Groeien er haren op of rond jouw tepels?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vraag dit voor een vriendin
Groeien er haren op of rond jouw tepels?
0 stemmers
Ik vraag dit voor een vriendin
Tepels, buik, tenen. Waar niet joh.
Dat is een van de weinige plekken waar ik als wandelende haarbal geen haar heb.
Vooral vaak van die kleine ingegroeide haartjes! Maar ik vind het altijd wel heel leuk om die er uit te halen.
Wel hier en daar een haar op mijn borsten, maar niet in de buurt van mijn tepels
Ja tuurlijk.
Tuurlijk heb je een grotere kans dat de buschauffeur toch nog even voor je wacht met wegrijden.
Kom je eerder weg met van alles.
Krijg je meer het voordeel van de twijfel. Doet de politie minder snel moeilijk tegen je.
Word je eerder aangenomen voor een beter salaris.
Is het makkelijker om een rijke vent aan de haak te slaan.
Need I go on?
Mijn stiefvader zegt altijd dat wij een mooi regelmatig gezicht hebben. Weet nou nooit wat ik er van moet vinden
Nou net even met mn zaklamp om mn tiet geïnspecteerd, niet op mn tepel, rondom op mn borst een paar mini blonde babyhaartjes.
Heb overigens wel insane lange zwarte haren op mn tenen en op 1 grote moedervlek op mn been
Niet per se ‘schattiger’ of ‘sexier’ ofzo kleden om dingen gedaan te krijgen, maar eerder andersom: als ik weet dat ik ga onderhandelen trek ik m’n ‘strenge’ outfit aan waarin ik er als een baas uit zie bijv haha. En ik doe ook weleens m’n bril op als ik er slimmer uit wil zien Dus eigenlijk gebruik ik kleding en make-up juist om tegen de bestaande stereotypen te strijden
Ik doe wel heel vaak of ik heel dom ben en dat werkt ook goed voor mijn mede lelijkerds.
Ja tuurlijk het leven is al ingewikkeld genoeg ik zou gek zijn om dat niet te doen.
Ik doe weleens alsof ik het zwakkere geslacht ben zodat anderen het terras op werk buiten zetten.
Alleen bij de ict mannen op mijn werk
Andere landen doen het ook dus dan maakt het niet uit? Meanwhile heeft Kenia een algehele plastic ban, het kan dus ook anders.
Ik vind het irritant dat je in bijvoorbeeld Spanje in plastic zwemt maar dat noordelijk gelegen landen in de EU wel allemaal regels hebben ja.
Ik heb laatst wel mijn charmes in de strijd gegooid toen ik mijn fiets fout had geparkeerd (aka ergens neergepleurd) en hij al was ingeladen door de gemeentewerkers. Stond ergens vooraan in het laadvak dus er moesten nog allemaal fietsen aan de kant eerst, maar toch teruggekregen godzijdank
ik snap wel dat je drive to survive niet leuk vindt als je de f1 niet volgt dan volg je er toch niks van haha
Dan blijft het juist spannend denk ik. Wij hebben alle spoilers al haha
Mijn vriend volgt de F1 en dan krijg ik wel het eea mee. Ik kijk niet uitgebreid de race. Hij zat ook ooit drive to survive te kijken en begon ik mee te kijken. Het wereldje is wel interessant ofzo. En ga altijd stuk om Gunther
Coca cola dop kan je er nog hardhandig aftrekken, papieren rietje kan je niet op magische wijze in plastic veranderen.