprise him for his birthday.
Maar is Florida de enige staat waar dit soort gekkigheid kennelijk dagelijks gebeurd ?
Echt tegen dovemansoren dit
Nee ze hebben daar bepaalde wetgeving waardoor reden van arrestatie en details daarvan gepubliceerd morgen worden itt de meeste andere Staten.
Plus er wonen heel veel mensen en de zon maakt mensen helemaal leip (dit heb ik zelf bedacht).
Ik las laatst dat voor Amerikanen, Florida is zoals de rest van de wereld naar Amerika kijkt ‘Wtf denken die lui’
Daar hebben wij Limburg man voor
Masturbating Florida man slugs elderly man who asked him to stop
haha wow that escalated quickly
Vandaag is ‘zeldzame ziekte-dag’
Hoe oud was jij toen je alleen naar de supermarkt mocht?
- Onder de 5
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- Ouder dan 11
0 stemmers
Hou oud was jij toen je alleen naar de basisschool mocht?
- Onder de 5
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- Ouder dan 11
0 stemmers
Hoe oud was je toen je alleen deel mocht nemen op de fiets aan het verkeer?
- Onder de 5
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- Ouder dan 11
0 stemmers
Als je kinderen hebt, zijn die ouder of jonger dan jij was toen je deze dingrn mocht?
- Ouder
- Jonger
- Gelijk
- Nvt
0 stemmers